Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-14
Aleksandrów: Dostawa materiałów budowlanych - budowa Amfiteatru z lokalizacją na działce 2966 położonej w Aleksandrowie
Numer ogłoszenia: 314155 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów , 23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie, tel. 084 6875002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych - budowa Amfiteatru z lokalizacją na działce 2966 położonej w Aleksandrowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bloczek z betonu komórkowego M500-700, 59x24x12 cm - 150 szt. 2. Ościeżnica metalowa typ FD1/800 - 1 szt. 3. Ościeżnica metalowa typ FD1/900 - 2 szt. 4. Papa asfaltowa na osnowie z włókna szklanego - 180 m2 5. Lepik na zimno( np.: typu TYTAN ABIZOL KL DM lub zamienny o parametrach nie gorszych) - 72 kg 6. Folia budowlana izolacyjna, grubość 0,2 mm - 150 m2 7. Styropian FS-20, grubość płyt 2 cm - 2,7 m3 8. Siatka metalowa zbrojeniowa, zgrzewana, o wym. 1m x 2m, wielkość oczka 10cm x 10cm, grubość drutu fi 3 mm - 40 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00 - 28.81.10.00 28.81.15.00 - 28.81.15.00 44.31.30.00 - Siatka metalowa 44.22.12.10 - Otwory drzwi 44.17.40.00 - Folia 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonani zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ocenę spełniania powyższych warunków dokona komisja przetargowa poprzez analizę dokumentów przedstawionych przez wykonawcę zgodnie z pkt. IX SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu Oferta o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Zał. Nr 1 Wypełniony Formularz cenowy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: Zał. Nr 2 Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. Zał. Nr 3 Wzór umowy zaakceptowany, wypełniony i parafowany przez oferenta - stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Zał. Nr 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem: organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandow.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Aleksandrów; 23-408 Aleksandrów 380, pokój nr 15 w godz. 7:30-15:30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów; 23-408 Aleksandrów 380, pokój nr 7 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.