eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa mikroskopów - 5 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Poznań: dostawa mikroskopów - 5 zadań
Numer ogłoszenia: 314227 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mikroskopów - 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa mikroskopów. zadanie nr 1 - Mikroskop stereoskopowy - szt. 2, zadanie nr 2 - Mikroskop badawczy szt.1, Mikroskop stereoskopowy z wyposażeniem szt. 1, zadanie nr 3 - Mikroskop dolnostolikowy z kamerą szt.1, zadanie nr 4 - Mikroskop optyczny szt. 2, Mikroskop badawczy szt.1. Szczegółowy opis wymaganych, minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w Załączniku nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1 (wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji; 2 ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Oświadczenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Ustawy Pzp; 3 ZAŁĄCZNIK NR 3 (sporządza Wykonawca) ZAŚWIADCZENIE Z WŁAŚCIWEGO ORGANU PODATKOWEGO ORAZ ZUS aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4 ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5 ZAŁĄCZNIK NR 5 (sporządza Wykonawca) ZAŚWIADCZENIE, IŻ PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ODPOWIADA NORMOM DLA ZADANIA 1-5 Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane urządzenie spełnia normy CE i posiada oznakowanie CE; 6 ZAŁĄCZNIK NR 6 (załączono do SIWZ) OPIS MIN. PARAMETRÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO I PARAMETRÓW OFEROWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W treści dokumentu Zamawiający szczegółowo określił minimalne wymogi techniczne jakie zamawiane urządzenie winno spełniać. Wykonawca w załączniku nr 6 wpisuje parametry sprzętu, który zaoferował oraz podaje jego cenę, typ i producenta; 7 ZAŁĄCZNIK NR 7 (załączono do SIWZ) KALKULACJA CENOWA Zawiera ceny netto i brutto oferowanych urządzeń 8 ZAŁĄCZNIK NR 8 ( załączono do SIWZ) WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO Wykonawca musi udzielić min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone urządzenie fabrycznie nowe, i spełnić dodatkowe warunki wynikające z treści Załącznika nr 8 ; 9 ZAŁĄCZNIK NR 9 ( załączono do SIWZ) WZÓR PROTOKOŁU ODBIORU URZĄDZENIA Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu, który stanowią podstawę do dokonania odbioru sprzętu; 10 ZAŁĄCZNIK NR 10 ( załączono do SIWZ) ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 13:00, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mikroskopu stereoskopowego - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu stereoskopowego - szt. 2. Szczegółowy opis wymaganych ,minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w załączniku nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mikroskopu badawczego- szt.1; oraz mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu badawczego- szt.1; oraz mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem szt. 1. Szczegółowy opis wymaganych ,minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w załączniku nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mikroskopu dolnostolikowego z kamerą szt.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu dolnostolikowego z kamerą szt.1. Szczegółowy opis wymaganych ,minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w załączniku nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mikroskopu optycznego szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu optycznego szt. 2. Szczegółowy opis wymaganych ,minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w załączniku nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mikroskopu badawczego szt.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu badawczego szt.1. Szczegółowy opis wymaganych ,minimalnych parametrów technicznych Zamawiający zawarł w załączniku nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.