eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › EZP-2009/03/08/42

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Gdańsk: EZP-2009/03/08/42
Numer ogłoszenia: 314760 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278536 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Orzeszkowej 1, 80-208 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5203995, faks 058 5204092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZP-2009/03/08/42.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST ZAKUP SYSTEMU OTWARTEGO TELETRANSMISJI DANYCH MEDYCZNYCH SKŁADAJĄCEGO SIĘ ZE STACJI ODBIORCZEJ I DEFIBRYLATORÓW Z WYPOSAŻENIEM DLA STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W GDAŃSKU. 1. Zakup stacji roboczej z pełnym oprogramowaniem składającej się z 2 komputerów 2 monitorów, 1 drukarki laserowej, 2 modemów - 1 komplet. 2. Zakup urządzeń nadawczych DPA-17 sztuk 3. Zakup dwóch defibrylatorów z 12-odprowadzeniowym zapisem EKG (+ 2 dodatkowe akumulatory, 2 zasilacze 220-12 V, 2 uchwyty karetkowe, dwie torby transportowe) 4. Zakup elektrod wielofunkcyjnych - 650 sztuk Sprzęt fabrycznie nowy - rok produkcji 2009 Przeprowadzenie instruktażu obsługi dla personelu wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego Przekazanie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia odbędzie na podstawie Protokołu dostawy, odbioru, montażu, pierwszego uruchomienia i szkolenia personelu sporządzonego wg załącznika nr 7 do SIZW. Instrukcja obsługi w języku polskim. 5. Dostawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego. 6. Oferowany sprzęt medyczny winien być dopuszczony do używania w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pt. Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione w tym załączniku minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty. 8. Wykonawca winien udzielić na oferowany przedmiot zamówienia co najmniej 24- miesięczną gwarancję oraz zagwarantować co najmniej 24-miesięczny serwis pogwarancyjny. 9. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie kraju. 10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych kod CPV: 30214000-2, 33182100-0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 33.18.21.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 158996.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paramedica Polska Sp. z o.o., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 158996.50
  • Oferta z najniższą ceną: 158996.50 oferta z najwyższą ceną: 158996.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.