eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów w roku 2016, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g, paczek pocztowych oraz przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Tarnów: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów w roku 2016, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g, paczek pocztowych oraz przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym
Numer ogłoszenia: 314244 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów , ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 688 01 34, faks 014 688 01 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Tarnów w roku 2016, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g, paczek pocztowych oraz przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacane za pomocą opłaty z dołu, dotyczące: a) przesyłek listowych nierejestrowanych o wadze do 50 g i powyżej 50 g, b) przesyłek listowych rejestrowanych o wadze do 50 g i powyżej 50 g, c) paczek pocztowych, d) przesyłek kurierskich z uwzględnieniem gabarytów określonych rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545). 2.2. Usługi codziennego doręczania zwrotnego potwierdzenia odbioru i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku do siedziby Zamawiającego przy ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów. 2.3. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania terminów doręczania przesyłek pocztowych zgodnie z art. 48a ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529,. 2.4. Wykonawca zobowiązany będzie doręczać przesyłki listowe zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613, ze zm.) oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267, ze zm.). 2.5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług doręczania przesyłek w Polsce i za granicami kraju. 2.6. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsc zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 2.7. Przesyłki kurierskie to przesyłki listowe oraz paczki, które Wykonawca zobowiązuje się doręczać w Polsce i za granicami kraju w gwarantowanych terminach określonych w formularzu ofertowym. 2.8.Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci odcisku pieczęci o treści podanej przez Wykonawcę. 2.9. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek oraz zestawienia ilościowego przesyłek, według którego dokonywane będą płatności za wykonaną usługę w cyklach miesięcznych. 2.10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.11. Odbiór przesyłek codziennie w godzinach 14-15 w siedzibie zamawiającego/ miejscu wskazanym przez wykonawcę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe w zakresie powszechnych usług pocztowych objętych przedmiotem zamówienia albo korzysta z ustawowego zwolnienia z obowiązku posiadania ww. zezwolenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentu - rozdz. V ust. 4.1. pkt a) i b) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - rozdz. V ust. 4.1 pkt a) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - rozdz. V ust. 4.1 pkt a) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - rozdz. V ust. 4.1 pkt a) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - rozdz. V ust. 4.1 pkt a) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe w zakresie powszechnych usług pocztowych objętych przedmiotem zamówienia, a w stosunku do operatora publicznego oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z obowiązku z uzyskania ww. zezwolenia (wzór oświadczenia o ustawowym zwolnieniu został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, a każdy z nich będzie realizował zakres objęty zezwoleniem, każdy z nich składa zezwolenie lub oświadczenie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Odbiór przesyłek z siedziby Zamawiajacego - 5
  • 3 - Ilość placówek na terenie Gminy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.1. doręczania Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru przesyłek oraz przesyłek zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, do siedziby Zamawiającego przy ul. Krakowskiej19, 1.2. zachowania terminów doręczania przesyłek zgodnie z art. 48a ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), 1.3. doręczania przesyłek listowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613, ze zm..) oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. -Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267, ze zm.). 2. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie: 1.4. umieszczanie na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacji jednoznacznie identyfikującej nadawcę i adresata, 1.5. umieszczenie w lewym górnym rogu przesyłek swojej nazwy oraz adresu w pełnym brzmieniu, 1.6. umieszczanie oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci odcisku pieczęci o treści podanej przez Wykonawcę, 1.7. sporządzanie, w trzech egzemplarzach, zaopatrzonych w informacje o Zamawiającym, formie opłaty, numerze i dacie zawartej umowy: a) pocztowej książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych, b) zestawienia przesyłek nierejestrowanych, Oryginał książki nadawczej oraz zestawienia pozostanie u Wykonawcy, natomiast kopię, na której Wykonawca kwituje odbiór przesyłek, zatrzyma Zamawiający. 2. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalane jako suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone w miesięcznym okresie rozliczeniowym, których ilość i waga zostanie ustalona w następujący sposób: 1) odnośnie przesyłek listowych rejestrowanych, paczek pocztowych i przesyłek kurierskich - na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, 2) odnośnie przesyłek listowych nierejestrowanych - na podstawie zestawienia nadanych/zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego i potwierdzonego przez Wykonawcę. W umowie zostanie przewidziana maksymalna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania tej umowy, która zostanie ustalona na podstawie cen wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w miesięcznych okresach rozliczeniowych, z dołu za miesiąc poprzedni, w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury VAT. 4. Strony ustalają, że faktury VAT będą wystawiane na: Urząd Gminy Tarnów, ul. Krakowska 19 , 33-100 Tarnów. 5. Brak zapłaty wynagrodzenia w terminie upoważnia Wykonawcę do naliczenia odsetek ustawowych. 6. Usługi pocztowe będące przedmiotem umowy, świadczone będą zgodnie z obowiązującym u Wykonawcy aktualnym regulaminem świadczenia usług. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż postanowienia regulaminu, o którym mowa powyżej, niezgodne z postanowieniami umowy, nie będą miały zastosowania. 7. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek wykonywane będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529, ze zm.), rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545), a w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym - zgodnie z międzynarodowymi przepisami pocztowymi. 8. Umowa zostanie zawarta na okres: od 02 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. 9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i zakresie: 1) jeżeli w czasie trwania umowy Wykonawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wprowadzi nowy cennik usług świadczonych na podstawie tej umowy - zmianie może ulec wysokość opłat za usługi, o ile będzie korzystna dla Zamawiającego, 2) jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi ustawowa zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług - zmianie może ulec wysokość opłat za usługi świadczone na podstawie tej umowy - w granicach uzasadnionych zmianą wysokości stawki podatku od towarów i usług. 10. Zamawiający może wypowiedzieć umowę w razie stwierdzenia, że Wykonawca nienależycie wykonuje obowiązki określone w umowie. 11. Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji umowy strony podają pod rozstrzygnięcie sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 12. W sprawach nieuregulowanych umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz Prawa pocztowego. 13. Umowa zostanie sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa egzemplarze dla każdej ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnów, 33-100 Tarnów ul. Krakowska 19 lub na stronie internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy - Urzędu Gminy Tarnów - pokój nr 6 (parter). Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Tarnów w tym samym dniu o godz. 11.15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.