To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-24
Przygodzice: Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w gminach Przygodzice i Sośnie
Numer ogłoszenia: 314564 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160954 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin, ul. Wrocławska 11, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7348124, faks 062 7348128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w gminach Przygodzice i Sośnie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Ustalenie stanów prawnych dla działek ewidencyjnych z założeniem ksiąg wieczystych położonych w gminach Przygodzice i Sośnie. Zestawienie 217 działek ewidencyjnych, dla których należy ustalić stan prawny stanowi załącznik nr 2 do siwz. 2. W zakres ustalenia stanów prawnych wchodzi: 1) założenie ksiąg wieczystych dla działek ewidencyjnych bez podziałów hipotecznych; 2) w uzasadnionych przypadkach wykonanie podziałów hipotecznych oraz ustalenie granic działek ewidencyjnych. 3. W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy: 1) ustalić czy nieruchomość posiada założoną księgę wieczystą, zbiór dokumentów lub dawną księgę wieczystą; 2) ustalić brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów lub istnienie innych dokumentów określające prawo własności; 3) ustalić matrykuły katastralne (ustalenie danych katastralnych); 4) ustalić parcele, matrykuły; 5) przejście i porównanie parcel z map katastralnych z działkami z map ewidencyjnych; 6) sprawdzić księgi wieczyste lub uzyskać aktualny odpis z księgi wieczystej; 7) porównać zapisy w księdze wieczystej ze stanem wynikającym z zapisów w katastrze nieruchomości oraz ze stanem w ewidencji gruntów; 8) sporządzić protokół z badania stanu prawnego nieruchomości potwierdzające przynależność nieruchomości do Księgi Wieczystej; 9) w uzasadnionych przypadkach wykonać podziały hipoteczne; 10) uzgodnić treść księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym; 11) sporządzić wyciągi z wykazu zmian gruntowych, w celu odłączenia powierzchni ewidencyjnych z ustalonych ksiąg wieczystych i założenie nowych ksiąg wieczystych dla przedmiotowych działek; 12) sporządzić zaświadczenia niezbędne do dokumentów prawnych będących podstawą założenia nowych ksiąg wieczystych; 13) wypisy i wyrysy do celów prawnych, w związku z utworzeniem nowych ksiąg wieczystych, 14) rozliczyć powierzchnie zawartą w Księdze Wieczystej, 15) wznowić znaków granicznych z obliczeniem powierzchni, 16) rozliczenie powierzchni wydzieleń gospodarczych w ramach działki ewidencyjnej, 17) aktualizacja mapy gospodarczej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNYCH INŻ. LESZEK CIUPKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNYCH INŻ. LESZEK CIUPKA
- Zakład Usług Gedezyjno-Kartograficznych inż. Leszek Ciupka, ul. Pułaskiego 20, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152028,00
Oferta z najniższą ceną: 152028,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152028,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.