eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Roboty dodatkowe do zadania podstawowego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami i rurociągiem tłocznym w Trzeku Małym, Siekierkach Wielkich i w Kostrzynie-część I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Kostrzyn: Roboty dodatkowe do zadania podstawowego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami i rurociągiem tłocznym w Trzeku Małym, Siekierkach Wielkich i w Kostrzynie-część I
Numer ogłoszenia: 314426 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny, ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, faks 061 8970908 , strona internetowa www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe do zadania podstawowego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami i rurociągiem tłocznym w Trzeku Małym, Siekierkach Wielkich i w Kostrzynie-część I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty dodatkowe do zadania podstawowego na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami i rurociągiem tłocznym w Trzeku Małym, Siekierkach Wielkich i w Kostrzynie-część I nieobjęte zadaniem podstawowym, polegające na: Wykonaniu pełnej konstrukcji poszerzenia nawierzchni jezdni do 6 m na długości 1210 m., w ul. Poznanskiej i ul. Kórnickiej w Siekierkach Wielkich.Minimalny okres gwarancji na wykonane zamówienie wynosi-36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Termin realizacji robót od 06.10.2011 r. do 30.10.2011 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Powody zastosowania trybu zamówienie z wolnej ręki(podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie Art.67 ust. 1 pkt.5 lit. a) Ustawy Prawo Zamówien Publicznych. W przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjetych zamówieniem podstawowych i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia nie współmiernie wysokich kosztów. Uzasadnienie faktyczne: zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 12 marca 2010 r. po przeprowadzeniu procedury w trybie przetargu nieograniczonego.Wartość udzielanego zamówienia dodatkowego wynosi netto:379 000,00 zł. co stanowi:98 723,62 euro i nie przekracza 50% ceny ofertowej brutto (6 220 170 zł. x 0,50 = 3 110 085 zł.).Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót, który złożył do niniejszego postępowania ofertę.Uzasadnienie wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki zostało zawarte w protokole konieczności nr 1 z dnia 27.09.2011 r. W związku z Uchwałą Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 22 września 2011 r. i Uchwałą Nr IX/75/IV/2011 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 30.08.2011 r. powierzającą wykonanie zadania w zakresie poprawy parametrów drogi i bezpieczeństwa użytkowników w terminie do dnia 31.12.2011 r. co nakłada się z planowanym w miesiącu wrześniu i październiku odtworzeniem nawierzchni po budowie kolektora sanitarnego polegającym na położeniu nowej nakładki bitumicznej. Konieczne jest połączenie dotychczas realizowanego zadania z poszerzeniem jezdni do 6 m na długości 1.210 m. Wykonanie równoczesne wymienionych zadań pozwoli na: ograniczenie kosztów społecznych związanych z utrudnieniami w ruchu kołowym i pieszym,zmniejszenie wydatków ze środków publicznych na w/w prace,wyeliminowanie złącza podłużnego warstwy ścieralnej zgodnie z pkt. 3 warunków technicznych ZDP6c-73321-070-2005 wydanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • ZRUG Sp. z o.o., ul. Gdyńska 45, 61-016 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.