eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszanów › Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cieszanów, Inżynier Projektu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Cieszanów: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cieszanów, Inżynier Projektu
Numer ogłoszenia: 313978 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177100 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cieszanów, ul. Rynek 1, 37-611 Cieszanów, woj. podkarpackie, tel. 016 6311076, faks 016 6311440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cieszanów, Inżynier Projektu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Opis głównego projektu w ramach którego mają być prowadzone prace Inżyniera projektu. 1.Przygotowanie dokumentacji projektowej, harmonogramu prac oraz innej niezbędnej dokumentacji w systemie zaprojektuj i wybuduj. Budowa masztów antenowych oraz konstrukcji wsporczej pod anteny. Budowa sieci szkieletowej oraz dystrybucyjnej, Budowa sieci dostępowej. Zakup usług dostępu do Internetu. Projekt przewiduje zapewnienie dostępu do Internetu dla 100 gospodarstw domowych z terenu całej Gminy Cieszanów będących w trudnej sytuacji materialnej oraz dla 19 jednostek podległych Gminie Cieszanów. Zakup komputerów dla Beneficjentów Ostatecznych. Projekt będzie obejmował swoim zasięgiem: 1.Szkołę Podstawową Niemstów 68 2.Świetlicę młodzieżową Niemstów 63a 3.Bibliotekę oraz Wiejski Dom Kultury Stary Lubliniec 45 4.Zespół Szkół Publicznych Nowy Lubliniec 75 5.Świetlicę młodzieżową Nowy Lubliniec 27 6.Szkołę Podstawowa oraz Bibliotekę w Kowalówce Kowalówka 7 7.Świetlicę młodzieżową Chotylub 65 8.Zespół Szkół Publicznych Dachnów 106 9.Bibliotekę oraz Wiejski Dom Kultury Dachnów 84 10 Szkołę Podstawową oraz Bibliotekę Nowe Sioło 103 11 Szkołę Podstawową Nowe Sioło 15 12.Zespół Szkół Publicznych ul. Jana III Sobieskiego 1, 37-611 Cieszanów 13. Centrum Kultury i Sportu ul. Kościuszki 4, 37-611 Cieszanów 14.Miejską Bibliotekę Publiczną ul. Kościuszki 6, 37-611 Cieszanów 15.Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszanowie ul. Sobieskiego 35, 37-611 Cieszanów Środowiskowy Dom Samopomocy 16. Urząd Miasta i Gminy Cieszanów - ul. Rynek 1, 37-611 Cieszanów. W projekcie przewidziano zakup 30 komputerów dla mieszkańców gospodarstw domowych zagrożonych wykluczeniem cyfrowym oraz 186 szt. komputerów dla jednostek podległych JST. Sprzęt powierzony B.O zostanie ubezpieczony. Z komputerów korzystać będzie też 705 uczniów szkół objętych projektem. Szkolenia Przewiduje się zakup usługi przeprowadzenia szkoleń z obsługi komputera oraz korzystania z Internetu dla użytkowników końcowych tj: dla grupy docelowej oraz dla uczniów szkół objętych projektem. Zakres szkoleń: obsługa komputera, obsługa Internetu, wyszukiwanie informacji, przydatne aplikacje. Liczba przeszkolonych beneficjentów końcowych na komputerach 260 osób w tym: w gospodarstwach dom 30 os. jednostki podległe 43 os 187 uczniów. Promocja i informacja W ramach projektu zostaną przeprowadzone działania promocyjno-informacyjne. Planuje się: Przygotowanie i zamieszanie na stronie internetowej beneficjenta, korespondencji, dokumentach projektowych informacji wraz z logotypami UE oraz POIG na temat projektu; źródła finansowania i wysokości dotacji, Przygotowanie i umieszczenie tablicy pamiątkowej z logotypami UE i POIG, Druk materiałów promocyjnych, Umieszczanie naklejek z logotypami UE i POIG na zakupionym w projekcie sprzęcie. 2. Zarządzanie i administrowanie systemem sieci oraz sprzętu komputerowego w okresie 2 lat realizacji projektu, 3. Szkolenia Przewiduje się zakup usługi przeprowadzenia szkoleń z obsługi komputera oraz korzystania z Internetu dla użytkowników końcowych tj: dla grupy docelowej oraz dla uczniów szkół objętych projektem. Zakres szkoleń: obsługa komputera, obsługa Internetu, wyszukiwanie informacji, przydatne aplikacje. Liczba przeszkolonych beneficjentów końcowych na komputerach 260 osób w tym: w gospodarstwach dom 30 os. jednostki podległe 43 os 187 uczniów. II. Do zadań wykonawcy przedmiotu zamówienia będzie należało pełnienie funkcji Inżyniera Projektu (IP) wykonującego zadania należące do zespołu zarządzającego Projektem, a w szczególności: 1. Ustalenie planu promocji, nadzór nad prawidłową i terminową realizacją działań promocyjnych, w tym artykułów i informacji ogólnych, ogłoszeń, ulotek i plakatów. Nadzór nad prawidłowym oznakowaniem sprzętu, pomieszczeń, dokumentacji i materiałów. Przygotowanie, umieszczanie i aktualizacja informacji dotyczących projektu na stronie internetowej Zamawiającego. Koordynowanie działań informacyjno promocyjnych, w tym udzielanie informacji bezpośrednich zgodnie z wytycznymi i ustalonym planem promocji. 2. Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją szkoleń beneficjentów. 3. Wsparcie Zamawiającego w procesie rekrutacji grupy docelowej beneficjentów ostatecznych, opracowanie planu i regulaminu rekrutacji, opracowanie zasad rekrutacji w przypadku naboru dodatkowego. Uczestnictwo w pracach Komisji Rekrutacyjnej . 4. Przygotowanie projektów dokumentacji postępowań dotyczących zamówień publicznych dla poszczególnych zadań wchodzących w skład projektu, w szczególności ustalanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia i określenie warunków udziału w postępowaniu, określenie kryteriów oceny ofert, przygotowanie projektów ogłoszeń o zamówieniu, SIWZ, projektów umów. 5. Sporządzenie we współpracy ze Specjalistą. ds. zamówień publicznych Urzędu Miasta Cieszanów, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz rekomendacjami instytucji zarządzającej środkami funduszy strukturalnych łącznego przetargu lub przetargów wymaganych podczas realizacji projektu na: a) wyłonienie wykonawcy dostawy sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem, b) wyłonienie projektanta, wykonawcy teleinformatycznej sieci szerokopasmowej wraz z łączem do operatora krajowego sieci Internet i zakupem łącza internetowego (tryb zaprojektuj - wybuduj), c) wyłonienie Operatora Wykonawczego Projektu, d) wyłonienie wykonawcy szkoleń, oraz wsparcie w udzieleniu odpowiedzi na pytania, ocenie złożonych ofert, formułowaniu pism o wykluczeniu wykonawców i odrzuceniu ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. Opracowanie protokołów dotyczących: odbioru dokumentacji projektowej, odbioru robót budowlanych i zakupionego sprzętu, uruchomienia łączy internetowych, przekazania sprzętu ostatecznym odbiorcom, wykonania promocji i szkoleń, 7. Nadzór nad prawidłową realizacją umów z Wykonawcami w zakresie: wykonania dokumentacji projektowej, robót budowlanych, uruchomieniem łączy internetowych, szkoleniami, dostawą sprzętu, nadzór nad właściwym i terminowym przekazywaniem sprzętu do odbiorców - osób fizycznych i odbiorców - podmiotów publicznych zgodnie z wnioskiem 8. Pomiar i monitorowanie wskaźników produktów i rezultatów wskazanych we wniosku o dofinansowanie, w tym inwentaryzacja składników. 9. Przygotowywanie wymaganych umową o dofinansowanie dokumentów, raportów i sprawozdań wymaganych przez Instytucję Wdrażającą. 10. Weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowania. 11. Nadzór nad całością realizacji Projektu we wszystkich fazach jego realizacji, w tym: pod względem formalno - prawnym, terminowym wykonywaniem prac, terminowym zamknięciem i ostatecznym rozliczeniem projektu. 12. Prowadzenie, gromadzenie oraz weryfikacja całościowej dokumentacji związanej z realizacją Projektu. 13. Przekazanie Zamawiającemu po rozliczeniu Projektu wszystkich dokumentów związanych z Projektem w wersji papierowej i elektronicznej oraz pomoc w przekazywaniu dokumentacji do archiwizacji zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie. 14. Bieżąca analiza i aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego i sygnalizowanie Zamawiającemu z właściwym wyprzedzeniem o potrzebie dokonania w nim zmian. Dokonywanie analizy wykorzystania środków finansowych i bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach w realizacji projektu w stosunku do harmonogramu. 15. Sporządzanie wniosków o płatność oraz nadzorowanie terminowości ich złożenia. 16. Rekomendowanie do zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo-księgowych i umów zawieranych w ramach projektu. 17. Nadzór nad sprawozdawczością projektu. 18. Wspieranie Zamawiającego w monitoringu i ewaluacji projektu. 19. Bieżąca korespondencja, kontakty z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie - Instytucją Zarządzającą, terminowe sporządzanie dokumentów na aktualnych wzorach. 20. Udzielanie wyjaśnień w zakresie realizacji Projektu oraz bezpośrednia współpraca z instytucjami przeprowadzającymi kontrole. 21. Przybycie na każde wezwanie Zamawiającego na miejsce realizowania projektu, niezależnie od ilości odbytych wizyt.. 74.26.41.00 - 74.26.41.00 74.26.30.00 - 74.26.30.00 74.26.20.00 - 74.26.20.00 ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.41.00-8, 74.26.30.00-0, 74.26.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Gminy Cieszanów Oś priorytetowa 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe ARCUS Wacław Olko, ul. Urszulańska 27/9, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104878,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.