eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › szkolenie pn. Referent ds. archiwizacji i obsługi biura

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Lębork: szkolenie pn. Referent ds. archiwizacji i obsługi biura
Numer ogłoszenia: 314657 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374830 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Gdańska 35, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 8623744,8623728,8667119, faks 0-59 8667130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie pn. Referent ds. archiwizacji i obsługi biura.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn.: Referent ds. archiwizacji i obsługi biura Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne - Kod CPV 80 40 00 00- 8 i zakresie tematycznym: - zajęcia aktywizacyjne, - prawo pracy, bhp, - pierwsza pomoc przedmedyczna, - zagadnienia związane z zawodem ( techniki organizacji pracy w firmie i w archiwum, umiejętności interpersonalne w pracy w przedsiębiorstwie, obsługa nowoczesnych urządzeń biurowych i systemów informatycznych do obsługi firm i archiwum, archiwizacja od A do Z w firmie- podstawowe akty prawne określające postępowanie z dokumentacją oraz terminy archiwalne, ćwiczenia z zakresu klasyfikowania pism, korespondencji wg obowiązujących w firmie normatywów kancelaryjnych- rzeczowy wykaz akt, ćwiczenia w zakresie sposobów formowania jednostek kancelaryjnych, warunki i czas przechowywania dokumentów w biurze, główne zasady i sposoby przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego lub składnicy akt, zasady pracy w składnicy akt i archiwum zakładowym, postępowanie z dokumentacją w przypadku reorganizacji, likwidacji lub upadłości firmy ), - praktyka zawodowa. Program winien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się na internetowej bazie danych, założonej na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Liczba osób do przeszkolenia : 6 osób Ilość godzin - 200 godzin zegarowych - zajęcia teoretyczne i ćwiczenia - 90 godz. (zajęcia od pon.- pt. w godzinach od 8.00-16.00), - praktyka zawodowa u przyszłych pracodawców na terenie powiatu lęborskiego - 110 godz. (maksymalnie 7 godz. dziennie po uzgodnieniu z pracodawcą) grudzień 2011 - 25 godzin styczeń 2012 - 110 godzin luty 2012 - 65 godzin Wykonawca zobowiązuje się prowadzić zajęcia w dni robocze od poniedziałku do piątku. Dzienny wymiar godzin zegarowych wynosi 4-7 godz. Sumaryczna liczba godzin szkolenia łącznie z przerwami musi wynosić 200 godzin zegarowych, gdzie na 1 godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 6.1.1 POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński., ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.