eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w podziale na 3 części w sezonach zimowych 2009/2010 i 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Strzelce Opolskie: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w podziale na 3 części w sezonach zimowych 2009/2010 i 2010/2011
Numer ogłoszenia: 314114 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP) , ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, faks 077 4401701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w podziale na 3 części w sezonach zimowych 2009/2010 i 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w podziale na 3 części w sezonach zimowych 2009/2010 i 2010/2011. CZĘŚĆ nr 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie, Ujazd, Zawadzkie i części gm. Jemielnica o łącznej długości 139,564 km. CZĘŚĆ nr 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Izbicko, części gm. Jemielnica, Kolonowskie i Strzelce Op. o łącznej długości 122,199 km. CZĘŚĆ nr 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w mieście i części gminy Strzelce Op. o łącznej długości 24,307 km. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego tj. odśnieżanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości zimowej, zakup i przygotowanie środków uszorstniających wraz z ich załadunkiem w sezonie zimowym 2009/2010 i 2010/2011 w okresach: od 15.11.2009 r. do 31.03.2010 r. oraz od 15.11.2010 r. do 31.03.2011 r., na zasadach określonych w części IV SIWZ - Warunki realizacji usług zimowego utrzymania dróg oraz części V SIWZ - Specyfikacje Techniczne związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub kilku części. Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: a) dla Części nr 1: w wysokości 12.000,00 zł b) dla Części nr 2: w wysokości 3.000,00 zł c) dla Części nr 3: w wysokości: 1.000,00 zł należy wnieść w pieniądzu przelewem na konto Starostwa BS Leśnica O/Strzelce Opolskie 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: 1. O udzielenie zamówienia (każdej jego części) mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24, ust.1,2,4 ustawy Pzp., 3. Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. II. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1. Dysponuje osobą na stanowisko koordynatora zud z doświadczeniem co najmniej 2 letnim na takim stanowisku. 2. Posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna sprzedaży lub inny sposób) do niżej podanych, w pełni sprawnych (nie zaangażowanych przy innych robotach) jednostek sprzętu: Część nr 1 - 1 szt - Nośniki pod piaskarki i do pługów (o ładowności powyżej 10 t lub mocy pow. 300 KM) 2 szt - Nośnik pod piaskarkę i do pługa o ładowności nie mniejszej niż 8 t 1 szt - Nośnik do pługa o ładowności nie mniejszej niż 8 t lub zamiennie ciągnik rolniczy z napędem na 2 osie przystosowany do współpracy z pługiem 3 szt - Piaskarki 1 szt - Pługi odśnieżne lemieszowe ciężkie 3 szt - Pług odśnieżny lemieszowy średni 3 szt - Ładowarki o pojemności łyżki powyżej 0,5 m3 Część nr 2 - 2 szt - Nośnik pod piaskarkę i do pługa o ładowności nie mniejszej niż 8 t 1 szt - Ciągnik rolniczy z napędem na 2 osie przystosowany do współpracy z pługiem lub zamiennie nośnik do pługa o ładowności nie mniejszej niż 8 t 2 szt - Piaskarki 3 szt - Pług odśnieżny lemieszowy średni 1 szt - Ładowarka o pojemności łyżki powyżej 0,5 m3 Część nr 3 - 2 szt - Nośnik pod piaskarkę i do pługa o ładowności nie mniejszej niż 4 t lub zamiennie ciągnik rolniczy z napędem na 2 osie przystosowany do współpracy z piaskarką i pługiem 2 szt - Piaskarka 2 szt - Pług odśnieżny lemieszowy Wykonawca we własnym zakresie dokona załadunku materiałów do zwalczania śliskości na środki transportowe. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać nw. dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź ksero­kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby (osobę) składające ofertę: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do SIWZ. - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 5 do SIWZ. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 4 do SIWZ, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men=12.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, III piętro, pokój nr 308.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzelce Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, sekretariat, II piętro, pokój nr 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie finansowany ze śrdoków Unii Europejskiej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie, Ujazd, Zawadzkie i części gm. Jemielnica o łącznej długości 139,564 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego tj. odśnieżanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości zimowej, zakup i przygotowanie środków uszorstniających wraz z ich załadunkiem w sezonie zimowym 2009/2010 i 2010/2011 w gminie Leśnica, części gm. Strzelce Opolskie, Ujazd, Zawadzkie i części gm. Jemielnica o łącznej długości 139,564 km, na zasadach określonych w części IV SIWZ - Warunki realizacji usług zimowego utrzymania dróg oraz części V SIWZ - Specyfikacje Techniczne związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Izbicko, części gm. Jemielnica, Kolonowskie i Strzelce Op. o łącznej długości 122,199 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego tj. odśnieżanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości zimowej, zakup i przygotowanie środków uszorstniających wraz z ich załadunkiem w sezonie zimowym 2009/2010 i 2010/2011 w gminie Izbicko, części gm. Jemielnica, Kolonowskie i Strzelce Op. o łącznej długości 122,199 km, na zasadach określonych w części IV SIWZ - Warunki realizacji usług zimowego utrzymania dróg oraz części V SIWZ - Specyfikacje Techniczne związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w mieście i części gminy Strzelce Op. o łącznej długości 24,307 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego tj. odśnieżanie, zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości zimowej, zakup i przygotowanie środków uszorstniających wraz z ich załadunkiem w sezonie zimowym 2009/2010 i 2010/2011 w mieście i części gminy Strzelce Op. o łącznej długości 24,307 km, na zasadach określonych w części IV SIWZ - Warunki realizacji usług zimowego utrzymania dróg oraz części V SIWZ - Specyfikacje Techniczne związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.