eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › INFORMATYZACJA URZĘDU MIASTA (zakup urządzeń sieciowych sprzętu komputerowego i oprogramowania)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Żagań: INFORMATYZACJA URZĘDU MIASTA (zakup urządzeń sieciowych sprzętu komputerowego i oprogramowania)
Numer ogłoszenia: 314276 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265530 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, faks 068 4771017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: INFORMATYZACJA URZĘDU MIASTA (zakup urządzeń sieciowych sprzętu komputerowego i oprogramowania).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: Zestawu Notebook HP ProBook 6550b (WD705EA)1 szt. lub równoważne. a. Procesor Intel Core i5-450M; b. Wyświetlacz LED HD+ o przekątnej 15,6 z powłoką antyrefleksyjną; c. 4 GB pamięci DDR3 SDRAM 1333 MHz; d. Dysk SATA II 500 GB, 7200 obr./min; e. DVD+/-RW SuperMulti DL LightScribe; f. Zintegrowana karta sieciowa Gigabit; g. Karta sieciowa 802.11b/g/n, Bluetooth 2.1; h. Karta graficzna ATI Mobility Radeon HD 540v z 512 MB; i. Porty I/O: 1x Express Card/54, 1x czytnik kart pamięci, 3 porty USB 2.0, 1x eSATA/USB 2.0 (combo), 1x VGA, 1x DisplayPort, 1x 1394a; j. 6-ogniwowy akumulator litowy (55 Wh); k. System operacyjny Windows 7 Professional 64; l. Stacja dokowania HP 90 W (VB041AA). 2) Stacji dokującej zgodnej funkcjonalnie, mechanicznie i elektrycznie ze stacją dokującą Lenovo ThinkPad Advanced Mini Dock, np. Lenovo ThinkPad Advanced Mini Dock 39T4587: 2 szt. 3) Fine Reader 10 Profesional Edition:1 szt. 4) Torby do laptopa Work_out Large for Apple15.4,17 /PC 15 .15.4 -Slim case - czerwona:1 szt. 5) Monitora płaski LCD 21: 1 szt. 6) MS Office 2010 dla Użyt. Domowych i Małych Firm PL: 9 szt. 7) Torby ThinkPad Business Topload Case dla notebook z pozycji pierwszej: 1 szt. 8) Myszy przewodowa Logitech M115 na USB czarna: 3 szt. lub równoważne. 9) Klawiatury Logitech Deluxe 250 na PS2 przewodowa / czarna: 3 szt. lub równoważne. 10) Windows 7 Professional PL OEM 1 szt. 1.2) Informacje dodatkowe do przedmiotu zamówienia: a. Zamawiający wymaga aby urządzenia były fabrycznie nowe, dopuszczone do obrotu i obejmowały co najmniej 24 miesięczną gwarancję dla komputera i stacji dokujących, b. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia posiadały co najmniej te same cechy, co urządzenia wzorcowe określone przez Zamawiającego i aby parametry techniczne tych urządzeń były co najmniej na poziomie parametrów urządzeń wzorcowych, tylko wówczas urządzenie będzie uznane za równoważne urządzeniu określonemu w przedmiocie zamówienia, c. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty specyfikację techniczną towaru, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania prawidłowej oceny oferty - oceny zgodności parametrów technicznych urządzeń, które dostarczy Wykonawca z parametrami urządzeń wymaganych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.21.31.00 - 39.21.31.00 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHURT SP. Z O.O., UL.PODWALE 15, 59-900 ZGORZELEC, 59-900 ZGORZELEC, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11885,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14895,48

  • Oferta z najniższą ceną: 14895,48 / Oferta z najwyższą ceną: 19471,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.