To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-27
Kartuzy: Dostawy produktów zaopatrzenia bufetu kawowo - deserowego w ramach Projektu /Daj szansę-pomóż sobie i innym/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 31473 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417004 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6812631, faks 058 6812631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów zaopatrzenia bufetu kawowo - deserowego w ramach Projektu /Daj szansę-pomóż sobie i innym/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów zaopatrzenia bufetu kawowo - deserowego dla Zamawiającego na cele realizacji projektu /Daj szansę- pomóż sobie i innym/, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w postaci zapewnienia dostawy w okresie od dnia 01 lutego 2011 roku do dnia 30 grudnia 2011 roku do Zamawiającego: Kartuzy, ul. Gdańska 10C: 1) kawa rozpuszczalna - 30 kg netto - pojemnikach szklanych o pojemności 200 g, wydajności 110 filiżanek kawy, 100% kawy naturalnej; 2) kawa sypana - 20 kg netto - w hermetycznych opakowaniach o pojemności 250 g lub 500 g., 100% naturalna kawa, palona, mielona plus 4 pojemniki do jej przechowywania po przesypaniu z opakowania oryginalnego, 3) cukier w saszetkach jednorazowych - 1000 szt 4) cukier -30 kg - oczyszczony, biały, w opakowaniach 1 kg, 5) woda mineralna niegazowana- 150 litrów w butelkach o pojemności 1 litra lub 1,5 litra; 6) soki - 300 litrów - w pojemnikach 1 litrowych - soki wyprodukowane z zagęszczonego soku, pasteryzowane, pomarańczowe, grejpfrutowe; 7) śmietanki do kawy jednorazowe - 2000szt 8) herbata - 10 kg netto - herbata czarna, w torebkach - w opakowaniach od 50 - 100 torebek, torebki z zawieszkami do parzenia 9) ciastka kruche - 50 kg - w opakowaniach 200 g do 1 kg, co najmniej 3 rodzaje ciastek 10) ciastka z nadzieniem - 50 kg - w opakowaniach 200 g do 1 kg, co najmniej 3 rodzaje ciastek, nie wymagające przechowywania w lodówce, 11) ciastka z czekoladą - 50 kg - w opakowaniach 200 g do 1 kg, co najmniej 3 rodzaje ciastek, nie wymagające przechowywania w lodówce 12) serwis kawowy dla 24 osób składający się z filiżanek (pojemność minimalnie 200 ml, maksymalnie 350 ml), spodeczków pod filiżanki, talerzyków do ciasta (minimalna średnica 18 cm), mlecznika x 2 i cukiernica x 2 - serwis koloru białego, dopuszczalne są wzory - w takim wypadku wykonawca zaproponuje co najmniej trzy rodzaje wzorów serwisu do wyboru Zamawiającego, 13) łyżeczki - 24 sztuki i widelczyki do ciasta - 24 sztuki - koloru srebrnego, 14) czajnik do wody elektryczny- 1 sztuka - pojemność co najmniej 1,5 litra, zabezpieczenie przed włączeniem bez wody, moc przynajmniej 2400 W..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 41.11.00.00 - Woda pitna 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta 39.22.11.21 - Filiżanki 39.22.12.10 - Talerze 39.22.30.00 - Łyżki, widelce .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt /Daj szansę-pomóż sobie i innym/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Królewiczanka"Piekarnia i Cukiernia Ryszard Krause
jakie przetargi wygrała firma
"Królewiczanka"Piekarnia i Cukiernia Ryszard Krause
- KRÓLEWICZANKA Piekarnia-cukiernia Ryszard Krause, ul. Królewska 61, 83-342 Kamienica Królewska, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8342,00
Oferta z najniższą ceną: 8342,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Budowa kąpieliska miejskiego nad jeziorem Klasztornym Dużym w Kartuzach - etap II.
- Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 1920G na odcinku Gołubie - Szymbark.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2024
- Dostawa przetworów nabiałowych i tłuszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.