eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Modernizacja (remont) drogi gminnej w miejscowo¶ci Mi³ocice dz. nr 75/2,164,165,177 obr. Mi³ocice, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-08-24

Miastko: Modernizacja (remont) drogi gminnej w miejscowo¶ci Mi³ocice dz. nr 75/2,164,165,177 obr. Mi³ocice, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie
Numer og³oszenia: 314458 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.miastko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja (remont) drogi gminnej w miejscowo¶ci Mi³ocice dz. nr 75/2,164,165,177 obr. Mi³ocice, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie drogi gminnej dz. nr 75/2, 164,165,177 obrêb Mi³ocice na d³ugo¶ci 420 mb (zaznaczone na mapie sytuacyjno - wysoko¶ciowej kolorem ¿ó³tym). 2. Stosownie do art. 31 ust. 1 Pzp przedmiot zamówienia opisuje siê za pomoc±: 1) dokumentacji projektowej (projektu zagospodarowania) z przedmiarem robót; 2) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w w/w dokumentach dotyczy wykonania w szczególno¶ci: 3.1. roboty pomiarowe; 3.2. korytowanie, profilowanie i zagêszczenie mechaniczne pod warstw± konstrukcyjn± drogi; 3.3. wykonanie warstwy ods±czaj±cej gr. 10 cm; 3.4. wykonanie podbudowy z chudego betonu B-10 gr. 10 cm; 3.5. wykonanie nawierzchni z p³yty betonowej (beton klasy B 35 uk³adany na mokro) o gr. 15 cm i szeroko¶ci 3,0m; 3.6. wykonanie poboczy z gruzu stabilizowanego mechanicznie lub t³ucznia kamiennego o szeroko¶ci 2x1,0m; 3.7. wykonanie oznakowania pionowego na czas robót; 3.8. zapewnienie bie¿±cej obs³ugi geodezyjnej. 3.9. pozosta³e roboty: tymczasowe i pomocnicze zwi±zane z wykonaniem robót wskazanych w poz. 3.1. do 3.8. siwz..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego i dotyczy wykonania zakresu rzeczowego na odcinku do 210 mb.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 08.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 PLN (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100 ). 2. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. do dnia 10 wrze¶nia 2012r. do godz. 12:00. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) w pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy musi byæ porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu musi byæ wp³acone przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego - PKO BP O/Miastko, nr 97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium bêdzie skuteczne je¿eli w podanym terminie tj. do dnia 10 wrze¶nia 2012r. do godz. 12:00 znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postêpowania. Dlatego te¿ nale¿y dochowaæ nale¿ytej staranno¶ci aby nie dopu¶ciæ do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wp³aty w kasie Urzêdu Miejskiego w Miastku. 5. Z tre¶ci dokumentów stanowi±cych wniesione wadium porêczeñ/gwarancji w pozosta³ych formach musi jednoznacznie wynikaæ jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Porêczyciela. Wystawiony dokument musi byæ podpisany przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela instytucji wystawiaj±cej. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np.: z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z tre¶ci wystawionego dokumentu winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w okresie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta/Porêczyciela do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 6. Dowód wniesienia wadium: 1) dla prawnie dopuszczonych form wymienionych w poz. 3. pkt 2-5 (tj. za wyj±tkiem formy pieniê¿nej)do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³y w³a¶ciwych dokumentów wniesionego wadium, 2) dla wadium wniesionego w pieni±dzu - zaleca siê do³±czyæ kserokopiê dokonanego przelewu. Uwaga: wniesienie wadium w innej nieakceptowanej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy a tym samym odrzucenie jego oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nak³adaj± obowi±zku posiadania uprawnieñ (koncesji, zezwoleñ, licencji) do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie upowa¿niaj±cych wykonawcê do ubiegania siê o udzielenie i realizacjê zamówienia bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu spe³nienia tego warunku wykonawcy zobowi±zani s± do wykazania, i¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakoñczyli) jako wykonawca lub podwykonawca nie mniej ni¿ jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swym rodzajem niniejszemu zamówieniu - polegaj±c± na remoncie, przebudowie, budowie dróg utwardzonych (betonowych, z kostki polbruk) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 PLN brutto (sto tysiêcy z³otych 00/100), Ocena spe³nienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub o¶wiadczeniach wyszczególnionych w czê¶ci 8.0. siwz i odpowiednio w og³oszeniu, które wykonawcy zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert± w celu potwierdzenia spe³niania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spe³niaæ wspólnie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu spe³nienia warunku wykonawcy zobowi±zani s± do dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym niezbêdnym do wykonania zamówienia. Ocena spe³nienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o o¶wiadczenie wykonawców o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wyszczególnione w czê¶ci 8.0. siwz i odpowiednio w og³oszeniu, które wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± w celu potwierdzenia spe³niania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spe³niaæ wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu spe³nienia warunku wykonawcy zobowi±zani s± do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³nienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o o¶wiadczenie wykonawców o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wyszczególnione w czê¶ci 8.0. siwz i odpowiednio w og³oszeniu, które wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± w celu potwierdzenia spe³niania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spe³niaæ wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W celu spe³nienia warunku wykonawcy zobowi±zani s± do posiadania dostêpu lub dysponowania ¶rodkami finansowymi w wysoko¶ci zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; Ocena spe³nienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o o¶wiadczenie wykonawców o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wyszczególnione w czê¶ci 8.0. siwz i odpowiednio w og³oszeniu, które wykonawcy zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± w celu potwierdzenia spe³niania tego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) opisany warunek powinny spe³niaæ wspólnie.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium: 1) je¿eli wniesiono w pieni±dzu - do oferty zaleca siê do³±czyæ dowód zrealizowania przelewu w formieorygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê; 2) je¿eli wniesiono w innej dopuszczalnej formie (wg poz. 3. pkt 2-5 siwz) - do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ w³a¶ciwego dokumentu; 2. pe³nomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych do oferty; 3. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, dzia³alno¶ci prowadzonej w formie spó³ki cywilnej) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, ¿e zosta³o ono udzielone przez ka¿dego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie orygina³u, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego bêdzie ¿±da³ umowê reguluj±c± ich wspó³pracê; 4. wskazanie czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ Podwykonawcom - zaleca siê sporz±dzenie zgodnie z za³±cznikiem nr 7 siwz (druk do wype³nienia lub wzorowania siê); 5. kosztorys ofertowy - sporz±dzony zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w siwz

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty wraz z okre¶leniem warunków tych zmian: 1) przed³u¿enia terminu wykonania umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy i uwarunkowane jest: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach, za które nie ponosi Wykonawca ¿adnej odpowiedzialno¶ci; b) szczególnie niesprzyjaj±cymi warunkami atmosferycznymi tj. silnymi lub ci±g³ymi opadami deszczu, wstrzymanie robót do czasu ich ust±pienia; c) wykopaliskami uniemo¿liwiaj±cymi wykonywanie robót; d) konieczno¶ci± dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej na wniosek stron w sytuacji uniemo¿liwiaj±cej dalsz± realizacjê robót; e) wyst±pieniem si³y wy¿szej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Miastku ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko: pokój 17. P³atno¶æ 55 z³ brutto - dotyczy wersji papierowej przekazywanej na wniosek Wykonawcy..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, p. nr 19 ( I piêtro sekretariat burmistrza). Otwarcie ofert nastapi 10 wrze¶nia 2012r. o godz. 12:15 pokój nr 6 w tut. urzêdzie..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.