eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › przeprowadzanie aukcji elektronicznych i licytacji elektronicznych dla zamówień publicznych UM Katowicezgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Katowice: przeprowadzanie aukcji elektronicznych i licytacji elektronicznych dla zamówień publicznych UM Katowicezgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.
Numer ogłoszenia: 314021 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzanie aukcji elektronicznych i licytacji elektronicznych dla zamówień publicznych UM Katowicezgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przygotowanie, obsługa, i przeprowadzenie aukcji i licytacji elektronicznych, 2. przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego z zakresu funkcjonowania aplikacji i jej obsługi w siedzibie Zamawiającego, 3. udzielenie Zamawiającemu wsparcia technicznego i usług doradczych niezbędnych do organizacji i przeprowadzenia aukcji/ licytacji, w szczególności w: a) zdefiniowanie zakresu aukcji/ licytacji b) konsultacje dotyczące parametrów aukcji c) wsparcie techniczne w trakcie trwania aukcji 4. wsparcie techniczne dla Wykonawców biorących udział w aukcji/ licytacji, w szczególności: a) tworzenie kont Wykonawców w serwisie, b) zapewnienie opisu systemu dla Wykonawców, c) przeszkolenie Wykonawców wskazanych do uczestnictwa w aukcji/ licytacji, d) wsparcie techniczne w trakcie trwania aukcji / licytacji. 5. sporządzenie protokołu z przebiegu aukcji / licytacji w formie elektronicznej i drukowanej, który szczegółowo odtworzy przebieg i końcowy wynik każdego zrealizowanego przedsięwzięcia (aukcji i licytacji)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.24.10 - Usługi w zakresie aukcji elektronicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, o których mowa w pkt 3 niniejszej specyfikacji mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności : wykażą, że wykonywali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tzn. przeprowadzili min. 2 aukcje elektroniczne oraz 2 licytacje elektroniczne oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. Szacuje się, że w okresie od 1 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r. zostanie przeprowadzonych łącznie 25 aukcji i licytacji elektronicznych dla zamówień publicznych realizowanych w Urzędzie Miasta Katowice..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowice, Młyńska 4, pokój 316 - Wydział Informatyki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Katowice, Młyńska 4, pokój 704 - Wydział Informatyki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.