eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Modernizacja kolektora deszczowego wraz z separatorem dla zlewni 24Ł oraz 25Ł Ciechanów, ulica Wojska Polskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Ciechanów: Modernizacja kolektora deszczowego wraz z separatorem dla zlewni 24Ł oraz 25Ł Ciechanów, ulica Wojska Polskiego.
Numer ogłoszenia: 314597 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów , Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, faks 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kolektora deszczowego wraz z separatorem dla zlewni 24Ł oraz 25Ł Ciechanów, ulica Wojska Polskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: modernizacja kolektora deszczowego wraz z separatorem dla zlewni 24Ł oraz 25Ł Ciechanów, ul. Wojska Polskiego, zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do s.i.w.z. Szczegółowy zakres robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-kosztorysową i przedmiarem robót stanowiącym dodatek Nr 7b do siwz obejmuje modernizację kolektora deszczowego wraz z budową separatora substancji ropopochodnych dla zlewni 24Ł oraz 25Ł Ciechanów, przy ul. Wojska Polskiego. Wykonawca przedstawi wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy robót obejmujący podział przedmiotu umowy na poszczególne elementy, terminy realizacji robót. Wstępny harmonogram robót powinien zostać opracowany przy złożeniu finansowania przez Zamawiającego przedmiotu umowy w roku 2008r. do wysokości 460.000, 00 zł brutto, w 2009 r. 300.000, 00 zł. brutto. Do15.12.2008r. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia uaktualniony harmonogramem rzeczowo - finansowy realizacji zadania na rok następny. Harmonogram rzeczowo - finansowy, którym mowa w pkt.3 Zamawiający uzgodni lub wprowadzi do niego niezbędne korekty w terminie 10 po uchwaleniu budżetu na rok następny przez Radę Miasta Ciechanów. Zamawiający może wprowadzić zmiany do harmonogramu, o którym mowa w ust.1 w przypadku gdy otrzymamy pożyczkę z WFOŚiGW. W tej sytuacji będzie obowiązywał harmonogram poprawiony przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego. Tam gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robot w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz zostaną one wcześniej (przed złożeniem ofert) zaakceptowane przez autora dokumentacji projektowej, za pośrednictwem Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), przed terminem składania ofert w formach przewidzianych przez ustawę. W przypadku wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na rachunek 54 8213 0008 2001 0088 8888 0010. 2) Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5,0 % ceny całkowitej podanej w ofercie, wniesione przed podpisaniem umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a. posiadają wiedzę i doświadczenie rozumiane jako należyte zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie o wartości i rodzaju wymaganym przez Zamawiającego, tj. budowa kolektora sanitarnego i deszczowego lub budowa separatora substancji ropopochodnych. b. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym przynajmniej kierownik budowy lub robót musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art. 12 ustawy Prawo budowlane, tj. kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy oraz kierownicy robot powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. muszą posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych); 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni, przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z dodatkiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty w żądanej kolejności i w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć wykonawca zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust.1 art.23 ustawy j. w., zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej wykonawcy, o którym mowa w art. 23 u.p.z.p. ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki dotyczące zdolności ekonomicznej i posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają łącznie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić warunek postawiony w punkcie 1 i 4 § 9. 1. SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art.22 ust.1 u.p.z.p. i niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 u.p.z.p.; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia (dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości i przedmiocie podobnym do wymaganego przez Zamawiającego.; 4.Oświadczenie nr 2 w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 u.p.z.p.; 5.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik budowy lub robót który w imieniu Wykonawcy będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia budowlane określone w art.12 ustawy Prawo Budowlane (do załącznika nr 5 do oferty należy dołączyć kopię uprawnień kierownika budowy lub robót, kopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia o odpowiedzialności cywilnej); 6.Pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia w przypadku jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy; 10.Opracowany i podpisany kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót w formie szczegółowej i dostarczony w wersji: - drukowanej jako kosztorys uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych oraz całkowitych dla poszczególnych pozycji z narzutami - elektronicznej na dyskietce 3,5 lub płycie cd w formacie zgodnym z NORMĄ PRO /np. ath/ jako kosztorys szczegółowy; 11. Formularz cenowy-dokument wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 12. Zaakceptowany projekt umowy-podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy; 13.Wstępny harmonogram rzeczowo - finansowy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ciechanów ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów Wydział Inwestycji..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, do biura podawczego (stanowisko nr 7 Biura Obsługi Interesanta na parterze budynku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień są odpowiednio: 1. Justyna Tomkowska (w zakresie formalno prawnym) - UMC, pokój nr 103, parter, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-74, 2. Robert Szymaniak (w zakresie technicznym) - UMC, pokój nr 207, I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-13 3. Halina Kłys (w zakresie technicznym) - UMC, pokój nr 206, I piętro, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów - tel. (023) 674-92-14 2) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego pokój nr 206 (I piętro) Wydział Inwestycji o godzinie 10:15 w dniu 04/12/2008..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.