To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-05
Kielce: Dostawa mebli biurowych i metalowych
Numer ogłoszenia: 314410 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232186 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i metalowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i metalowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach wraz z ich rozładunkiem i montażem w siedzibach zamawiającego, w miejscach przez niego wskazanych.2. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych 3. Szczegółowy opis zamówienia dla części I i II zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia dla części I i II zamówienia wynosi 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo-jakościowego. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w części I zamówienia zobowiązany będzie, w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, przedstawić do wyboru i akceptacji zamawiającego zdjęcia lub próbki tkanin, o których mowa w pozycjach nr 29, 30, 31 i 34 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Część I zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. W terminie 1 dnia roboczego od dnia przekazania zdjęć lub próbek tkanin, o których mowa w pkt 8, zamawiający dokona wyboru i akceptacji tkanin, które następnie zostaną zastosowane w produktach określonych w pozycjach nr 29, 30, 31 i 34 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia - Część I zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. 8. Cenę oferty dla niniejszego zamówienia należy obliczyć w Dodatku nr 2A i/lub 2B do SIWZ - Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Cena ma obejmować wszystkie koszty, które poniesie zamawiający, łącznie z dostawą przedmiotu zamówienia, jego rozładunkiem i montażem przez wykonawcę w siedzibach zamawiającego wykazanych w rozdziale IV pkt 3 SIWZ, w miejscach przez niego wskazanych. 9. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia, powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na nowy, wolny od wad. 10. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 4 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, faksem i/lub elektronicznego (e-mail) tego faktu przez zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: - Pomoc Techniczna RPOWŚ na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; - Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2007-2013, na mocy Porozumienia w sprawie funkcjonowania na terenie województwa świętokrzyskiego systemu informacji o funduszach europejskich nr DIP/DEF-VIII/POPT/04/526/08/10, zawartego w dniu 17 maja 2010 r. pomiędzy Ministrem Rozwoju Regionalnego i Samorządem Województwa Świętokrzyskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Waldemar Saternus Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe WALDII, ul. Racławicka 24, 42-217 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54853,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58048,62
Oferta z najniższą ceną: 55203,63 / Oferta z najwyższą ceną: 106936,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mebli metalowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SP. Z O.O.
- DEK Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne Sp. z o.o., ul. Olszewskiego 9, 25-663 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13862,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14288,91
Oferta z najniższą ceną: 14288,91 / Oferta z najwyższą ceną: 45042,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK, DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Remont mostu w miejscowości Niegosławice w km 14+252 nad rzeką Mierzawa na drodze wojewódzkiej nr 768
- Roboty interwencyjno-remontowe systemu odwodnienia dróg wojewódzkich będących w zarządzie ŚZDW w Kielcach - Obwód Drogowy nr 7 w Tempoczowie
- Dostawa dysków twardych do klastra serwerowego HCI
- Organizacja i realizacja usług szkoleniowych oraz prowadzenie zajęć z coachingu, doradztwa zawodowego oraz psychologicznego
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie tarasu w budynku Centrum Edukacyjnego w Milanowskiej Wólce 18a, 26-006 Nowa Słupia numer działki 37",
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.12.2024)
- Zakup wraz z montażem regałów jezdnych i stacjonarnych w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie - numer postępowania 31/ZP/24
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- Dostawa krzeseł biurowych dla publicznych placówek oświatowych Miasta Tychy oraz dla Miejskiego Centrum Oświaty w Tychach.
- Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku "C" Sądu Rejonowego w Czeladzi
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
więcej: Stojak na materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.