eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane związane z remontem instalacji elektrycznej II piętra, malowaniem pomieszczeń biurowych II piętra, remontem toalety, posadzki mrozoodpornej z płytek, wymianą wykładzin II piętra w budynku siedziby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Poznań: Roboty budowlane związane z remontem instalacji elektrycznej II piętra, malowaniem pomieszczeń biurowych II piętra, remontem toalety, posadzki mrozoodpornej z płytek, wymianą wykładzin II piętra w budynku siedziby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 314056 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny , ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z remontem instalacji elektrycznej II piętra, malowaniem pomieszczeń biurowych II piętra, remontem toalety, posadzki mrozoodpornej z płytek, wymianą wykładzin II piętra w budynku siedziby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane związane z remontem instalacji elektrycznej II piętra, malowaniem pomieszczeń biurowych II piętra, remontem toalety, posadzki mrozoodpornej z płytek, wymianą wykładzin II piętra w budynku siedziby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 w Poznaniu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 1 pkt.6 uPzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane (min.1 inwestycja) o wartości co najmniej 40 000 PLN brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych brutto) oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia kierownika budowy w specjalności instalacji elektrycznych oraz że osoba te przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa i posiada zaświadczenie o posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ b) prawidłowo wypełniony kosztorys inwestorski dotyczący remontu pomieszczeń,stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ c) prawidłowo wypełniony kosztorys dotyczący remontu i przebudowy wewnętrznych instalacji elektrycznych, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ d) jeżeli oferta nie została podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do tej czynności dokumentem rejestrowym, do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisywania oferty lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza. Pełnomocnictwo można złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ e) wykaz robót budowlanych przekazanych podwykonawcy/-om/, jeśli Zamawiający zamierza przekazać im pewien zakres tych robót do realizacji - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin zakończenia robót może ulec przedłużeniu w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej, b) potrzeby wykonania zamówień dodatkowych lub uzupełniających, c) z przyczyn atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót takich jak np. intensywne opady atmosferyczne, d) z innych przyczyn występujących po stronie Zamawiającego, 2. Przedłużenie terminu zakończenia robót będzie równe liczbie dni roboczych występowania okoliczności, o których mowa w ust. 1, jednak nie dłużej niż do 31.10.2012 r. 3. Podstawą do przedłużenia terminu zakończenia robót będzie protokół sporządzony przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Inspektora Nadzoru na podstawie wpisu w Dzienniku Budowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy w następujących przypadkach uzasadnionych interesem Zamawiającego: a) w przypadku poczynienia przez Wykonawcę uzasadnionych oszczędności uzgodnionych z Zamawiającym, b) w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu robót objętych niniejszą umową z uwagi na fakt, iż wykonanie robót w pierwotnie planowanym zakresie przestało leżeć w interesie Zamawiającego. c) w przypadku powzięcia przez Zamawiającego decyzji o zastosowaniu innej technologii wykonania robót niż przewidziana w kosztorysach inwestorskich - z uwagi na wystąpienie obiektywnych okoliczności uzasadniających konieczność zastosowania innej technologii. 5. Zmiana wynagrodzenia może wyniknąć również w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Szczegóły dotyczące sposobu ich rozliczeń uregulowane są w § 4 ust. 2 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie OR15 ARiMR, 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36 w pokoju 407 na IV piętrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie OR15 ARiMR , 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36 w kancelarii - pokój za Punktem Obsługi Klienta znajdujący się na parterze (wejście od parkingu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.