eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Kraków: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego
Numer ogłoszenia: 31479 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Krakowie , Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6290200, faks 012 4216757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krakow.scelna.gov.pl/start

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego na rzecz Izb Celnych będących Odbiorcami i płatnikami przedmiotu zamówienia. Szacunkowa ilość:Papier kserograficzny A4 34 300 ryz Do druku dwustronnego, do drukarek laserowych i atramentowych, kopiarek i faksów. Papier kserograficzny A3 150 ryz o druku dwustronnego, do drukarek laserowych i atramentowych, kopiarek. Objaśnienia: Format papieru A4 oznacza standardowy rozmiar 210x297 mm. Format papieru A3 oznacza standardowy rozmiar 297x420 mm. Jedna ryza papieru oznacza standardową ilość 500 arkuszy. Każda ryza winna być opakowana w obwolutę odporną na wilgoć i w opakowanie zbiorcze - 5 ryz w kartonie. Parametry techniczne oraz łączne szacunkowe ilości papieru kserograficznego zostały określone w tabeli nr 1 zawartej w załączniku nr 2 do ogłoszenia. Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia o 20 procent wielkości przedmiotu zamówienia w zależności od realnych potrzeb oraz zabezpieczonych środków finansowych. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji w zakresie zwiększenia o 20 procent wielkości zamówienia jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji tj. złożenie odpowiedniego zamówienia wykraczającego poza ilość wskazaną załączniku nr 2 do ogłoszenia. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania dostawy na rzecz danego Odbiorcy w terminie - nie później niż do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia na wskazany w umowie numer faksu lub adres e-mail. Wykonawca w celu potwierdzenia określonych przez Zamawiającego wymagań technicznych dołączy do oferty informację producenta oferowanego przez siebie papieru w zakresie jego gramatury oraz białości. Dla oceny spełniania wymagań technicznych Zamawiający nie będzie brał pod uwagę rozbieżności wynikających z błędu przyrządu pomiarowego określanego w charakterystyce papieru w sposób: plus minus ... g.m2 bądź plus minus ... wg CIE. Zamawiający dopuszcza w okresie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany papieru (nazwy handlowej) zaoferowanego w niniejszym postępowaniu pod warunkiem, że: producent papieru będzie niezmieniony, oferowany papier będzie posiadał nie niższe parametry techniczne niż wymagane przez Zamawiającego. O konieczności tej zmiany Wykonawca zobowiązany jest poinformować niezwłocznie Zamawiającego oraz Odbiorców, z zachowaniem minimum jednodniowego terminu na wprowadzenie koniecznych zmian przekazując jednocześnie informacje producenta papieru niezbędne do dokonania weryfikacji jego parametrów technicznych. Dostawy papieru kserograficznego odbywać się będą sukcesywnie (partiami), w miarę potrzeb poszczególnych izb celnych na rzecz, których zostanie udzielone niniejsze zamówienie publiczne, zwanych Odbiorcami, jednak nie więcej niż pięć w trakcie realizacji całego zamówienia u danego Odbiorcy (Izby Celnej). Szczegółowe warunki realizacji umowy określone zostały w załączniku nr 8 do ogłoszenia - Projekt umowy. Każda dostawa w ramach przedmiotu zamówienia realizowana jest na koszt Wykonawcy. Rozładunek papieru odbywać się będzie samochodem wyposażonym w windę lub inne urządzenie umożliwiające sprawny rozładunek. Miejscami dostawy będą magazyny izb celnych, na rzecz których prowadzone jest niniejsze postępowanie. W załączniku nr 2 do ogłoszenia, Tabela nr 2 zawiera informacje dotyczące: -ilości papieru kserograficznego zamawianego na potrzeby poszczególnych Odbiorców (Izb Celnych) w okresie realizacji zamówienia oraz adresy magazynów będących miejscami dostawy dla Odbiorców oraz przewidywane godziny dostaw, które każdorazowo należy potwierdzić. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji miejsca dostawy w sytuacji zmiany adresu magazynu Odbiorcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 3 do ogłoszenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. zrealizowania lub realizacji co najmniej 2 zamówień dotyczących dostawy papieru kserograficznego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda UWAGA: Warunek wiedzy i doświadczenie nie podlega zsumowania co oznacza, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo jeden z Wykonawców występujących wspólnie (jeden z uczestników konsorcjum) wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw. Warunek ten dotyczy również sytuacji braku doświadczenia Wykonawcy i polegania na zasobach innych podmiotów tj. jeden podmiot udostępniający zasoby musi wykazać się realizacją dwóch wymaganych dostaw. 2. W celu zweryfikowania zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. IV pkt 1b: - wykazu min. 2 wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100 000,00 zł, polegających na dostawie papieru kserograficznego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania oraz odbiorców (zaleca się wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do ogłoszenia lub przedstawienie wszelkich informacji wymaganych we wzorze), wraz z załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. poświadczeń, oświadczeń, dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw, zgodnie z § 1 ustęp 2 pkt.1 , 3 oraz § 9 ustęp 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Oryginał dokumentu z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien w sposób wyraźny i jednoznaczny wskazywać wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób przy wykonywaniu zamówienia zostaną wykorzystane przez Wykonawcę zasoby innego podmiotu c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem; d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 3 do ogłoszenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 3 do ogłoszenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 3 do ogłoszenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza w okresie realizacji zamówienia możliwość dokonania następujących zmian: a. Zmiany nazwy handlowej papieru określonego w § 1 pod warunkiem, że producent papieru będzie niezmieniony, a oferowany papier będzie posiadał nie niższe niż określone w załączniku nr 1 parametry techniczne b. Zmian terminów realizacji zamówienia wynikających z działania siły wyższej, c. Zmian związanych ze zmianami przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia 2. O konieczności wprowadzenia zmiany, o której mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego i Odbiorców, z zachowaniem minimum jednodniowego terminu na wprowadzenie koniecznych zmian, przekazując jednocześnie informacje producenta papieru niezbędne do dokonania weryfikacji jego parametrów technicznych. 3. Dopuszczalne zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.krakow.scelna.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys.

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl b) Wykonawca aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, musi zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl i przekazać Zamawiającemu swój login, wypełniając odpowiednie pole we Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (załącznik nr 1 do ogłoszenia znajdujący się na stronie Izby Celnej w Krakowie, tj. http://www.krakow.scelna.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys.-eur ) c) W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z w/w wnioskiem, wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 2. Wymagania techniczne: a) Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. b) Do udziału w licytacji nie jest wymagane posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Licytacja elektroniczna na dostawę papieru będzie licytacją jednoetapową, zakończy się po upływie 45 minut od momentu jej rozpoczęcia. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie o wartości 350zł. 7. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informację o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. Zamawiający określił kwotę wywoławczą: 400 527,36 zł brutto. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 10. Kryterium oceny ofert jest najniższa cena. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy wypełni Formularz cenowy, (stanowiący Załącznik nr 7 do ogłoszenia znajdujący się na stronie Izby Celnej w Krakowie) poprzez wpisanie do niego cen jednostkowych, wartość oferowanego asortymentu i wartość całego przedmiotu umowy w złotych polskich. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz stanowić będzie załącznik do umowy pomiędzy stronami. Suma wartości oferowanego asortymentu, tzn. wartość przedmiotu umowy brutto musi być tożsamy z ceną najkorzystniejszej oferty tego Wykonawcy przedstawionej w toku licytacji elektronicznej..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 45 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 04.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Krakowie, al. Krasińskiego 11 B, 31 - 111 Kraków, Dziennik Podawczy.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 11:00..

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Licytacja elektroniczna na dostawę papieru będzie licytacją jednoetapową, zakończy się po upływie 45 minut od momentu jej rozpoczęcia.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiający nie wymaga złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do ogłoszenia

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ 1. Wniosek o dopuszczenie do licytacji wraz z dokumentami i oświadczeniami potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu musi być przygotowany w języku polskim, w formie pisemnej, na formularzach stanowiących załączniki nr 1, 3, 4, 5 i 6 do ogłoszenia-wzory dostępne na stronie http://www.krakow.scelna.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys.-eur. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Składane zaświadczenia i oświadczenia muszą być oryginalnymi dokumentami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnioną osobę na każdej zapisanej stronie kserokopii poświadczonego dokumentu. Upoważniona osoba jest to osoba wskazana w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadająca pełnomocnictwo załączone do oferty. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy złożyć w kopercie zawierającej wszystkie wymagane w ogłoszeniu dokumenty. 4. Koperta musi być dostarczona do Zamawiającego na adres: Izba Celna w Krakowie, al. Krasińskiego 11 B, 31 - 111 Kraków i opatrzona napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na dostawę papieru kserograficznego - nie otwierać przed 04.04.2016r. godz. 10:00. II. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIENIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI. 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać informacje pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia wniosku o dopuszczenie do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego oraz pełnomocnictwa. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane faksem lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5. Domniemywa się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania korespondencji w sposób określony w pkt 3 oświadczy, iż w.w wiadomości nie otrzymał. 6. W przypadku prowadzenia korespondencji droga elektroniczną za datę doręczenia wiadomości rozumie się datę jej umieszczenia na serwerze odbiorcy lub podmiotu świadczącego dla niego usługę poczty elektronicznej, a nie datę odczytania wiadomości przez odbiorcę. 7. Korespondencję należy oznaczać sygnaturą sprawy nr 350000-ILGW.271.5.2016 lub nazwą zamówienia nadaną przez Zamawiającego 8. Ogłoszenie wraz z załącznikami zostało zamieszczone na stronie internetowej Izby Celnej w Krakowie http://www.krakow.scelna.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys.-eur 10.Korespondencję pisemną należy kierować na adres: Izba Celna w Krakowie, Wydział Logistyki, 31-111 Kraków, Al. Krasińskiego 11 B. 11. Korespondencję w formie faksowej należy kierować na numer faksu: (12) 421-67-57. 12. Korespondencję w formie elektronicznej należy kierować na adres: zamowienia@kra.mofnet.gov.pl III. CENA. Wykonawca w ofercie podaje cenę brutto za całość zamówienia. IV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE NALEŻY DOPEŁNIĆ PRZED PODPISANIEM UMOWY. 1. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do: wskazania osób, które będą podpisywały umowę, dostarczenia dokumentów potwierdzających parametry zaoferowanego papieru..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.