eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia Raciborska › Wąskim torem ku przyszłości. Zagospodarowanie terenu wokół zabytkowej stacji kolei wąskotorowej w Rudach. Budowa miejsc parkingowych wraz z remontem peronu i przebudową sanitariatów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-22

Kuźnia Raciborska: Wąskim torem ku przyszłości. Zagospodarowanie terenu wokół zabytkowej stacji kolei wąskotorowej w Rudach. Budowa miejsc parkingowych wraz z remontem peronu i przebudową sanitariatów
Numer ogłoszenia: 314234 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273020 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuźnia Raciborska, ul. Słowackiego 4, 47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, tel. 032 4191224, faks 032 4191432.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wąskim torem ku przyszłości. Zagospodarowanie terenu wokół zabytkowej stacji kolei wąskotorowej w Rudach. Budowa miejsc parkingowych wraz z remontem peronu i przebudową sanitariatów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)budowę miejsc parkingowych (15 miejsc), przy ulicy Szkolnej, 2)dostosowanie strefy wejściowej dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie miejsc do parkowania (2 miejsca), 3)przebudowę istniejących sanitariatów wraz z dostosowaniem toalet dla osób niepełnosprawnych z wymaganym kompletnym wyposażeniem sanitariatów dla osób niepełnosprawnych, 4) renowację stolarki okiennej i drzwiowej w ilości 5 sztuk w budynku gospodarczym, 4)modernizację nawierzchni chodników w obrębie peronów i wejścia głównego, 5)wykonanie ogrodzenia, 6)poprawę wizerunku istniejącego peronu poprzez wymianę nawierzchni oraz wprowadzenie detali małej architektury jak: - ławka wokół drzewa w pobliżu sanitariatów bez oparcia wraz z osłoną poziomą drzewa o średnicy otworu wewnętrznego 150 cm (styl retro żeliwne w kolorze melanż grafitowy), 1 komplet, zgodnie z rysunkiem ZT-5 projektu wykonawczego, - kosze na śmieci 3 sztuki wykonane z elementów żeliwnych, bez daszka zgodnie z rysunkiem ZT-7 projektu wykonawczego, - stojaki na rowery stalowe, 7)wymianę latarni. Zamawiający informuje, że w ramach zadania nie będzie realizowany zakres robót związany z wytworzeniem przestrzeni wypoczynkowej dla turystów w północnej części peronu. Zakres ten jest wprawdzie pokazany na planie zagospodarowania terenu, jednakże zakres robót został usunięty z przedmiarów robót. W załączeniu plan zagospodarowania terenu, rysunek nr ZT3 z zaznaczeniem obszaru, który nie będzie podlegał realizacji - załącznik nr 10 do SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1.Wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w projekcie budowlanym; 2.Wykonać wszelkie inne roboty, prace, niezbędne badania (w tym laboratoryjne), sprawdzenia, pomiary, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektów wykonawczych, przedmiaru robót); 3.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wymagania dotyczące robót: 1.Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż., zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego na budowie (inspektora nadzoru). 2.Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. Wytyczne dotyczące zagospodarowania odpadów: 1.Odpady budowlane powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę robót winny zostać zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.); 2.Gmina Kuźnia Raciborska nie posiada na swoim terenie składowiska odpadów, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów do stosownej instalacji zlokalizowanej poza terenem Gminy Kuźnia Raciborska. Inne uwarunkowania: 1.Podane w projekcie budowlanym przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 2.Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyłączeniem zakresu robót jak wyżej. 4.Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 5.Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 6.Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnej części zamówienia na roboty budowlane. Dodatkowe wyjaśnienia zamawiającego: 1. Rozbiórka i utylizacja istniejących nawierzchni z płyt betonowych, kostki, itp. zostanie zrealizowana przez użytkownika obiektu. 2. Budynek sanitariatów jest jedną strefą pożarową. 3. Wentylację sanitariatów należy wykonać za pomocą wentylatora dachowego którego podstawę należy dopasować na budowie. 4. Piony kanalizacji sanitarnej należy obudować płytami g-k. 5. Należy zastosować podgrzewacz wody o objętości 80 dm3. 6. Roboty remontowe w budynku wieży oraz w budynku gospodarczym nie wchodzą w zakres zadania, za wyjątkiem renowacji stolarki okiennej i drzwiowej w budynku gospodarczym w ilości 5 sztuk. 7. W zakres zadania wchodzi montaż wycieraczek zewnętrznych do obuwia, wpuszczanych w posadzkę w ilości 2 sztuki. 8. Przebudowa istniejących sanitariatów obejmuje kompletny zakres robót zgodnie z pkt 2.5 opisu technicznego projektu wykonawczego. 9. W przedmiarze robót drogowych poz. 4-5 w dziale 2 należy przyjąć do wyceny 223 m2 podbudowy. Łączny obmiar dla pozycji 6-7 w dziale 2 wynosi 223 m2. 10. Korytowanie pod nowe nawierzchnie zostało ujęte w przedmiarze robót - branży drogowej. 11. Demontaż 7 szt. istniejących słupów żelbetowych wchodzi w zakres zadania. 12. Oświetlenie żubra, podciągu i opraw najazdowych przestrzeni wypoczynkowej należy zrealizować w zakresie przygotowania złącza kablowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.21.21.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet: III Turystyka Działanie 3.2. Infrastruktura Okołoturystyczna Poddziałanie 3.2.2. Infrastruktura Okołoturystyczna - podmioty publiczne.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REDDO Piotr Trybała Przedsiębiorstwo robót budowlano - instalacyjnych, ul. Krokusów 11, 44-152 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 458845,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 619000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 619000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 782000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.