eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup urządzeń aktywnych (switche) oraz szafy rakowej na potrzeby Domu Studenckiego Tatrzańska Politechniki Warszawskiej; numer postępowania ZP/D/MP/15/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Warszawa: Zakup urządzeń aktywnych (switche) oraz szafy rakowej na potrzeby Domu Studenckiego Tatrzańska Politechniki Warszawskiej; numer postępowania ZP/D/MP/15/15
Numer ogłoszenia: 314026 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270302 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń aktywnych (switche) oraz szafy rakowej na potrzeby Domu Studenckiego Tatrzańska Politechniki Warszawskiej; numer postępowania ZP/D/MP/15/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń na potrzeby DS. Tatrzańska Politechniki Warszawskiej tj.: 1.1. Przełączniki sieciowe 1GbE 48 portowe z akcesoriami: 9 sztuk; 1.2. Przełączniki sieciowe zarządzane, stackowalne, 1GbE + 10GbE 24-portowe z akcesoriami: 1 sztuka; 1.3. Szafa teleinformatyczna 19; 1.4. Tester okablowania o parametrach nie gorszych niż Fluke MicroScanner2 Pro Kit (MS2-KIT). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości znajdują się w załączniku nr 1 pt. Specyfikacja asortymentowo-techniczna. 3. Przedmiot umowy obejmuje dostawę oraz w przypadku zadania 3 (szafa teleinformatyczna) również instalację. 4. Gwarancja i serwis. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu gwarancji za wady przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 Specyfikacja asortymentowo-techniczna: 4.1. Gwarancja oparta o świadczenia gwarancyjne producenta sprzętu niezależnie od statusu partnerskiego Wykonawcy przez okres minimum 36 miesięcy. 4.2. Minimum 36-miesięczny serwis gwarancyjny od daty odbioru sprzętu. 4.3. Serwis gwarancyjny świadczony przez Wykonawcę w miejscu instalacji sprzętu. 4.4. Czas reakcji na zgłoszony problem będzie wynosić 2 godziny (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) i nie może przekroczyć 4 godzin. 4.5. Usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego urządzenia) w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. 4.6. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych telefonicznie (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub www. (przez całą dobę). 4.7. Wykonawca udostępni jeden punkt przyjmowania zgłoszeń serwisowych. 4.8. Zaproponowany pakiet musi zapewniać bezpośrednie zgłoszenie awarii sprzętu do producenta sprzętu lub u Wykonawcy przez cały okres trwania serwisu gwarancyjnego. 4.9. Urządzenia wraz z zainstalowanym na nich oprogramowaniem muszą pochodzić z legalnego źródła i być przeznaczone do użytkowania w Polsce. 4.10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania awarii bezpośrednio w lokalnej (polskiej) organizacji serwisowej producenta sprzętu. W przypadku wątpliwości Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających fakt świadczenia serwisu gwarancyjnego przez lokalną organizację serwisową producenta. 4.11. Dostęp do aktualizacji systemu operacyjnego przełącznika przez okres minimum 36 miesięcy. 4.12. Nieograniczony dostęp do bazy wiedzy producenta związanej z oferowanym produktem oraz narzędzi softwareowych przez okres minimum 36 miesięcy. 4.13. Urządzenia muszą być nowe oraz pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży. 5. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia oraz być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami, a elementy składowe urządzeń nie mogą nosić daty produkcji wcześniejszej niż 2015 rok. 6. Wykonawca powinien zapewnić Zamawiającemu możliwość zakupu części zamiennych przez 3 lata od momentu upływu okresu gwarancji oraz zapewnić Zamawiającemu możliwość dowozu części zamiennych do Zamawiającego na koszt serwisu lub Wykonawcy. 7. Wraz z urządzeniami zostanie dostarczona następująca dokumentacja techniczna: 7.1. specyfikacja techniczna dostawy, obejmująca szczegółowy wykaz elementów dostawy wraz z symbolami, numerami katalogowymi oraz nazwami producentów, 7.2. instrukcja obsługi w języku polskim/angielskim lub informacja o możliwości pozyskania instrukcji na stronach internetowych, 7.3. instrukcja konserwacji urządzeni w języku polskim/angielskim, 7.4. karty gwarancyjne urządzenia wystawione przez producentów urządzeń i Wykonawcę. 8. Od Wykonawcy wymagany jest transport do Warszawy w wyznaczone miejsce oraz rozładunek. Bazy dostawy: 8.1. Zadanie 1, 2 i 4: Dom Studencki Mikrus Politechniki Warszawskiej ul. Waryńskiego 10, 00-631 Warszawa, pok. 1. 8.2. Zadanie 3: Dom Studencki Tatrzańska Politechniki Warszawskiej ul. Tatrzańska 7a, 00-742 Warszawa, pomieszczenie serwerowni. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych [zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)] pod warunkiem, iż sprzęt równoważny będzie posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Udowodnienie równoważności będzie leżało po stronie Wykonawcy. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Przez sprzęt i urządzenia równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ i załącznikach do SIWZ, wskazano jakiekolwiek znaki towarowe lub oznaczenia, które mogą być uznane za znaki towarowe, należy przyjąć, że wskazane oznaczenia lub znaki towarowe określają parametry techniczne równoważne od opisanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dimension Data Polska Sp. z o.o. ,, ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159395,70

  • Oferta z najniższą ceną: 159395,70 / Oferta z najwyższą ceną: 201351,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.