eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › Inżynier Kontraktu w ramach realizacji Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Sulików: Inżynier Kontraktu w ramach realizacji Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda
Numer ogłoszenia: 314588 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ sp. z o. o. , ul. Pocztowa 7a, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 075 7210722, faks 075 7210722.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suplaz-jrp.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu w ramach realizacji Projektu Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi świadczenie usług Inżyniera Kontraktu w rozumieniu Warunków Kontraktowych na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego według FIDIC (Międzynarodowa Federacja Inżynierów Konsultantów - Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils) - RED FIDIC BOOK, 2 wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999) - wydawnictwo SIDIR oraz zgodnie z polskim prawem przy realizacji Projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda, finansowanego ze środków publicznych, w tym ze środków Funduszu Spójności, Do zakresu obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało również w szczególności: - pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego; - pełnienie funkcji Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestycyjnego; - zarządzanie finansowe; - bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym; - mediacja i rozjemstwo w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; - wspieranie działań Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w szczególności przy sporządzaniu Raportu Końcowego Projektu,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 35 000,- PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w ilości co najmniej 15 pracowników oraz przeciętną liczebność personelu kierowniczego w ilości co najmniej 5 osób. wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności : I. 1 osobę na stanowisko Inżyniera - Kierownika Zespołu (EKSPERT nr 1), posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniącą co najmniej 2 razy funkcję Inżyniera (Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.) przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej z zakresu gospodarki wodno-ściekowej realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne o wartości robót nie mniejszej niż 10 mln PLN brutto i co najmniej 1 raz funkcję Inżyniera (Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.) przy realizacji zakończonej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Qśrd=850 m3/d. Inwestycje te powinny być zakończone wystawieniem Świadectwa Przejęcia. Inżynier-Kierownik Zespołu powinien posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w zakresie wymogu znajomości języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Inżynierem - Kierownikiem Zespołu. W takiej sytuacji wykonawca powinien w ofercie zobowiązać, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. II. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych (EKSPERT nr 2 ), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych lub inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych obiektów kubaturowych oraz na min. jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Qśrd=850 m3/d. III. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót sanitarnych (EKSPERT nr 3), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót sanitarnych lub inspektor nadzoru robót sanitarnych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót sanitarnych na min. dwóch mechaniczno-biologicznych oczyszczalniach ścieków o przepustowości min. Qśrd=850 m3/d (każda) oraz doświadczenie w rozruchach technologicznych oczyszczalni. IV. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót sanitarnych (EKSPERT nr 4), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót sanitarnych lub inspektor nadzoru robót sanitarnych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie, jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót sanitarnych na min. dwóch inwestycjach infrastrukturalnych z zakresu budowy kanalizacji o długości co najmniej 10 km każda, V. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót elektrycznych (EKSPERT nr 5), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót elektrycznych lub inspektor nadzoru robót elektrycznych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót elektrycznych i AKPiA na min. jednej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Qśrd=850 m3/d oraz doświadczenie w rozruchach oczyszczalni w zakresie AKPiA. VI. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót drogowych (EKSPERT nr 6), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót drogowych lub inspektor nadzoru robót drogowych. Uwaga! Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobę funkcji eksperta w dwóch branżach jednocześnie, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień. wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności : I. 1 osobę na stanowisko Inżyniera - Kierownika Zespołu (EKSPERT nr 1), posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi prowadzącym nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniącą co najmniej 2 razy funkcję Inżyniera (Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.) przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej z zakresu gospodarki wodno-ściekowej realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne o wartości robót nie mniejszej niż 10 mln PLN brutto i co najmniej 1 raz funkcję Inżyniera (Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.) przy realizacji zakończonej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Qśrd=850 m3/d. Inwestycje te powinny być zakończone wystawieniem Świadectwa Przejęcia. Inżynier-Kierownik Zespołu powinien posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w zakresie wymogu znajomości języka polskiego. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego Zamawiający dopuszcza zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Inżynierem - Kierownikiem Zespołu. W takiej sytuacji wykonawca powinien w ofercie zobowiązać, iż zatrudni na własny koszt tłumacza języka polskiego. II. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych (EKSPERT nr 2 ), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych lub inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych obiektów kubaturowych oraz na min. jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Qśrd=850 m3/d. III. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót sanitarnych (EKSPERT nr 3), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót sanitarnych lub inspektor nadzoru robót sanitarnych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót sanitarnych na min. dwóch mechaniczno-biologicznych oczyszczalniach ścieków o przepustowości min. Qśrd=850 m3/d (każda) oraz doświadczenie w rozruchach technologicznych oczyszczalni. IV. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót sanitarnych (EKSPERT nr 4), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót sanitarnych lub inspektor nadzoru robót sanitarnych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie, jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót sanitarnych na min. dwóch inwestycjach infrastrukturalnych z zakresu budowy kanalizacji o długości co najmniej 10 km każda, V. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót elektrycznych (EKSPERT nr 5), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót elektrycznych lub inspektor nadzoru robót elektrycznych. Osoba ta powinna wykazać doświadczenie jako kierownik robót lub inspektor nadzoru robót elektrycznych i AKPiA na min. jednej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Qśrd=850 m3/d oraz doświadczenie w rozruchach oczyszczalni w zakresie AKPiA. VI. 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru robót drogowych (EKSPERT nr 6), posiadającą wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót drogowych lub inspektor nadzoru robót drogowych. Uwaga! Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobę funkcji eksperta w dwóch branżach jednocześnie, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień. c) pełnić usługi inżyniera kontraktu dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w tym: 1. co najmniej 2 usługi, nad realizacją zakończonych inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, o wartości robót co najmniej 10 mln PLN brutto (każda), 2. co najmniej 2 zakończone usługi, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, realizowane w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC, o wartości usługi min. 1 mln PLN każda, 3. co najmniej 2 usługi, zakończone, nad wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 10 km ( każda), 4. co najmniej 2 usługi, nad budową/ przebudową /modernizacją oczyszczalni ścieków o przepustowości, co najmniej Qśrd= 850 m3/dobę wraz z rozruchem technologicznym.posiadać wdrożony Informatyczny System zarządzania Inwestycją, umożliwiający wymianę danych, poprzez łącza internetowe, pomiędzy podmiotami biorącymi udział w realizowanej inwestycji, zastosowany na min. 1 inwestycji realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC.3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 1 mln PLN (brutto) w każdym roku obrachunkowym,posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 0,3 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 0,3 mln PLN. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1,5 mln PLN..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW;W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami nt. kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz następujące dokumenty: (i) dokumenty poświadczające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia budowlane w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w SIWZ, zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2003r. nr 207 poz. 2016, ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie ( Dz. U. z 2005r. nr 96 poz. 817 ze zm.) (ii) aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwa przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych w pkt. (i) powyżej; (iii) wraz z załącznikiem nr 6 dla każdej z wymienionych w tym załączniku osób należy złożyć życiorys przygotowany wg załączonego wzoru - załącznik nr 8 W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW oraz dokument/y potwierdzający/e, że usługa/i ta/e została/y wykonana/e należycie;W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć krótki Opis Systemu i wykaz inwestycji w ramach, których System jest wykorzystywany, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej IDW oraz dokument/y potwierdzający/e zastosowanie Systemu;W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto,W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suplaz-jrp.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ Sp. z o.o., 59-975 Sulików, ul. Pocztowa 7A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ Sp. z o.o., 59-975 Sulików, ul. Pocztowa 7A, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Funduszu Spójności w ramach działania 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM priorytetu I - gospodarka wodno-ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.