eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Leszno: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej.
Numer ogłoszenia: 314110 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152117 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, faks 22 7258552.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej. 2. Całkowita długość dróg gminnych w Gminie Leszno wynosi 137,210 km + 48 zatok autobusowych wraz z miejscami manewrowymi dla autobusów szkolnych. Wykaz dróg gminnych stanowi załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca przedmiotowego zamówienia będzie zaopatrywał się sam w środki do zwalczania śliskości zimowej. 4. Wykonawca kalkulując cenę ofertową musi w niej uwzględnić koszty paliwa, koszty środków do zwalczania śliskości. 5. Ceny podane w ofercie będą stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 7. Zamawiający przewiduje wykonanie usług uzupełniających np. w przypadku przedłużającego się okresu związanego z zimowym utrzymaniem lub zwalczaniem śliskości na drogach i ulicach gminnych. 8. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych czynnikami atmosferycznymi takimi jak: śliskość zimowa oraz opady śniegu i musi być wykonana wg standardu: a) ulica, droga odśnieżona na całej szerokości, nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zjeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu, nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm, b) posypywanie mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 3:1 na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki) - drogi i ulice o nawierzchni asfaltowej lub gruntowej; posypywanie piaskiem - drogi o powierzchni z kostki betonowej. 9. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) odśnieżania dróg i posypywania w sytuacji wystąpienia zjawiska śliskości zimowej lub nadmiernych opadów śniegu w zależności od potrzeb po uprzednim otrzymaniu polecenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, b) zapewnienia we własnym zakresie materiału do posypywania dróg i ulic gminnych celem usunięcia śliskości zimowej tj. mieszanki piaskowo - solnej (w stosunku 3:1) - na powierzchnie asfaltowe i gruntowe, natomiast na nawierzchnie z kostki betonowej - piach, c) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania przejezdności dróg i ulic gminnych, d) bezwzględnego respektowania poleceń upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Leszno odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg, e) sporządzanie zestawień do poszczególnych faktur wykonanych robót dot. odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, f) dotarcie na wyznaczoną drogę w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od telefonicznego wezwania, g) przed podpisaniem umowy należy wskazać osoby odpowiedzialne za prawidłową realizację umowy, które będą pełniły stały dyżur telefoniczny, h) w czasie akcji musi być utrzymana bezpośrednia łączność z operatorami sprzętu, i) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych akcja odśnieżania lub zwalczania śliskości zimowej może rozpocząć się w nocy, j) w przypadku nocnych opadów śniegu odśnieżanie i zwalczanie śliskości wszystkich dróg należy zakończyć do godz. 6.00. 10. W związku z niestandardową specyfiką dróg w miejscowościach rolniczych należących do Gminy Leszno np. gospodarstwo jest oddalone od pozostałych około kilometra lub posesja jest zlokalizowana w obrębie Kampinoskiego Parku Narodowego lub droga gruntowa jest wąska), wskazane jest, aby Wykonawca przed przystąpieniem do postępowania przetargowego, w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi zimowego utrzymania dróg, dokonał objazdu wszystkich dróg gminnych z Kierownikiem referatu gospodarki komunalnej. W tym celu należy skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 22 725-80-05 wew. 110 lub 516-197-098. W przypadku niewłaściwej realizacji zadania będą naliczane dotkliwe kary umowne. 11. W zakres odśnieżania będzie wchodziło odśnieżanie 48 zatok autobusowych znajdujących się na terenie Gminy Leszno przy drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich w tym wskazane miejsca manewrowe służące do zawracania autobusów szkolnych. Przybliżona średnia długość zatoki autobusowej lub miejsca manewrowego 20 mb. 12. Możliwe jest zwiększenie zakresu prac w zawiązku z przedłużającymi się zimowymi warunkami atmosferycznymi. 13. Przy wykonywaniu odśnieżania, w szczególności ulic z kostki betonowej lub dróg asfaltowych, Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z pługów, które mają zamontowaną gumową nakładkę zapobiegającą niszczeniu dróg..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grabowski Krzysztof, Kaźmierów 41, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115740,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209,52

  • Oferta z najniższą ceną: 209,52 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.