Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-30
Koźminek: na Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 314370 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźminek , ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich Usługi będą realizowane w następujących szkołach: Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Zadanie nr I. - Szkoła Podstawowa w Koźminku 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu- 240 godzin zajęć w roku szkolnym 2011/2012 dla 32 uczniów. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 9 uczniów. 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej- 60 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 8 uczniów. 4.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 240 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 32 uczniów. Zadanie nr II. - Szkoła Podstawowa w Moskurni 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 50 godzin zajęć w roku szkolnym 2011/2012 dla 6 uczniów. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - 50 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 6 uczniów. 3.Zajęcia logopedyczne - 60 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 10 uczniów. 4.Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 50 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 6 uczniów. 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralne-50 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 11 uczniów. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego-50 godz. w roku szkolnym 2011/2012 dla 10 uczniów. Zadanie nr III. - Szkoła Podstawowa w Nowym Nakwasinie 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 96 godzin zajęć w roku szkolnym 2011/2012 dla 10 uczniów. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 96 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 9 uczniów. 3.Zajęcia logopedyczne -64 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 6 uczniów. 4. Zajęcia artystyczne- 96 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 25 uczniów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1.1.,1.3. i 1.4. ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi: a) Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: Zadanie I.1, I.2, - wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauczania początkowego z przygotowaniem pedagogicznym. Zadanie I.3,- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki opiekuńczo -wychowawczej oraz kurs terapii pedagogicznej Zadanie I.4. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz wyższe zawodowe na kierunku pedagogika w zakresie nauczania początkowego z logopedią. Zadanie II.1, II.2, -wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego z przygotowaniem pedagogicznym. Zadanie II.3 - wykształcenie wyższe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii Zadanie II 4,-wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i arteterapii Zadanie II. 5,- wykształcenie wyższe magisterskie edukacji wczesnoszkolnej i teatru z przygotowaniem pedagogicznym Zadanie II.6,- wykształcenie wyższe magisterskie filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym. Zadanie III.1, III.2, - wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym. Zadanie III.3.- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii. Zadanie III 4,-wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1.1.,1.3. i 1.4. ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1.1.,1.3. i 1.4. ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1.1.,1.3. i 1.4. ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla stron postanowienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 2) zmniejszenie liczby godzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 3) zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, jest możliwe w przypadku zmiany godzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy, 4) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, 5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, 6) zmiany umowy, o których mowa w § 7 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy,.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Koźminek
62-840 Koźminek , pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Koźminek 62-840 Koźminek , pokój nr 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.