eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie zamiennych projektów budowlano-wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w ramach realizowanej inwestycji pn.Przebudowa i rozbudowa budynku dawnej drukarni wraz ze zmianą sposobu użytkowania i dobudowa skrzydła z pomieszczeniami biurowymi na działkach nr Ew. 12 i 17 w obrębie 7-01-20 przy ul. Felińskiego 2A w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Warszawa: Opracowanie zamiennych projektów budowlano-wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w ramach realizowanej inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku dawnej drukarni wraz ze zmianą sposobu użytkowania i dobudowa skrzydła z pomieszczeniami biurowymi na działkach nr Ew. 12 i 17 w obrębie 7-01-20 przy ul. Felińskiego 2A w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji.
Numer ogłoszenia: 314808 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264300 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, ul. Mazowiecka 9, 00-052 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3433500, faks 022 3433549.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zamiennych projektów budowlano-wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w ramach realizowanej inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku dawnej drukarni wraz ze zmianą sposobu użytkowania i dobudowa skrzydła z pomieszczeniami biurowymi na działkach nr Ew. 12 i 17 w obrębie 7-01-20 przy ul. Felińskiego 2A w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych uzupełniających i zamiennych projektów budowlano-wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (zwanego dalej Projektem Zamiennym) do istniejącej dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest inwestycja pn. Przebudowa i rozbudowa budynku dawnej drukarni wraz ze zmianą sposobu użytkowania i dobudowa skrzydła z pomieszczeniami biurowymi na działkach nr Ew. 12 i 17 w obrębie 7-01-20 przy ul. Felińskiego 2A w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy(zwana dalej Inwestycją). 2.Opracowanie Projektu Zamiennego wynika z faktu, że w trakcie realizacji Inwestycji j/w, po wykonaniu robót rozbiórkowych przez Wykonawcę robót budowlanych stwierdzono, że stan techniczny obiektu istniejącego, przewidzianego do adaptacji, znacząco odbiega od założeń wykonania projektu istniejącego. Wobec powyższego oraz po wykonaniu ekspertyzy stanu technicznego przez Instytut Techniki Budowlanej, dalsza realizacja Inwestycji w zakresie obiektu adaptowanego, w oparciu o pierwotny projekt nie może być realizowana. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zakresy: 1)opracowanie zamiennego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem zamiennego pozwolenia na budowę; 2)opracowanie projektu rozbiórki budynku portierni znajdującej się przy wjeździe na nieruchomość od strony ul. Felińskiego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę oraz wszelkich innych dokumentów koniecznych do wykonania zamówienia; 3)opracowanie projektu wykonawczego dotyczącego wzmocnienia konstrukcji, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z technologią wykonania wzmocnienia i wymiany elementów konstrukcyjnych, przedmiarem i kosztorysem robót; 4)opracowanie zamiennego projektu wykonawczego branży architektonicznej uwzględniający wytyczne Zamawiającego; 5)opracowanie zamiennych projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, we wszystkich branżach na które wpływ mają zmiany projektu budowlanego i wykonawczego wzmocnienia konstrukcji oraz architektury; 6)opracowanie projektu węzła cieplnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami z SPEC; 7)opracowanie projektu drenażu opaskowego dla budynku adaptowanego wraz z wszelkimi koniecznymi uzgodnieniami dla jego wykonania, odbioru i eksploatacji; 8)opracowanie aktualizacji projektu budowlanego i wykonawczego do uwarunkowań wynikających z Ekspertyzy Ochrony Przeciwpożarowej Obiektu zatwierdzonej Postanowieniem Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w zakresie adaptowanego budynku podlegającego przebudowie i sposobie użytkowania wraz z uzgodnieniami rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń p.poż. i skoordynowany międzybranżowo; 9)opracowanie aktualizacji informacji BIOZ wynikającej ze zmian projektu budowlanego i wykonawczego; 10)opracowanie oceny charakterystyki energetycznej dla całości obiektu budowlanego w formie świadectwa charakterystyki energetycznej; 11)przedmiary robót wynikających z w/w opracowań; 12)kosztorysy inwestorskie robót wynikających z w/w opracowań wraz z zestawieniem tabeli elementów scalonych; 13)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) wynikające z w/w opracowań; 14)pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji (objęty prawem opcji); 15)uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień, zatwierdzeń, decyzji urzędowych, wymaganych przepisami prawa, wykonania ekspertyz koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dalszej realizacji Inwestycji. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie o którym mowa w ust. 3 pkt 14 objęta jest prawem opcji stanowiącym uprawnienie Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać. Szczegółowy zakres oraz termin pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją Inwestycji, określony został we wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5.Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością, w sposób zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami, 6.Opracowana dokumentacja będzie międzybranżowo skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zawierać będzie wymagane oświadczenia, potwierdzenia, sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres opracowania dokumentacji projektowej, formaty opracowań i informacje dodatkowe zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 8.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z terenem i obiektami znajdującymi się na działkach nr ew. 12 i 17 w obrębie 7-01-20 przy ul. Felińskiego 2A w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. 9.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia na: 1)opracowanie projektu wykonawczego dotyczącego wzmocnienia konstrukcji, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z technologią wykonania wzmocnienia i wymiany elementów konstrukcyjnych, przedmiarem i kosztorysem robót - od dnia podpisania umowy - 30 dni roboczych, do godz. 10 00, 30 dnia; 2)pozostały zakres przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem pełnienia nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji - od dnia podpisania umowy - 90 dni roboczych, do godz. 10 00, 90 dnia; 3)pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji (objęty prawem opcji) - od dnia podpisania umowy do zakończenia budowy (uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie) i przekazania inwestycji do eksploatacji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROBUD Firma Projektowo-Budowlana Tomasz Graf, ul. Sosnowa 6/2, 71-468 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 196800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 445137,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.