eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszyna › Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego wraz z koncepcją urbanistyczno-architektoniczną i wzorem umowy dla projektu pn. Rozwój Bazy Sportowej Transgranicznego Centrum Aktywizacji dla Młodzieży i Dorosłych w Biedrzychowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Olszyna: Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego wraz z koncepcją urbanistyczno-architektoniczną i wzorem umowy dla projektu pn. Rozwój Bazy Sportowej Transgranicznego Centrum Aktywizacji dla Młodzieży i Dorosłych w Biedrzychowicach
Numer ogłoszenia: 314254 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Konopnickiej , Biedrzychowice 20, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 722-15-70, faks 0-75 722-15-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp-biedrzychowice.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego wraz z koncepcją urbanistyczno-architektoniczną i wzorem umowy dla projektu pn. Rozwój Bazy Sportowej Transgranicznego Centrum Aktywizacji dla Młodzieży i Dorosłych w Biedrzychowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej; -opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, który będzie zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego - Rozdział 4 (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz oszacowanie planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych określonych w tym programie funkcjonalno-użytkowym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); -opracowanie Warunków Ogólnych i Warunków Szczegółowych Kontraktu na wykonanie robót budowlanych opartych o Warunki Kontraktowe FIDIC oraz wykazu cen. Ww. opracowania zostaną wykonane dla projektu pn. realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013 Zakres rzeczowy projektu obejmuje: 1. Rozbudowa/przebudowa istniejącego budynku gospodarczego na salę sportową. -przewiduje się wykorzystanie sali na rozgrywki sportowe w zakresie następujących zespołowych dyscyplin sportowych: - piłka siatkowa - piłka koszykowa - piłka ręczna -Projekt przebudowy budynku, w którym ma być sala należy wykonać zgodnie z zaleceniami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. -Wymiary areny głównej - 40,0 m x 20,0 m pole gry do piłki ręcznej plus strefa ochronna wg przepisów. Wysokość hali - od 7,4 do 12,5 m. Nawierzchnię należy zaproponować wariantowo - drewno (parkiet) oraz tworzywo sztuczne na sprężystym podłożu. Należy zaprojektować konstrukcję dachu w sposób umożliwiający zamontowanie 2 kompletów koszy podwieszanych sterowanych z pokoju sędziowskiego. Dla areny głównej należy zaprojektować również nagłośnienie, montaż tablicy wyników oraz podstawowe wyposażenie dla poszczególnych rodzajów gry. -Trybuny zlokalizowane wzdłuż jednego dłuższego boku o liczbie miejsc od 100 do 200, ewentualnie za jedną z bramek. Należy przewidzieć 20 miejsc dla osób niepełnosprawnych. Trybuny muszą być na poziomie wyższym niż pole gry. -Szatnie z zapleczem sanitarnym dla zawodników należy zaprojektować w ilości 4 szt. przy założeniu, że w szatni jednorazowo będzie przebywać nie więcej jak 20 zawodników. -Należy zaprojektować szatnię oraz toalety dla widzów. Należy zaprojektować również toaletę dla osób niepełnosprawnych. -W obiekcie należy zaprojektować: pomieszczenia: dla trenera/ów z pełnym węzłem sanitarnym, gabinet lekarski, gabinet odnowy biologicznej(masaże lecznicze), sauna, jaccuzi oraz siłownia -Należy zaprojektować 2 magazyny na sprzęt sportowy po około 20 m2 każdy. Wskazane jest aby magazyny przylegały do areny głównej. -Przy arenie głównej należy zaprojektować pokój sędziowski ze stanowiskiem komentatorskim oraz sterownią nagłośnienia oraz urządzeń znajdujących się na arenie głównej. Pokój sędziowski musi mieć własne zaplecze sanitarne (prysznic i toaleta). Z pokoju sędziowskiego musi być widoczna arena główna sali. -Pomieszczenia administracyjno-gospodarcze - jedno pomieszczenie dla sprzątaczek z sanitariatem i punktem czerpania wody. -Przy opracowaniu koncepcji należy uwzględnić zaopatrzenie i wyposażenie obiektu w następujące media: kotłownia z kotłem gazowym wraz z nagrzewnicami na arenie głównej hali oraz instalacją c.o. dla pozostałych pomieszczeń, instalacja elektryczna, instalacja wodno-kanalizacyjna wraz z przyłączami, instalacja wentylacyjna, klimatyzacja, system zbierania, magazynowania i usuwania odpadów stałych z sali i otaczającego terenu. 2. Urządzenia sportowo-rekreacyjne: - dwa boiska wielofunkcyjne o sztucznej nawierzchni (boisko do piłki ręcznej z wrysowanymi polami gry w piłkę siatkową, boisko do piłki koszykowej + piłkochwyty), - kort tenisowy o nawierzchni ze sztucznej trawy, - co najmniej sześciotorowa bieżnia na 100 m - sztuczna nawierzchnia, - oświetlenie boisk 3. Komunikacja i bezpieczeństwo - Chodnik o nawierzchni z kostki brukowej (komunikacja sali sportowej z budynkiem szkoły), - Przebudowa drogi dojazdowej, - Parking na 10 samochodów osobowych oraz 2 autokary plus parking dla 2 pojazdów osób niepełnosprawnych, - System monitoringu wizyjnego z podglądem korytarzy zespołu szkół, korytarzy zaplecza socjalnego sali sportowej, terenu boisk oraz terenu wokół szkoły i sali, jak również bramy wjazdowej. Powyższe zamierzenia muszą być zgodne z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Biedrzychowic, przyjętego uchwałą Rady zatwierdzony Uchwałą Nr IX/56/2003 Rady Gminy w Olszynie z dnia 10 grudnia 2003r. oraz muszą uzyskać pozytywna opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, ponieważ obszar projektowania objęty jest ochrona konserwatorską. 4. Założenia do koncepcji urbanistyczno-architektonicznej 4.1. Wykonawca jest zobowiązany w ramach zlecenia wykonać 2 warianty koncepcji urbanistyczno-architektonicznej na podkładach mapowych uzyskanych we własnym zakresie. W przypadku obiektów architektonicznych, kubaturowych należy przedstawić zabudowę tradycyjną nawiązującą do architektury pałacu, zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi, stanowiącymi załącznik nr 6 do IDW. Propozycje zabudowy podlegają zaopiniowaniu u odpowiedniego konserwatora zabytków oraz zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 4.2. Zakres opracowania koncepcji urbanistyczno-architektonicznej a)Koncepcja urbanistyczno-architektoniczna. Projekt zagospodarowania terenu, w tym: - Lokalizacja obiektów kubaturowych; - Lokalizacja boisk; - Jezdnie, chodniki, ciągi pieszo-jezdne i lokalizacja miejsc parkingowych; - Zieleń; b) Wizualizacja 3D zagospodarowania terenów inwestycji. Opracowanie polegające na pokazaniu układu przestrzennego proponowanych rozwiązań dla poszczególnych obszarów. Wymagane są widoki co najmniej z dwóch kierunków. c)Opis rozwiązań urbanistyczno-architektonicznych. d)Wskaźnikowe wyliczenie kosztów inwestycji. e)Koncepcje obiektów kubaturowych ( sala sportowa): - Rzuty kondygnacji; - Charakterystyczny przekrój; - Wizualizacje 3D, ujęcia z kilku kierunków. Koncepcja urbanistyczno-architektoniczna będzie stanowiła podstawę opracowania programu funkcjonalno-użytkowego wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. 5. Założenia do programu funkcjonalno-użytkowego 5.1. Program funkcjonalno-użytkowy zostanie opracowany na podstawie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej. Po dokonaniu stosownych uzgodnień z Zamawiającym Wykonawca wykona ostateczny wariant programu. Program funkcjonalno-użytkowy opracowany przez Wykonawcę będzie stanowił część specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wybór Wykonawcy pełnobranżowego projektu budowlanego oraz robót. 5.2.Program funkcjonalno-użytkowy musi zawierać część opisową i rysunkową. Część rysunkowa powinna określać: a.rozmieszczenie układu sieci technologicznych zasilających w media poszczególnych budynków, budowli, obiektów sportu i rekreacji z uwzględnieniem gabarytów i schematów rozwiązań funkcjonalnych zgodnych z wymogami niniejszego opisu przedmiotu zamówienia oraz z uwzględnieniem rozwiązań wynikających z ekonomicznych współczynników dotyczących mediów; b.koncepcję zagospodarowania terenu wraz z obsługą komunikacyjną - w tym: - obiekty sportu i rekreacji (korty tenisowe, place gier), - obiekty małej architektury, - boiska sportowe, - obszary zieleni, - oświetlenie obiektów i traktów spacerowych, - ogrodzenie zespołu pałacowo-parkowego. 5.3.Program funkcjonalno-użytkowy musi zawierać wszystkie niezbędne dokumenty określone w § 19 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), umożliwiając staranne oszacowanie planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych. Dodatkowe wytyczne znajdują się w Części III SIWZ 6.Założenia do Warunków Umowy oraz wykazu cen Opracowanie warunków umowy opartych o Warunki Kontraktowe FIDIC dla robót o wartości nie przekraczającej kwot wynikających z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykaz cen należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji w kwestii stopnia jego szczegółowości. 7.Wykonawca jest zobowiązany w zakresie opracowanej koncepcji urbanistyczno- architektonicznej, programu funkcjonalno-użytkowego oraz Warunków kontraktu udzielać odpowiedzi w ciągu 3 dni od otrzymania na pytania potencjalnych Wykonawców robót zadanych w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1 000,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 3.1.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 3.2. oznaczenie postępowania, 3.3. określenie przedmiotu postępowania, 3.4. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.5. kwotę gwarancji, 3.6. termin ważności gwarancji 3.7. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Postanowienia pkt 3 stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt. 2. b) 2.e). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: nr 25 1090 1955 0000 0001 0290 5089 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale złożyć w kopercie z ofertą. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.wykazują się doświadczeniem w realizacji podobnych prac polegających na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) jednego programu funkcjonalno-użytkowego, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - Rozdział 4 (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) o wartości robót budowlanych co najmniej 5 mln PLN netto; b) opracowanie jednej koncepcji zagospodarowania terenu i obiektów o wartości robót co najmniej 5 mln PLN netto; c) opracowanie jednych warunków umowy opartych o Warunki Kontraktowe FIDIC lub równoważne dla robót o wartości co najmniej 5 mln PLN netto; 2. dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kluczowi specjaliści), posiadającymi odpowiednie umiejętności i doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) Projektant w branży architektonicznej, który posiada minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych, uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależy do właściwej Izby Architektów, posiada doświadczenie w opracowaniu minimum 1 koncepcji architektoniczno budowlanej dla inwestycji o wartości minimum 5 mln PLN netto; b) Projektant w branży konstrukcyjno- budowlanej, który posiada minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, c) Projektant w branży sanitarnej, który posiada minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, d) Specjalista ds. zamówień publicznych, posiadający wykształcenie wyższe i doświadczenie w opracowywaniu wzoru umów opartych o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne dla inwestycji o wartości minimum 5 mln PLN netto. W/w osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kluczowych specjalistów, w przypadku gdy wskazana na określone stanowisko osoba posiada stosowne wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje i doświadczenie. Zamawiający nie dopuszcza łączenia pełnienia funkcji na więcej niż dwóch stanowiskach. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą dostarczyć Zamawiającemu oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez nich warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p., Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1.1 oświadczenie wykonawcy, że może ubiegać się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust.1 u.p.z.p. na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik 2 do SIWZ, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu wykazania, iż wykonawca posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, ilości i przedmiotu tych usług, dat wykonania oraz nazw zamawiających wg załącznika do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie (referencje/zaświadczenia). 3.Dla potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego kwalifikacji osób Wykonawca przedstawi: 3.1. propozycję składu zespołu według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 3.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań stawianych kluczowym specjalistom według załącznika do SIWZ, 3.3.kopie uprawnień budowlanych, 3.4.kopie ważnego zaświadczenia o przynależności w/w członków zespołu do właściwej izby samorządu zawodowego, 3.5.inne równoważne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wykształcenia/ doświadczenia. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w pkt. 11.2-11.1.4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp-biedrzychowice.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Biedrzychowicach Biedrzychowice 20 59-830 Olszyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 13:45, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Biedrzychowicach Biedrzychowice 20 59-830 Olszyna Sekretariat Dyrektora - parter, pok. nr 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ww. opracowania zostaną wykonane dla projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.