eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Roboty wykończeniowe sali głównej oraz drzwi garażowych w świetlicy wiejskiej w Wólce Ratowieckiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Czarna Białostocka: Roboty wykończeniowe sali głównej oraz drzwi garażowych w świetlicy wiejskiej w Wólce Ratowieckiej
Numer ogłoszenia: 314182 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury , ul. Kościelna 8, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 0-85 7 101 667, faks 0-85 7 101 667.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dkczarna.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kutlury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty wykończeniowe sali głównej oraz drzwi garażowych w świetlicy wiejskiej w Wólce Ratowieckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na robotach wykończeniowych sali głównej oraz drzwi garażowych w świetlicy wiejskiej w Wólce Ratowieckiej. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawierają stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót (które należy traktować jako materiał pomocniczy); oraz opis z punktów III.3 niniejszej specyfikacji. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia również w powyższych dokumentach znaki towarowe, patenty, nazwy własne itp. rozszerza się o zapis: lub równoważne o nie gorszych parametrach; 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie konstrukcji rusztu pod okładziny z płyt gipsowych z listew drewnianych lub równoważnych na ścianach - ok. 80,50 m2, 2) wykonanie konstrukcji rusztu pod okładziny z płyt gipsowych z listew drewnianych lub równoważnych na stropach - ok. 78,50 m2, 3) wykonanie okładzin z płyt gipsowo kartonowych na ścianach - obróbka ościeży - ok. 6,60 m2 wraz z montażem aluminiowych lub równoważnych narożników ochronnych - ok. 28,10 m, 4) wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm na przygotowanym ruszcie ścian - ok. 80,50 m2, 5) wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych gr. 12,5 mm na przygotowanym ruszcie stropu - ok. 78,50 m2, 6) wtopienie warstwy siatki na ścianach i ościeżach - ok. 87,00 m2 oraz na stropie - ok. 78,50 m2, 7) wykonanie tynków (gładzi) jednowarstwowych gr. do 3 mm z gipsu szpachlowego na ścianach i ościeżach - ok. 87,00 m2, oraz na stropie - ok. 78,50 m2, 8) gruntowanie preparatami gruntującymi podłoża - ścian i ościeży - ok. 87,00 m2, 9) gruntowanie preparatami gruntującymi podłoża - sufitu - ok. 78,50 m2, 10) dwukrotne malowanie sufitu farbami emulsyjnymi lub równoważnymi - biała - ok. 78,50 m2, 11) dwukrotne malowanie ścian i ościeży farbami emulsyjnymi lub równoważnymi - kolor uzgodniony z zarządcą obiektu - ok. 87,00 m2, 12) odremontowanie istniejącego skrzydła drzwi garażowych o pow. ok. 8,00 m2 poprzez maksymalne wykorzystanie materiału z istniejących (zawiasy pasowe, kruki i zamknięcie) z wymianą wypełnienia powierzchni skrzydeł drzwiowych nową szalówką, wykonanie wyprawy ochronnej lakierobejcą w kolorze brązowym zbieżnym z kolorystyką stolarki okiennej i drzwiowej ganku, 13) wymiana szalówki ścianki garażowej - ok. 2,00 m2 nad drzwiami garażowymi wraz wykonaniem wyprawy ochronnej lakierobejcą w kolorze brązowym zbieżnym z kolorystyką stolarki okiennej i drzwiowej ganku oraz odremontowanych drzwi garażowych. 4. Uwaga: Aktualnie na budynku prowadzone są prace remontowo-budowlane. Wyłoniony Wykonawca uzgodni z Wykonawcą prowadzącym prace remontowo-budowlane termin wykonania prac wykończeniowych sali głównej z zapewnieniem utrzymania terminu końcowego tj. do 15.11.2011r. W przypadku nie dotrzymania terminu z winy wyłonionego w oparciu o powyższą procedurę Wykonawcy (oprócz egzekwowania kar umownych) będzie on odpowiedzialny za wykonanie robót nie objętych ww. specyfikacją tj. min. koniecznością zdemontowania nowych opraw oświetleniowych, wyłączników, gniazd, dostosowaniem instalacji zasilającej ww. odbiorniki, punkty poboru i sterowania, dokonania ponownego montażu wcześniej zdemontowanych elementów oraz udzielenia na powyższy zakres odrębnej gwarancji. 5. W celu potwierdzenia zgodności wykonania zadania zgodnie z ofertą Wykonawcy wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu kosztorys powykonawczy. 6. Materiały użyte do montażu powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz odpowiadać wymaganiom określonym w projekcie budowlanym i w STWiOR. 7. Wymagania organizacyjne: 1) końcowe rozliczenie nastąpi na podstawie faktury (rachunku) z 30-dniowym terminem płatności, który Wykonawca wystawi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez uwag dla każdej z części odrębnie; 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 3) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia 8. Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu końcowego. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność wykonywanych robót z warunkami technicznymi i jakościowymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu robót wykończeniowych w obiekcie użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód wniesienia wadium; 2) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem załączonego wzoru; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załączonego wzoru; 4) kosztorys ofertowy 5) jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy dołączyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, b) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, c) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie terenu budowy lub dokumentów budowy, do których przekazania zamawiający był zobowiązany, d) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę), e) konieczności wykonania przez zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, f) wystąpienia procedury odwoławczej, skutkującej niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, g) przedłużającej się procedury podpisania umowy o dofinansowanie, w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, z wyżej wymienionych przyczyn, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności; 2) w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy; 3) Zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania robót, jeżeli wykonawca w terminie 7 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 lit. a), nie złoży zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i nie uzyska akceptacji tego wniosku; 4) rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi lub przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl / www.dkczarna.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.