eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek › na Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Koźminek: na Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich
Numer ogłoszenia: 314370 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźminek , ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich Usługi będą realizowane w następujących szkołach: Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Zadanie nr I. - Szkoła Podstawowa w Koźminku 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu- 240 godzin zajęć w roku szkolnym 2011/2012 dla 32 uczniów. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 9 uczniów. 3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej- 60 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 8 uczniów. 4.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 240 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 32 uczniów. Zadanie nr II. - Szkoła Podstawowa w Moskurni 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 50 godzin zajęć w roku szkolnym 2011/2012 dla 6 uczniów. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami matematycznymi - 50 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 6 uczniów. 3.Zajęcia logopedyczne - 60 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 10 uczniów. 4.Zajęcia rozwijające zainteresowania artystyczne - 50 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 6 uczniów. 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania teatralne-50 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 11 uczniów. 6. Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego-50 godz. w roku szkolnym 2011/2012 dla 10 uczniów. Zadanie nr III. - Szkoła Podstawowa w Nowym Nakwasinie 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - 96 godzin zajęć w roku szkolnym 2011/2012 dla 10 uczniów. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 96 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 9 uczniów. 3.Zajęcia logopedyczne -64 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 6 uczniów. 4. Zajęcia artystyczne- 96 godzin w roku szkolnym 2011/2012 dla 25 uczniów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1.1.,1.3. i 1.4. ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku: Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi: a) Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: Zadanie I.1, I.2, - wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauczania początkowego z przygotowaniem pedagogicznym. Zadanie I.3,- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki opiekuńczo -wychowawczej oraz kurs terapii pedagogicznej Zadanie I.4. - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz wyższe zawodowe na kierunku pedagogika w zakresie nauczania początkowego z logopedią. Zadanie II.1, II.2, -wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego z przygotowaniem pedagogicznym. Zadanie II.3 - wykształcenie wyższe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii Zadanie II 4,-wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i arteterapii Zadanie II. 5,- wykształcenie wyższe magisterskie edukacji wczesnoszkolnej i teatru z przygotowaniem pedagogicznym Zadanie II.6,- wykształcenie wyższe magisterskie filologia angielska z przygotowaniem pedagogicznym. Zadanie III.1, III.2, - wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym. Zadanie III.3.- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii. Zadanie III 4,-wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1.1.,1.3. i 1.4. ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1.1.,1.3. i 1.4. ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1.1.,1.3. i 1.4. ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla stron postanowienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 2) zmniejszenie liczby godzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 3) zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, jest możliwe w przypadku zmiany godzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy, 4) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, 5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, 6) zmiany umowy, o których mowa w § 7 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy,.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Gminy Koźminek 62-840 Koźminek , pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Koźminek 62-840 Koźminek , pokój nr 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Równe szanse dla wszystkich. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.