eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › melioracja użytków rolnych zadania inwestycyjnego Kamieńczyk - Sewerynówka V gm. Sterdyń i Sabnie, pow. sokołowski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-14

POZYCJA 31437

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sokołów Podlaski: melioracja użytków rolnych zadania inwestycyjnego Kamieńczyk - Sewerynówka V gm. Sterdyń i Sabnie, pow. sokołowski Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Sokołowie Podlaskim, do kontaktów: Marian Sudnik, Andrzej Kryński, ul. Repkowska 49, 08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie, tel. 025 7816587, 7816688, fax 025 7816587, e-mail: imso.sokolowpodl@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www. warszawa.wzmiuw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Rolnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: melioracja użytków rolnych zadania inwestycyjnego Kamieńczyk - Sewerynówka V gm. Sterdyń i Sabnie, pow. sokołowski. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: gm. Sterdyń i Sabnie, pow. sokołowski, woj. mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Drenowanie gruntów ornych z odpływami - 393,98 ha. Powierzchnia użytków zielonych nad rowami i w dolinie rz. Cetyni - 17,62 ha. Długość rowów odpływowych i odwadniających - 7002 m.Średnia rozstawa drenowania - 15 m. Głębokość drenowania - 0,90 m. Budowle: przepusty typu P - 23 szt, syfon śr. 60 cm L=18 m - 1 szt, wyloty W-1, W-3 i W-4 - 64 szt, wylot betonowy śr. 30 cm - 2 szt, studzienki S-1 i S-7 - 50 szt, przeciski - 2 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 21.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udział w postępowaniu mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał łącznie co najmniej 400 ha drenowania użytków rolnych; należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje, protokóły odbioru końcowego), b) wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zadania, w tym: - koparka ETC min. 3 szt., maszyna do drenowania bezrowkowego min. 2 szt. c) wykonawca musi mieć do dyspozycji min. jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz z co najmniej trzyletnim stażem na stanowisku kierownika budowy, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 PLN, b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto wykonawca złoży deklarację, że polisa będzie odnawialna na okres wykonywania obowiązków umownych, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. udzielą gwarancji na wykonane roboty - 3 lata. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny i sposób punktowania w celu wyłonienia wykonawców: a) za każde dodatkowo wykazane 50 ha drenowania (ponad wymagane 400 ha) zamawiający przyzna 1 pkt. W przypadku otrzymania jednakowej ilości punktów przez kilku wykonawców, o miejscu w rankingu będzie decydowała łączna wartość wykazanych zadań o podobnym rodzaju i wartości. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia\ - \nie spełnia\, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z dn. 24 maja 2006 r.), złożą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków. 3. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokóły odbiorów). 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 7. Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót (z załączeniem uprawnień oraz zaświadczeń o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego). 8. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z deklaracją wykonawcy o jej odnawianiu na okres wykonywania obowiązków umownych. Dokumenty dodatkowe: Zapewnienie o udzieleniu trzyletniej gwarancji na wykonane roboty. Uwaga: w przypadku, gdy wykonawca dołącza kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (upoważnionego przedstawiciela). Poświadczenie za zgodność winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu, np. wraz z imienną pieczątką. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udział w postępowaniu: - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje i korespondencję. - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, składany przez dwóch lub więcej wykonawców powinien zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1-4 i 9 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w punkcie 5-8, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w postępowaniu. - Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie. - Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 8 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny - Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006. Priorytet - Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich. Działanie 2.5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.