eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › budowa 4 zatok autobusowych wraz z przebudową pobocza na peron i chodnik w ciągu drogi wojewódzkiej nr 964 w Wiśniowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-01

POZYCJA 31438

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wiśniowa: budowa 4 zatok autobusowych wraz z przebudową pobocza na peron i chodnik w ciągu drogi wojewódzkiej nr 964 w Wiśniowej: 1) w km 12+856,5 - 12+948,5 (lewa strona), 2) w km 12+935 - 13+040 (strona prawa), 3) w km 13+499 - 13+579 (lewa strona), 4) w km 13+567 - 13+637 (strona prawa) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Wiśniowej, do kontaktów: Jolanta Wolak Krzysztof Kaczmarczyk, Wiśniowa 441, 32-412 Wiśniowa, woj. małopolskie, tel. 012 2714552 w. 38, fax (012) 271 45 50, e-mail: gmina_wisniowa@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ug-wisniowa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa 4 zatok autobusowych wraz z przebudową pobocza na peron i chodnik w ciągu drogi wojewódzkiej nr 964 w Wiśniowej: 1) w km 12+856,5 - 12+948,5 (lewa strona), 2) w km 12+935 - 13+040 (strona prawa), 3) w km 13+499 - 13+579 (lewa strona), 4) w km 13+567 - 13+637 (strona prawa). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga wojewódzka nr 964 w Wiśniowej (dz. 30). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe budowlano-montażowe polegające na budowie 4 zatok autobusowych o dług. 51,0 m każda (dwie pary zatok naprzeciwległych połączonych przejściem), w tym: skos wjazdowy o dług. 24,0 m, krawędź zatrzymania o dług. 15 m i szer. 3,0 m oraz skos wyjazdowy dług. 12,0 m. Zatoki od strony pobocza zakończone zostaną krawężnikiem 20x30 na ławie betonowej, nawierzchnia zatoki winna byc wykonana z kostki betonowej kolorowej o grub. 8 cm na podbudowie z kruszyw łamanych (dwie warstwy po 20 cm) oraz na podbudowie z masy betonowej B20 o grub. 24 cm i podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm. Zatoki oddzielone będą od istniejącej nawierzchni drogi ściekiem o szer. 25 cm z kostki brukowej grub. 8 cm. Peron dla pieszych o szer. 1,5 m wykonany będzie z kostki betonowej o grub. 6 cm na podbudowie z kruszy łamanych o grub. 20 cm oraz posypce cementowo-piaskowej o grub. 5 cm. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projektach budowlanych i przedmiarach robót, które Wykonawcy otrzymują w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 2. Spełniają warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: budowa 4 zatok autobusowych o dług. 51,0 m każda (dwie pary zatok naprzeciwległych połączonych przejściem), w tym: skos wjazdowy o dług. 24,0 m, krawędź zatrzymania o dług. 15 m i szer. 3,0 m oraz skos wyjazdowy dług. 12,0 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 16.07.2007; lub data zakończenia: 14.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 złotcyh (pięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 2. Spełniają warunki określone w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonywał będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1 Wykonawca winien załączyć do oferty podpisane oświadczenie, które stanowi zał. 2 do SIWZ oraz złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. 4 do SIWZ). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 4 zatok postojowych przy drodze wojewódzkiej o powierzchni ok. 100 m2 każda. Dlatego wykonawca dla spełnienia tego warunku winien wykazać, że wykonał nie mniej niż dwa odcinki chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej o długości min. 100 mb i szer. 1,50 m. 2) stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest by Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę kierownika budowy w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia (wymagana kserokopia uprawnień) wraz z załączeniem zaświadczenia potwierdzającego jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba zaproponowana w ofercie jako kierownik budowy winna być zatrudniona przez Wykonawcę na umowę o pracę i pełnić obowiązki przez cały okres realizacji umowy, 3) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom jakąś część zamówienia winien on wskazać tych podwykonawców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich uprawnienia do realizacji powierzonych robót oraz dokumentów potwierdzających, że wykonane przez niego zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca winien wskazać zakres robót, które zamierza zlecić podwykonawcy (zał. 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest załączenie następujących dokumentów: 4) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi udokumentować posiadanie środków w wysokości własnej oferty brutto, 5) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Na spełnienie warunku wymienionego w pkt. 2 - Wykonawca winien złożyć podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 3 do SIWZ) oraz przedłożyć następujące dokumenty: 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy również dołączyć: 10) Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto (zał. 6 do SIWZ), 11) Na podstawie załączonych do SIWZ \przedmiarów robót\ (zał. 7 do SIWZ) Wykonawcy winni sporządzić kosztorys ofertowy skrócony z podaniem cen jednostkowych każdej pozycji, podsumowaniem poszczególnych elementów i rozdziałów oraz sumarycznym zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu uwzględniającym ich ceny jednostkowe. Niedopuszczalne jest dokonywanie zmian w jakiejkolwiek pozycji kosztorysowej w stosunku do załączonego przedmiaru robót, czy też dokonywanie zmian podstaw wyceny, przyjętych normatywów i ich nazw czynników produkcji, tj. materiałów podstawowych i pomocniczych, pracy sprzętu oraz wartości współczynników zawartych w poszczególnych pozycjach kosztorysowych, jak i całości kosztorysu. Wartość oferty winna być tożsama z wartością kosztorysu ofertowego. Ponadto każdy Wykonawca winien podać nośniki cenotwórcze przyjęte do kalkulacji w kosztorysie ofertowym: a) stawka roboczogodziny (R), b) koszty ogólne (Ko ), c) zysk kalkulacyjny (Z), d) koszty zakupu (Kz). W przypadku podejrzenia o rażąco niską cenę na podstawie art. 90 ust. 1 Prawa zamówień Publicznych Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 12) Załączony do SIWZ wzór umowy należy parafować i dołączyć do oferty (zał. 8 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-wisniowa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 11:05, siedziba Zamawiającego - pok. 4 na parterze (Sala Obrad).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamówienie współfinansowane jest z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Krakowie w ramach Inicjatyw Samorządowych. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.