eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGIO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-11

Szczecin: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGIO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 314572 - 2009; data zamieszczenia: 11.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4303439, 4303465, faks 091 4303606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.uw.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ W BUDYNKU ZACHODNIOPOMORSKIEGIO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej i parapetów wewnętrznych w korytarzach budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4, zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym: Wymiana okien w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie (załącznik nr 8 do SIWZ) Zakres robót obejmuje: 1. Wymianę stolarki okiennej na nowe okna z ramami drewnianymi klejonymi trójwarstwowo z drewna red meranti, barwionego w kolorze brązowym zbliżonym do koloru w już wymienionych oknach w tych elewacjach, szklone szybami zespolonymi(4-16-4T) ze szkła typu float, ze współczynnikiem przenikania ciepła U = 1,1 W/m2K i współczynnikiem izolacyjności akustycznej Rw = 32 dB oraz wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z płyt wiórowych laminowanych (postforming) w kolorze dopasowanym do koloru stolarki okiennej. Wszystkie okna należy wyposażyć w specjalne zabezpieczenie uniemożliwiające ich otwieranie przez osoby niepowołane. Wymiany należy dokonać w następujących lokalizacjach: 1)Parter niski (rys. nr 3): a) elewacje W1, W3: okno O 41a - szt. 8 (rys. nr 14) okno O 41c - szt. 2 (rys. nr 14) b) elewacje W6, W7: okno O 45 - szt. 2 (rys. nr 15) okno O 45a - szt. 3 (rys. nr 15) 2) Parter wysoki (rys. nr 4): a) elewacje W1, W3: okno O 14b - szt. 6 (rys. nr 11) okno O 31 - szt. 6 (rys. nr 13) b) elewacje W6, W7: okno O 15a - szt. 6 (rys. nr 11) 3) I piętro (rys. nr 5): a) elewacje W1, W3: okno O 14a - szt. 6 (rys. nr 11) okno O 31 - szt. 6 (rys. nr 13) 4) II piętro (rys. nr 6): a) elewacje W1, W3: okno O 13 - szt. 2 (rys. nr 10) okno O 13a - szt. 2 (rys. nr 10) okno O 13b - szt. 2 (rys. nr 10) okno O 14 - szt. 6 (rys. nr 10) b) elewacje W6, W7: okno O 15 - szt. 6 (rys. nr 11) 5) III piętro (rys. nr 7): a) elewacje W6, W7: okno O 22 - szt. 12 (rys. nr 12) 2. Wykonanie zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i dostawa (bez montażu) okna z ramami drewnianymi klejonymi trójwarstwowo z drewna red meranti, barwionego w kolorze brązowym, takim jak w głównej klatce schodowej budynku, szklonego szybami zespolonymi (4-16-4T) ze szkła typu float, ze współczynnikiem przenikania ciepła U = 1,1 W/m2K i współczynnikiem izolacyjności akustycznej Rw = 32 dB. Szczegółowy opis robót: Ad. 1.: - zabezpieczenie korytarzy folią w miejscach robót, - demontaż istniejących okien i parapetów wewnętrznych wraz z przylegającą do nich deską osłonową i ich wywózka i utylizacja, - dostawa i montaż nowych okien, - dostawa i montaż parapetów wewnętrznych płytowych (postforming) o grubości 3,0 cm, w kolorze stolarki okiennej, - wykonanie obróbek tynkarskich ościeży okiennych i pod parapetami - bez malowania, - uszczelnienie od zewnątrz styku ramy okiennej z murem zewnętrznym silikonem wg wskazań Zamawiającego, - harmonogram dostaw i montażu okien musi być uzgodniony z Zamawiającym po zawarciu umowy na wykonanie robót. Ad. 2.: dostawa (bez montażu) do siedziby Zamawiającego okna wykonanego zgodnie z opisem w punkcie 2. Przed realizacją zamówienia Wykonawca dokona szczegółowych pomiarów wymienianej stolarki. Kształt, podziały i sposób otwierania okien wg. projektu architektoniczno - budowlanego (załącznik nr 8 do SIWZ) i rysunku stanowiącego (załącznik nr 6 do SIWZ). Szczegółowy opis robót związanych z wymianą stolarki okiennej został określony w projekcie architektoniczno - budowlanym (zał. Nr 8 do SIWZ ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 5 do SIWZ), stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej drewnianej lub roboty budowlane, w skład, których wchodziła wymiana stolarki okiennej drewnianej, o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł brutto. Wykażą że, dysponują lub że, będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i że osoba wskazana jako kierownik budowy wpisana jest na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w części 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 )Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (dot. również S.C.). 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3 )Wykaz wykonanej przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej (1) roboty budowlanej polegającej na wymianie stolarki okiennej drewnianej lub roboty budowlanej, w skład której wchodziła wymiana stolarki okiennej drewnianej, o wartości nie mniejszej niż 100.000,- zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienie zostało zrealizowane należycie np. referencje (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4)Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wskazanych w części 6 pkt 6.1 SIWZ składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 6.1.SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym z zachowaniem terminów określonychw pkt. 6.6 SIWZ. - wszelkie dokumenty w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, a Zamawiający podczas analizy ich treści będzie się opierał na tekście przetłumaczonym - dokumenty i oświadczenia wymienione w niniejszej części SIWZ mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy przez złożenie czytelnego podpisu bądź podpisu wraz z pieczątką imienną oraz dopiskiem (za zgodność) lub zwrotem o równoważnym znaczeniu Brak jakiegokolwiek z oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale 6 SIWZ, lub złożenie dokumentu zawierającego błędy, spowoduje wezwanie Wykonawcy do ich uzupełnienia w sposób i na zasadach opisanych w art. 26 ust. 3 ustawy, chyba, że pomimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Możliwość wspólnego ubiegania się o zamówienie ( konsorcjum i spółka cywilna). 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie pełnomocnika może również wynikać z treści innego dokumentu dołączonego do oferty. 2)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1 winno być pełnomocnictwem rodzajowym i odpowiadać wymogom określonym w przepisach kodeksu cywilnego. W swojej treści winno wskazywać mocodawcę ( osobę fizyczną lub prawną) na rzecz i w imieniu, którego działa wskazany pełnomocnik (osoba fizyczna lub prawna) oraz określać zakres umocowania pełnomocnika do reprezentowania mocodawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Przyjmuje się, że jeśli wynika to z treści pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, to obejmuje ono uprawnienie pełnomocnika do potwierdzenia za zgodność wszystkich dokumentów złożonych w niniejszym postępowaniu przez tych wykonawców. Dokumenty dotyczące konkretnego wykonawcy ubiegającego się o zamówienie w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, mogą również być potwierdzone za zgodność przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego wykonawcy. 4) Oferta spółki winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 6.1-6.2 SIWZ osobno dla każdego z jej wspólników, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl /Przetargi /Zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.