Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-20
Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/A/ATG/123/II/2015
Numer ogłoszenia: 314224 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/A/ATG/123/II/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, w tym tuszy, tonerów i taśm do jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Szczegółowy wykaz i opis materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia określony został w Załączniku nr 1 specyfikacji.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.40 - Taśmy do faksów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o udzielenie niniejszego zamówienia jest wniesienie Zamawiającemu wadium w wysokości 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) Gwarancjach bankowych; 3) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620); 5) W pieniądzu, wpłaconym przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A III Oddział w Szczecinie Nr rachunku: 02 1090 1492 0000 0000 4903 0242 Kod SWIFT zamawiającego: WBK PPLPP 3. Ostatecznym terminem wniesienia wadium Zamawiającemu jest termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (termin określony w dziale XI specyfikacji). Wadium wnosi się na czas nie krótszy niż termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu uważać się będzie za wniesienie z chwilą uznania rachunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 5) niniejszego działu. 5. Treść uprawnień Zamawiającego wynikająca z dokumentu wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 pkt 1 - 4) niniejszego działu musi wskazywać na niniejsze postępowanie i umożliwiać spieniężenie wadium na pełną kwotę, bezwarunkowo i nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, przy zajściu okoliczności wskazanych w ust. 6 niniejszego działu. Jeżeli dokumenty wadium wniesionego w formach wskazanych w ust. 2 pkt 1 - 4) niniejszego działu sporządzone są w języku innym niż polski, należy do nich dołączyć ich tłumaczenie na język polski. Zaleca się przedstawienie tłumaczenia z poświadczeniem wykonanym przez tłumacza przysięgłego. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana wezwany do zawarcia umowy o wykonanie niniejszego zamówienia odmówi podpisania tej umowy na warunkach określonych w jego ofercie lub zawarcie z nim takiej umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie; 2) Wykonawca nie wniósł, wymaganego na podstawie działu XIV specyfikacji, zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Z zastrzeżeniem wynikającym z postanowień ust. 6 niniejszego działu, Zamawiający zwróci Wykonawcy wadium wniesione w niniejszym postępowaniu na podstawie i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a., 2 i 4 PZP. 8. Postanowienia ust. 1 - 6 niniejszego działu będą miały zastosowanie również w sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 3 PZP, z tym, że termin do wniesienia wadium określi Zamawiający w żądaniu do ponownego wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w dziale V ust. 1 specyfikacji zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez Zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek. 2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: 1) Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu fakt wykonania co najmniej dwóch głównych dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących lub kopiujących, spełniających następujące warunki: a) Każda z dwóch dostaw wykonana została (zakończona) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie); b) Każda z dwóch dostaw stanowiła przedmiot odrębnie zawartej umowy; c) Każda z dwóch dostaw polegała na sukcesywnym dostarczaniu materiałów eksploatacyjnych do Zamawiającego (nie były dostawami jednorazowymi); d) Każda z dwóch dostaw została wykonana należycie; e) Łączna wartość dwóch dostaw była o wartości nie mniejszej niż równowartość 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). 2) Przez wartość, o której mowa w pkt 1 lit. e) niniejszego ustępu Zamawiający rozumiał będzie kwotę stanowiącą cenę zapłaty z tytułu wykonania umowy o realizację dostawy pomniejszoną o należny podatek VAT. 3) Z zastrzeżeniem wyjątku wskazanego w ust. 6 niniejszego działu, dostawy wymagane na podstawie pkt 1 - 2) niniejszego ustępu będą dostawami wykonanymi przez Wykonawcę (ocena Zamawiającego dokonywana będzie w oparciu o wyłączne zasoby Wykonawcy), przy czym, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ocena spełnienia wskazanego wymogu dokonana zostanie w oparciu o łączne zasoby Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, co w szczególności będzie polegało na tym, że Zamawiający za wystarczające, co do wykazania faktu wykonania wymaganych dostaw, uzna również potwierdzenie ich wykonania tylko przez niektórych lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Potwierdzenie wykonania dostaw, stosownie do wymagań pkt 1 - 3) niniejszego ustępu nastąpi poprzez przedłożenie Zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa w dziale VII ust. 2 specyfikacji. Jeżeli kwota wartości wymaganych dostaw na wskazanych dokumentach będzie wyrażona w walucie obcej, dla dokonania oceny spełnienia wymogów wartościowych wskazanych w pkt 1 lit e) oraz pkt 2) niniejszego ustępu, Zamawiający przyjmie kurs sprzedaży tej waluty ustalony przez Narodowy Bank Polski (NBP) na dzień dokonania odbioru dostawy przez jej odbiorcę. 5) Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w dziale VII ust. 1 specyfikacji. 6) Dokumenty, o których mowa w niniejszym ustępie zostaną złożone Zamawiającemu najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu lub (w przypadkach, zakresie oraz w sposób wynikający z treści art. 26 ust. 3 PZP) zostaną złożone Zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 7) Dokumenty, o których mowa w pkt 5 - 6) niniejszego ustępu zostaną złożone Zamawiającemu z uwzględnieniem właściwych dla danego dokumentu postanowień (w tym postanowień co do formy w jakiej dokumenty mają być złożone) wskazanych w dziale VII specyfikacji. 8) W postępowaniu, w ramach wykazania spełnienia warunku, Wykonawca - a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - żaden z Wykonawców, nie złoży Zamawiającemu nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Wykonawca winien przedłożyć (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): a. testy wydajnościowe oferowanych materiałów równoważnych, zgodnie z odpowiednią normą: ISO/IEC 19752 dla materiałów do urządzeń monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów do urządzeń kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych lub inne równoważne - wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów opisanych norm, uprawniony do kontroli jakości; b. certyfikaty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi - wydane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów opisanych norm, uprawniony do kontroli jakości; c. opis techniczny oferowanych materiałów spełniających wymagania Zamawiającego, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 specyfikacji, zawierający co najmniej: oznaczenie producenta oferowanego materiału, nr katalogowy, wydajność, wykaz modeli sprzętu, do których jest przeznaczony dany materiał eksploatacyjny; d. zdjęcia, na płycie CD/DVD, w formacie JPEG, w rozmiarze nie mniejszym niż 200 x 200 pkt., wszystkich oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Pliki zawierające fotografie muszą być nazwane oznaczeniami (symbolami) oferowanego materiału eksploatacyjnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne przypadki zmiany zawartej umowy opisane zostały w dziale XVI specyfikacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych ZUT, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 404.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.