To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-28
Ogłoszenie nr 314286 - 2016 z dnia 2016-09-28 r.
Opole: Roboty budowlane polegające na wykonaniu renowacji i modernizacji stolarki okiennej i drewnianych rolet Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu (od strony Amfiteatru)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 302743-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 303494-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
51432500000, ul.
ul. Piastowska
14,
45082
Opole, państwo
, woj.
opolskie, tel.
774 524 690, faks
, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.opole.u.gov.pl
Adres profilu: www.opole.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wykonaniu renowacji i modernizacji stolarki okiennej i drewnianych rolet Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu (od strony Amfiteatru)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BIL.I.272.12.2016.EG
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane polegające na wykonaniu renowacji i modernizacji stolarki okiennej i drewnianych rolet Opolskiego Urzędu W (od strony Amfiteatru Opolskiego.Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu renowacji i modernizacji 11 segmentów 6 okiennych okien skrzynkowych wraz z systemem rolet w poniższych pomieszczeniach biurowych: I piętro budynku: pok. 114, pok. 115, pok. 115a; II piętro budynku: pok. 213, pok. 214, pok. 215, pok. 216, pok. 217; III piętro budynku: pok. 314, pok. 315, pok. 316, pok. 317, pok. 318; IV piętro budynku: pok. 414, pok. 415, pok. 416, pok. 417, pok. 418. Zamawiający realizuje projekt w zakresie wybranych segmentów. Zakres czynności do wykonania w przedmiocie zamówienia: OKNA: zdemontowanie skrzydeł; zabezpieczenie wnęk okiennych; rozszklenie skrzydeł; zdemontowanie okuć; pogłębienie felców; usunięcie powłok malarskich; przeszlifowanie; renowacje narożników; piórkowanie; wymiana okapników na nowe dębowe; dopasowanie istniejących skrzydeł okiennych do ościeżnic; wymiana uszkodzonych elementów okuć okiennych; flekowanie i wymiana elementów zagnitych lub uszkodzonych; uszczelnienie metodą rowkową; uzupełnienie okitowania (sylikonem); gruntowanie impregnatem i malowanie okien; szklenie; uszczelnienie ROLETY: demontaż rolet i elementów mechanizmu; zdemontowanie kaset z możliwością otwierania; oczyszczenie elementów mechanizmu, zakonserwowanie i dokonanie bieżących napraw; wymianę taśm; wymianę metalowych prowadnic lub ich renowację; usunięcie powłok malarskich; szlifowanie, dopasowanie, gruntowanie; malowanie; montaż rolet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Architektoniczno-Konserwatorską LINEAPROJEKT, z siedzibą: ul. Strzelecka 44/5, 45-524 Opole, w tym: projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: przedmiar robót dotyczy wyceny 1 segmentu 6 okiennych okien skrzynkowych wraz z systemem rolet. Wycena przedmiotu zamówienia musi dotyczyć 11 segmentów 6 okiennych okien skrzynkowych wraz z systemem rolet.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45421000-4
Dodatkowe kody CPV:
45440000-3,
45453000-7,
45453100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT384809.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 326496.35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
- Dostawa łodzi hybrydowej kategorii R-2 dla KWP w Opolu
- Dostawa środków chemicznych, higienicznych, środków higieny oraz środków gospodarczych dla Działu Gospodarczo - Technicznego Politechniki Opolskiej
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- PN/02/2024/A Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, część nr 1, pn.: Zakup 5 smyczków: altówkowy i skrzypcowe
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.