eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty ogólnobudowlano-konserwacyjne w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu Zadanie nr 1 - Naprawa ogrodzenia w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań. Zadanie nr 2 - Prace konserwacyjne w budynku nr 48 i 66 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań. Zadanie nr 3 - Naprawa dachu budynku nr 102 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-28

Ogłoszenie nr 314465 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.

Poznań: Roboty ogólnobudowlano-konserwacyjne w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu Zadanie nr 1 - Naprawa ogrodzenia w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań. Zadanie nr 2 - Prace konserwacyjne w budynku nr 48 i 66 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań. Zadanie nr 3 - Naprawa dachu budynku nr 102 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 30206765400000, ul. ul. Bukowska  34, 60811   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo , tel. 261 57 48 02, e-mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl, faks 261 57 72 04.
Adres strony internetowej (URL): www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.14wog.wp.mil.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.14wog.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ogólnobudowlano-konserwacyjne w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu Zadanie nr 1 - Naprawa ogrodzenia w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań. Zadanie nr 2 - Prace konserwacyjne w budynku nr 48 i 66 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań. Zadanie nr 3 - Naprawa dachu budynku nr 102 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań
Numer referencyjny: 44z2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest naprawa ogrodzenia w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu. Zakres prac: 1)rozebranie istniejącego ogrodzenia z płyt (desek), 2)ustawienie nowego ogrodzenia, 3)wykonanie zabezpieczenia ogrodzenia z drutu kolczastego na wysięgnikach stalowych i rozciągnięcie na nich trzech nitek drutu kolczastego (podwójny zestaw w kształcie litery V). Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne w budynku nr 48 i 66 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu. Budynek nr 48 - Zakres prac: 1)rozbiórka części pochylni betonowej, 2)wyprofilowanie nowego spadku, 3)wykonanie powłoki z żywicy epoksydowej, antypoślizgowej. Budynek nr 66 - Zakres prac: 1)demontaż armatury łazienkowej, 2)demontaż ościeżnic stalowych, 3)rozebranie okładziny ściennej i posadzkowej z płytek, 4)rozbiórka ścianek działowych, 5)wykonanie nowych posadzek betonowych, 6)wykonanie nowych okładzin ściennych z tynku cem. - wap., 7)wykończenie powierzchni okładziną z płytek podłogowych oraz gładzinami gipsowymi. Zadanie nr 3 - Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu budynku nr 102 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu. Zakres prac: 1)zerwanie istniejącego pokrycia z papy, izolacji termicznej i deskowania dachu, 2)wymiana izolacji cieplnej dachu, 3)demontaż rynien oraz spustowych z przeznaczeniem do ponownego montażu, 4)naprawa konstrukcji istniejących wiązarów, osadzenie ich końców w stalowych podparciach na ścianach oraz podparcie ich w części budynku konstrukcją stalową z dwuteowników IPE 200 oraz IPE 160, 5)pokrycie dachu folią, płytami OSB 3 gr. 22 mm, następnie płytami styropianowymi laminowanymi papą EPS 100 gr. 100 mm oraz jedną warstwą papy, 6)wykonanie nowej instalacji odgromowej, 7)montaż uprzednio zdjętych rynien i rur spustowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawierają:kosztorysy ofertowe, STWiOR i wzory umowy - załączniki do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów
Dodatkowe kody CPV:45453000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących do 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania częściowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:




II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; [zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 z 2006 r. poz. 578 z późniejszymi zmianami)] lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji, przynależną do właściwej Izby samorządu zawodowego (np. PIIB).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (potwierdzający spełnienie warunku opisanego w rozdz. V ust. 1 SIWZ) - wg załącznika nr 4 do SIWZ, 2.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne i społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - wg załączników nr 1 i nr 2 do SIWZ. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców) na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie udostępnianego potencjału. 2.zgodnie z art. 22a ust. 1, 2 i 4 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na kwalifikacjach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował zasobami kadrowymi tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (załącznik nr 4a do SIWZ) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (kadra zawodowa) na potrzeby realizacji zamówienia celem bezpośredniego uczestnictwa w jego realizacji. 3.w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy wykonawca (lub każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a)uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (np. PIIB), b)dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kadry - kierownik robót: umowy o pracę lub na podstawie stosunku cywilno - prawnego (dotyczy zadania nr 3), c)potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d)aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Wykonawca w terminie jednego tygodnia po zawarciu umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium: a) dla zadania nr 1 - 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złoty 00/100) b) dla zadania nr 2 - 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złoty 00/100) c) dla zadania nr 3 - 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złoty 00/100)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zawarta z wybranym w postępowaniu przetargowym Wykonawcą umowa na realizację przedmiotu zamówienia podlega zmianom w myśl art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami) w stosunku do oferty tego Wykonawcy. 2. Zamawiający, na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia aneksem zmian postanowień zawartej umowy, tj.: a)Zmiany kwoty wynagrodzenia brutto - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT. b)Zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów, urządzeń itp. - w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów, urządzeń itp. a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów świadczenia. c)Zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych. d)Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy. e)Zakresu realizacji umowy - w szczególności w przypadku wykonania robót dodatkowych lub zamiennych określonych w § 9 ust. 5 niniejszej umowy (załączniki nr 6 do SIWZ) f)Zmiany w zakresie terminu realizacji umowy z powodu konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, a także niekorzystnych, uzasadnionych "siłą wyższą" warunków atmosferycznych trwających dłużej niż 2 tygodnie. g)Wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14/10/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Naprawa ogrodzenia w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest naprawa ogrodzenia w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu. Ogrodzenie zewnętrzne kompleksu wojskowego od ul. Podolańskiej wykonane jest z płyt betonowych 2,00 m x 0,50 m i słupków betonowych 0,12 m x 0,16 m x 3,35 m. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest wykonanie robót w zakresie częściowej wymiany ogrodzenia zewnętrznego: Zakres prac: 1)rozebranie istniejącego ogrodzenia z płyt (desek), 2)ustawienie nowego ogrodzenia, 3)wykonanie zabezpieczenia ogrodzenia z drutu kolczastego na wysięgnikach stalowych i rozciągnięcie na nich trzech nitek drutu kolczastego (podwójny zestaw w kształcie litery V).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 40
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji15
termin realizacji25
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonnia zamówienia - max. 40 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy


Część nr: 2    Nazwa: Prace konserwacyjne w budynku nr 48 i 66 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne w budynku nr 48 i 66 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu. Budynek nr 48 - z przeznaczeniem magazynu żywnościowego, budynek wzniesiony metodą monolityczną. Część podlegająca konserwacji to pochylnie do magazynu znajdującego się piwnicy. Zjazd wykonany jest metodą monolityczną, wewnątrz budynku. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest wykonanie robót w zakresie konserwacji: Zakres prac: 1)rozbiórka części pochylni betonowej, 2)wyprofilowanie nowego spadku, 3)wykonanie powłoki z żywicy epoksydowej, antypoślizgowej. Budynek nr 66 - z przeznaczeniem kuchnia i stołówka. Budynek wzniesiony metodą tradycyjną. Ściany wykończone tynkiem cementowo - wapiennym z powłoką malarską z płytek gresowych. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest wykonanie robót w zakresie konserwacji: Zakres prac: 1)demontaż armatury łazienkowej, 2)demontaż ościeżnic stalowych, 3)rozebranie okładziny ściennej i posadzkowej z płytek, 4)rozbiórka ścianek działowych, 5)wykonanie nowych posadzek betonowych, 6)wykonanie nowych okładzin ściennych z tynku cem. - wap., 7)wykończenie powierzchni okładziną z płytek podłogowych oraz gładzinami gipsowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 50
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji15
termin realizacji25
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonania zamówienia - max. 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy


Część nr: 3    Nazwa: Naprawa dachu budynku nr 102 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90, Poznań

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu budynku nr 102 w kompleksie przy ul. Wojska Polskiego 86-90 w Poznaniu. Budynek nr 102 - budynek parterowy, z dachem o konstrukcji drewnianej częściowo ocieplony płytami wiórowo-cementowo-paździerzowymi, kryty papą. Instalacja odgromowa podlegająca wymianie, rynny i rury spustowe ocynkowane do demontażu i ponownego montażu. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest wykonanie robót w zakresie naprawy dachu budynku nr 102: Zakres prac: 1)zerwanie istniejącego pokrycia z papy, izolacji termicznej i deskowania dachu, 2)wymiana izolacji cieplnej dachu, 3)demontaż rynien oraz spustowych z przeznaczeniem do ponownego montażu, 4)naprawa konstrukcji istniejących wiązarów, osadzenie ich końców w stalowych podparciach na ścianach oraz podparcie ich w części budynku konstrukcją stalową z dwuteowników IPE 200 oraz IPE 160, 5)pokrycie dachu folią, płytami OSB 3 gr. 22 mm, następnie płytami styropianowymi laminowanymi papą EPS 100 gr. 100 mm oraz jedną warstwą papy, 6)wykonanie nowej instalacji odgromowej, 7)montaż uprzednio zdjętych rynien i rur spustowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 16/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji15
doświadczenie zawoowe kierwnika robót25
6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonania zamówienia - max. do dnia 16.12.2016 r. od daty zawarcia umowy


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.