eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przygodzice › Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w gminach Przygodzice i Sośnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Przygodzice: Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w gminach Przygodzice i Sośnie
Numer ogłoszenia: 314564 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160954 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin, ul. Wrocławska 11, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7348124, faks 062 7348128.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w gminach Przygodzice i Sośnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w gminach Przygodzice i Sośnie. Zestawienie 217 działek ewidencyjnych, dla których należy ustalić stan prawny stanowi załącznik nr 2 do siwz. 2. W zakres ustalenia stanów prawnych wchodzi: 1) założenie ksiąg wieczystych dla działek ewidencyjnych bez podziałów hipotecznych; 2) w uzasadnionych przypadkach wykonanie podziałów hipotecznych oraz ustalenie granic działek ewidencyjnych. 3. W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy: 1) ustalić czy nieruchomość posiada założoną księgę wieczystą, zbiór dokumentów lub dawną księgę wieczystą; 2) ustalić brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów lub istnienie innych dokumentów określające prawo własności; 3) ustalić matrykuły katastralne (ustalenie danych katastralnych); 4) ustalić parcele, matrykuły; 5) przejście i porównanie parcel z map katastralnych z działkami z map ewidencyjnych; 6) sprawdzić księgi wieczyste lub uzyskać aktualny odpis z księgi wieczystej; 7) porównać zapisy w księdze wieczystej ze stanem wynikającym z zapisów w katastrze nieruchomości oraz ze stanem w ewidencji gruntów; 8) sporządzić protokół z badania stanu prawnego nieruchomości potwierdzające przynależność nieruchomości do Księgi Wieczystej; 9) w uzasadnionych przypadkach wykonać podziały hipoteczne; 10) uzgodnić treść księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym; 11) sporządzić wyciągi z wykazu zmian gruntowych, w celu odłączenia powierzchni ewidencyjnych z ustalonych ksiąg wieczystych i założenie nowych ksiąg wieczystych dla przedmiotowych działek; 12) sporządzić zaświadczenia niezbędne do dokumentów prawnych będących podstawą założenia nowych ksiąg wieczystych; 13) wypisy i wyrysy do celów prawnych, w związku z utworzeniem nowych ksiąg wieczystych, 14) rozliczyć powierzchnie zawartą w Księdze Wieczystej, 15) wznowić znaków granicznych z obliczeniem powierzchni, 16) rozliczenie powierzchni wydzieleń gospodarczych w ramach działki ewidencyjnej, 17) aktualizacja mapy gospodarczej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gedezyjno-Kartograficznych inż. Leszek Ciupka, ul. Pułaskiego 20, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152028,00

  • Oferta z najniższą ceną: 152028,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152028,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.