eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA URZĘDU SKARBOWEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Sucha Beskidzka: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA URZĘDU SKARBOWEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Numer ogłoszenia: 314676 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 0-33 8744501 w. 102, faks 0-33 8743529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://us-suchab.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA URZĘDU SKARBOWEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Skarbowego w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka, fabrycznie nowego samochodu osobowego o parametrach technicznych oraz warunkach gwarancji jak niżej. 2. Minimalne parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu jakie musi spełniać oferowany samochód osobowy. Specyfikacja techniczna: 1) rodzaj silnika - diesel; 2) pojemność silnika - min. 1910 cm3; 3) moc silnika - min. 150 KM; 4) skrzynia biegów - manualna, 6-biegowa; 5) liczba i rozmieszczenie drzwi - 4 (2 po lewej stronie i 2 po prawej stronie) + tylna klapa otwierana do góry; 6) liczba miejsc - 7, z możliwością składania dwóch ostatnich rzędów foteli; 7) długość nadwozia (mm) - min. 4450; 8) szerokość nadwozia (mm) - min. 1790 (bez lusterek bocznych); 9) wysokość nadwozia (mm) - min. 1630; 10) rozstaw osi (mm) - min. 2700; 11) przednie światła przeciwmgielne; 12) elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne; 13) elektrycznie sterowane szyby boczne przednie i tylne; 14) poduszki powietrzne - przednie i boczne dla kierowcy i pasażera; 15) regulacja fotela kierowcy; 16) zagłówki foteli na dwóch pierwszych rzędach foteli; 17) czujnik parkowania z przodu i z tyłu; 18) wspomaganie układu kierowniczego; 19) regulacja kolumny kierownicy; 20) centralny zamek - sterowany drogą radiową; 21) autoalarm; 22) immobiliser; 23) dwa komplety kluczyków do samochodu i pilotów do autoalarmu oraz centralnego zamka; 24) klimatyzacja sterowana elektronicznie; 25) system bezpieczeństwa ABS i ESP; 26) komputer pokładowy; 27) felgi stalowe z ogumieniem zimowym; 28) felgi stalowe z ogumieniem letnim, w takim samym rozmiarze jak opony zimowe; 29) komplet kołpaków do w/w felg; 30) pełnowymiarowe koło zapasowe; 31) tylne i przednie chlapacze; 32) komplet dywaników gumowych; 33) radioodtwarzacz CD z MP3 + co najmniej 4 głośniki; 34) trójkąt ostrzegawczy; 35) gaśnica; 36) zapalniczka i popielniczka; 37) kolor nadwozia - lakier metalizowany - grafitowy, srebrny, jasne odcienie szarości; 38) zderzaki w kolorze nadwozia; 39) kolor tapicerki - ciemny, stonowany; 40) norma emisji spalin - minimum EURO 4; 41) rok produkcji - 2010; 42) pełny pakiet ubezpieczenia na okres minimum 12 miesięcy OC/AC/NW. 3. Minimalne warunki gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 - miesięcznej gwarancji ogólnej na samochód wraz z wyposażeniem licząc od daty podpisania protokołu odbioru. 4. Wymagania dotyczące serwisu: Serwis gwarancyjny świadczony będzie przez Wykonawcę w autoryzowanych stacjach obsługi w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 5. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Odbiór samochodu nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 36. Przed dniem odbioru samochodu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji tj. kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książkę gwarancyjną, fakturę zakupu oraz inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania samochodu a także dokumenty producenta potwierdzające parametry techniczne oraz wyposażenie samochodu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIJĄCY NIE WYMAGA OD WYKONAWCÓW WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, składanego wraz z ofertą. Zamawiający ocenia spełnienie warunku stosując formułę: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, składanego wraz z ofertą. Zamawiający ocenia spełnienie warunku stosując formułę: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, składanego wraz z ofertą. Zamawiający ocenia spełnienie warunku stosując formułę: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, składanego wraz z ofertą. Zamawiający ocenia spełnienie warunku stosując formułę: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, składanego wraz z ofertą. Zamawiający ocenia spełnienie warunku stosując formułę: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia oraz oryginalne prospekty firmowe potwierdzające w SIWZ parametry techniczne oraz elementy wyposażenia. Jeżeli oryginalne prospekty firmowe nie zawierają wszystkich informacji potwierdzających wyposażenie i parametry techniczne to w zakresie brakujących danych może być dołączony wydruk z konfiguracji samochodu ze strony internetowej producenta.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy. Pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-suchab.w.interia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy, ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Mickiewicza 36, 34-200 Sucha Beskidzka pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.