eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › roboty w zakresie napowietrzania klatki schodowej w nowo wybudowanym obiekcie Urzędu Skarbowego w Kartuzach



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Kartuzy: roboty w zakresie napowietrzania klatki schodowej w nowo wybudowanym obiekcie Urzędu Skarbowego w Kartuzach
Numer ogłoszenia: 314322 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kartuzach, ul. Kościerska 13, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 685 28 00, faks 058 685 28 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty w zakresie napowietrzania klatki schodowej w nowo wybudowanym obiekcie Urzędu Skarbowego w Kartuzach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: roboty w zakresie napowietrzania klatki schodowej w nowo wybudowanym obiekcie Urzędu Skarbowego w Kartuzach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Starogardzkie Przedsiębiorstwo Budowlane S-Bud SA, Ceynowy 27, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4647,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5444,10

  • Oferta z najniższą ceną: 5444,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5444,10

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: art.67 ust.1 pkt 5 lit.a Uzasadnienie faktyczne: wykonanie napowietrzania klatki schodowej nowo wybudowanego obiektu w związku z czynnościami odbiorowymi jakie miały miejsce w grudniu 2010r., w których to Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach stwierdziła, iż całość systemu oddymiania jaki został wykonany w tut. urzędzie jest zgodny z dokumentacją projektową, jednakże nie zapewnia on dostatecznego napływu powietrza do oddymianej klatki. Rozwiązania dotychczas zastosowane nie zapewniają prawidłowego funkcjonowania całego systemu oddymiania, który w czasie zagrożenia czy też ewakuacji ludzi jest najistotniejszy. Ponadto, na ścianach klatki schodowej poprzez brak cyrkulacji powietrza zbiera się wilgoć, co powoduje skraplanie się wody po wewnętrznej stronie fasady i zaciekanie żelbetowych belek konstrukcyjnych. Z uwagi na kontynuację robót budowlanych na terenie urzędu konieczne jest wykonanie powyższych prac w chwili obecnej, a nie po zakończeniu całej inwestycji, zarówno w celu zapewnienia bezpieczeństwa jak i odpowiednich warunków pracy. W celu uniknięcia większych zniszczeń jakie spowoduje wilgoć i duże różnice temperatur na klatce, należy to jak najszybciej dostosować do zaleceń Państwowej Straży Pożarnej aby zapobiec degradacji dotychczas wykonanych prac. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Wartość robót podstawowych wynosi brutto 6.735.395,74 zł natomiast wartość robót dodatkowych wynosi 5.444,10zł. brutto. Zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego z przyczyn, o których mowa wyżej. Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Roboty wskazane przedmiotowym protokołem nie zostały ujęte ani skosztorysowane w zamówieniu podstawowym. Udzielenie zamówienia innemu wykonawcy niż S-BUD (wykonującemu zamówienie podstawowe) doprowadziłoby do poniesienia wyższych kosztów wykonania zamówienia ze względu na m.in. organizację placu budowy. Zatem z przyczyn gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie przez Urząd wyższych kosztów w stosunku do wartości oferty przedstawionej przez dotychczasowego wykonawcę robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.