eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąglikowice › Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich - przebudowa karczmy z Rumi - I etap

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-21

Wąglikowice: Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich - przebudowa karczmy z Rumi - I etap
Numer ogłoszenia: 314812 - 2015; data zamieszczenia: 21.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274950 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, , 83-406 Wąglikowice, woj. pomorskie, tel. 58 6861130, faks 58 6861130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich - przebudowa karczmy z Rumi - I etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich - przebudowa karczmy z Rumi - I etap. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - rozbiórkę elementów dachu niezbędnych do montażu okien połaciowych, - rozbiórkę części ścian działowych i posadzki w pomieszczeniu obecnej kasy i sklepu, - wykucie 2 ościeżnic drewnianych, - rozbiórkę części posadzki z kamienia w części sali wystawowej, - wykonanie okładzin ścian wewnętrznych z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z wykonaniem izolacji termicznej z wełny mineralnej, - gruntowanie powierzchni płyt gipsowo-kartonowych, - wtopienie siatki podtynkowej z tworzywa sztucznego na płytach gipsowo- kartonowych, - wykonanie tynków ciągnionych z gotowych zapraw tynkarskich z dodatkiem drobnej frakcji kruszywa /uzyskanie struktury istniejących tynków/, - dwukrotne malowanie powierzchni ścian /istniejących i wykonanych z płyt gipsowo- kartonowych/ farbami emulsyjnymi, - wykonanie szklanych ścianek systemowych z drzwiami, - dostawę i montaż drzwi aluminiowych., - dostawę i montaż kpl. rolet z napędem elektrycznym, - dostawę i montaż okien połaciowych, - wykonanie posadzki z okrągłych klocków dębowych, - wykonanie posadzki z kamienia naturalnego, - wykonanie obwodu oświetleniowego pomieszczenia kasy i sklepu, - wykonanie obwodu gniazd wtykowych 1 fazowych pomieszczenia kasy i sklepu, - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie pomiarów i badań. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1/ Dokumentacja projektowa - załącznik A do SIWZ 2/ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót /STWiOR/ - załącznik B do SIWZ 3/ Przedmiary robót - załącznik C do SIWZ Załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiarów z dokumentacją projektową zakres prac należy przyjąć w oparciu o dokumentację projektową. 4. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszej umowy na okres co najmniej 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. Warunki udzielenia gwarancji określone zostały we wzorze umowy - załączniku nr 8 do SIWZ. 6. Z uwagi na specyfikę robót zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Wyroby i materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zastosowanie materiałów, które będą z niego wybierane zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług budowlanych. Jego odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wystąpienie wady w tychże materiałach przed upływem okresu udzielonej gwarancji. UWAGA ! Jeżeli w dokumentacji podano nazwy własne, znaki towarowe wyrobów i materiałów. to podano je dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez wyroby i materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych w dokumentacji projektowej standardów technicznych. Wykonawca proponujący urządzenia, wyroby i materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem /w tym min.: wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu/. Wielkość zamówienia o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy pzp.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa Wiesław Janusz, Zielona Wieś 11 A, 83-404 Nowa Karczma, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126728,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70999,18 / Oferta z najwyższą ceną: 112166,64

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.