eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Kontrakt W1 - Budowa Stacji Suszenia Osadów



Ogłoszenie z dnia 2005-06-30

POZYCJA 31392

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grudziądz: Kontrakt W1 - Budowa Stacji Suszenia Osadów

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o., do kontaktów: Stefan Tulibacki, ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, fax (056) 4504934, e-mail: mwio@grudziadz.com.pl, www.bip.wodociagi.grudziadz.pl, www.wodociagi.grudziadz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o., Stefan Tulibacki, ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504937, fax (056) 4504934, e-mail: mwio.tulibacki@poczta.neostrada.pl, www.bip.wodociagi.grudziadz.pl, www.wodociagi.grudziadz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt W1 - Budowa Stacji Suszenia Osadów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz budowa stacji suszenia osadów w Grudziądzu na terenie miejsko-gminnej oczyszczalni ścieków w Nowej Wsi. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o zasady określone w Warunkach Kontraktu na Urządzenia i Budowę z Projektowaniem FIDIC - "żółta książka". Proponowana przez Wykonawcę technologia musi spełniać następujące warunki brzegowe: - Koszt zakupionej z zewnątrz energii potrzebnej do odparowania 1 (jednej) tony wody w oferowanej technologii nie może przekroczyć 20 EUR. Do wyliczenia kosztu energii można sporządzić bilans energetyczny dla całej Oczyszczalni. Koszty energii zakupionej do suszenia osadu można wtedy pomniejszyć o wartość energii wykorzystanej w Oczyszczalni do innych celów niż suszenie osadu lub/i sprzedanej na zewnątrz. W technologii suszenia możliwe jest wykorzystanie niezagospodarowanej obecnie energii cieplnej w ilości 220 kW. Nośnikiem tej energii jest woda o temp. 80°C, a po dokonaniu zmian w wymiennikach ciepła gazogeneratorów mogą to być także odlotowe gazy spalinowe o temp. ok. 550 st. C. - Technologia suszenia osadu musi pozwalać na płynną regulację stopnia wysuszenia w zakresie od minimum 60% do 90% s.m.o. Koszty energii i koszty eksploatacyjne należy obliczać na wartość 60% s.m.o. przy założeniu, że: - cena 1kWh energii elektryczne - 0,06 EUR, - cena 1l oleju opałowego - 0,44 EUR - cena 1l oleju napędowego - 0,86 EUR - cena 1 m sześc. gazu ziemnego - 0,19 EUR - podatek od nieruchomości za 1 m kw. pow. użytkowej budynku rocznie - 4,50 EUR - koszt godziny pracy jednego pracownika - 4,45 EUR - w kosztach eksploatacji należy także uwzględnić inne użyte materiały eksploatacyjne z podaniem ich nazwy i ceny jednostkowej oraz sumę kosztów części zamiennych i części zużywających się, a także innych składników kosztów wyżej nie wyspecyfikowanych, a wymaganych przez proponowaną technologię. - Proponowana technologia suszarni powinna uwzględniać możliwość późniejszej rozbudowy o spalarnię. - Skład chemiczny osadu nie może ulec zmianie ani przed ani po procesie suszenia. - W technologii suszarni należy przewidzieć możliwość magazynowania osadu wsadowego z okresu 1 miesiąca (odwodnionego na prasach osadu przefermentowanego - prasy taśmowe BELLMER odwadniające 27 ton/d osadu o średniej wartości 18% s.m ) i osadu wysuszonego również dla ilości osadu z okresu 1 miesiąca. - Z uwagi na ograniczoną, dostępną powierzchnię na istniejącej oczyszczalni, Suszarnia Osadów łącznie z magazynami osadu i wszystkimi urządzeniami towarzyszącymi musi być zlokalizowana na powierzchni o wielkości maksymalnej F = 4 000 m kw. - Oddziaływanie suszarni na środowisko musi się zamknąć w granicach wyznaczonych istniejącym ogrodzeniem oczyszczalni i spełniać wymagania polskich norm (zanieczyszczenie powietrza i hałas mierzone na ogrodzeniu muszą spełniać dopuszczalne normy dla terenów zabudowy zagrodowej). - Całą infrastrukturę techniczną oferowanej suszarni należy powiązać z infrastrukturą obiektów istniejącej oczyszczalni. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Grudziądz, Polska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Oryginalny kod CPV: 29.56.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Pozyskanie, zebranie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu, 2. Przygotowanie innych wymaganych materiałów, ekspertyz, analiz, opracowań wstępnych lub badań niezbędnych do prawidłowego wykonania projektu i późniejszej realizacji prac wykonawczych i montażowych, 3. Pozyskanie mapy prawnie zatwierdzonej do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objętego projektem, 4. Pozyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów dla obszaru objętego projektem, 5. Wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania obiektów objętych projektem, 6. Przygotowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania wskazania lokalizacyjnego w imieniu Zamawiającego, łącznie z wykonaniem raportu oddziaływania na środowisko (z wykorzystaniem pełnomocnictwa Zamawiającego w tym zakresie), 7. Opracowanie projektów: budowlanego i wykonawczego - projekty muszą być kompletne w zakresie wszelkich rozwiązań podstawowych i branżowych, niezbędnych do przyszłego prawidłowego funkcjonowania Suszarni Osadu na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków, 8. Przygotowanie i złożenie w Starostwie Powiatowym wszystkich wymaganych dokumentów celem uzyskania "Decyzji pozwolenia na budowę" w imieniu Zamawiającego (z wykorzystaniem pełnomocnictwa Zamawiającego w tym zakresie), wraz z końcowym jej uzyskaniem, 9. Organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza Wykonawcy i zaplecza Inżyniera w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 10. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej na etapie wykonawstwa robót, 11. Zorganizowanie i wykonanie wszystkich zaplanowanych i niezaplanowanych dostaw maszyn, urządzeń, instalacji, prac budowlano-montażowych i połączeniowych, które zakończone zostaną osiągnięciem założonych efektów inwestycyjnych, 12. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej podczas realizacji Kontraktu i w wymaganym czasie po jego zakończeniu, 13. Zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu technologicznego Suszarni Osadów. 14. Wykonanie dokumentacji powykonawczej i eksploatacyjnej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną w wymaganym Prawem i przez Zamawiającego zakresie, 15. Przeprowadzenie prób końcowych przez okres 3 miesięcy, 16. Doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego lub zakładanego stanu w rozwiązaniach projektowych, 17. Instrukcje i oznakowania obiektów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 01.10.1993r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków (Dz.U. 1993 Nr 96, poz. 438). 18. Przekazanie Suszarni Osadów (jako kompletnej, sprawnej instalacji wraz z wszelkimi dodatkowymi obiektami kubaturowymi, liniowymi i powierzchniowymi) do eksploatacji w rozumieniu Polskiego Prawa (wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu) z wykorzystaniem Pełnomocnictwa Zamawiającego. 19. Zapewnienie, w okresie gwarancji, pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego łącznie z bieżącym dostarczaniem części zużywających się i części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, za wyjątkiem użytych nośników energii. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 15;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 130 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać co najmniej wymagania przedstawione poniżej: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2004 Nr 19, poz. 177) Prawo Zamówień Publicznych 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) Dysponować co najmniej niżej wymienionymi specjalistami, posiadającymi co najmniej niżej wymienione wymagania i kwalifikacje, którzy planowani są do wykonywania zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) kierownik zespołu / Przedstawiciel Wykonawcy - mający co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi. b) projektant technolog - mający co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu oczyszczalni z linią odwadniania osadu, posiadającym odpowiednie uprawnienia. c) kierownik budowy - mający co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi, posiadający uprawnienia budowlano-konstrukcyjne zgodnie z prawem budowlanym, d) specjalista sanitarny - mający co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z prawem budowlanym, e) specjalista elektryk - mający co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z prawem budowlanym, f) geodeta - mający co najmniej 5 lat doświadczenia przy wykonawstwie robót budowlanych, 2) Wykazanie się przez wykonawcę doświadczeniem we wdrożeniu jednej, pracującej technologii suszenia osadów ściekowych, w okresie ostatnich 5 lat, o wydajności minimum 10 ton osadu odwodnionego dziennie. 3. Znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych średni roczny obrót w kwocie minimum 8 000 000 PLN, 2) posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN dla przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia, 3) dane finansowe podane przez wykonawców spoza terytorium RP w walucie innej niż PLN w celu spełnienia warunków określonych w pkt 3 będą przeliczane przez Zamawiającego na PLN z zastosowaniem średniego kursu wymiany stosowanego przez Narodowy Bank Polski w dniu ukazania się niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich. III.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a. osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b. spółką jawną - wspólników; c. spółką partnerską - partnerów lub członków zarządu; d. spółką komandytową - komplementariuszy; e. spółką komandytowo-akcyjną - komplementariuszy; f. osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędujących członków organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku partnerów składających wniosek wspólny dotyczy każdego z partnerów. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty te obejmują kopie posiadanych uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosku. W przypadku partnerów składających wniosek wspólny dotyczy każdego z partnerów. 6. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4), że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku Partnerów składających wniosek wspólny, oświadczenie musi być podpisane i złożone oddzielnie przez każdego z Partnerów. 7. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. W przypadku Partnerów składających wniosek wspólny, oświadczenie musi być podpisane i złożone oddzielnie przez każdego z Partnerów. 8. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. W przypadku Partnerów składających wniosek wspólny, oświadczenie musi być podpisane i złożone oddzielnie przez każdego z Partnerów. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo(a). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w punktach 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1, 4 i 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę w ciągu wskazanych w poprzednim zdaniu lat obrotowych średniego rocznego (średnia arytmetyczna z trzech lat) obrotu w kwocie minimum 8 000 000 PLN. Zamawiający nie będzie oceniał i sprawdzał zgodności sporządzenia sprawozdań z obowiązującymi przepisami. W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, powyższe dokumenty muszą być złożone oddzielnie przez każdego z Partnerów. 2. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN, dla przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. III.2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie III.2.1, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty (wykaz przebiegu pracy zawodowej, kopie uprawnień budowlanych, kopie zaświadczeń o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia wymagane warunki. 2. Wykaz przebiegu pracy zawodowej, o którym mowa powyżej w punkcie 1, powinien zawierać przebieg pracy zawodowej w kolejności od ostatnio do najdawniej wykonywanych. Należy wskazać informacje dotyczące osoby, odpowiednie dla przewidzianego dla niej zakresu prac. Przebieg pracy zawodowej należy podać w następującym układzie: I. Okres od (dzień-miesiąc-rok) do (dzień-miesiąc-rok) II. Miejsce (kraj i miejscowość) III. Zatrudniający (nazwa) IV. Stanowisko V. Wykonane projekty/przedsięwzięcia 3. Opinia użytkownika wdrożonej i pracującej technologii suszenia osadów, o której mowa w punkcie III.2.1) 2.2), o jej przydatności. 4. Opis proponowanej technologii wraz z określeniem kosztów energii i kosztów całkowitych eksploatacji oraz powierzchni zabudowy. Koszty energii i koszty całkowite odnieść do 1 tony odparowanej wody i do 1 roku eksploatacji. III.2.1.4) Ocena spełnienia warunków 1. Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy nie spełnią wyżej określonych warunków nie będą dopuszczeni do dalszego postępowania. Ocena zgodności wniosku z warunkami określonymi w ogłoszeniu przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie wykonawca zawarł w swoim wniosku z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 u.p.z.p. 2. Wnioski wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będą udostępnione do wglądu z upływem terminu ich złożenia. Ocenie podlegać będzie zgodność wniosku z wymaganiami niniejszego ogłoszenia. 3. Zamawiający dokona oceny każdego z wniosków metodą "spełnia - nie spełnia" i zaprosi do negocjacji wykonawców wyłonionych zgodnie z treścią punktów 4 - 6 poniżej. 4. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu w liczbie nie mniejszej niż 5 i nie większej niż 7. Wraz z zaproszeniem do składania ofert wykonawcy otrzymają Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w poprzednim pkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. 6. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w pkt. 4, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków. Wnioski zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny spełniania warunków i ich znaczenie: a) sumaryczny koszt eksploatacji przypadający na 1 t odparowanej wody - znaczenie warunku - 60% 5,- EUR - 100 pkt. 25,- EUR i więcej - 0 pkt. Wartość liniowo zmienna zależnie od wielkości kosztów b) zapotrzebowanie na powierzchnię zabudowy - znaczenie warunku - 20% 0 - 500 m kw. - 100 pkt. >500 - 1000 m kw. - 80 pkt. >1000 - 2000 - 60 pkt > 2000 - 3000 - 40 pkt > 3000 - 4000 - 20 pkt c) stopień automatyzacji procesu - znaczenie warunku - 20 % proces całkowicie automatyczny (załadunek, suszenie, rozładunek osadu bez udziału obsługi) - 100 pkt. mechaniczny załadunek z udziałem obsługi, pozostała część procesu automatyczna - 30 pkt. mechaniczny załadunek i rozładunek osadu z udziałem obsługi, proces suszenia automatyczny -10 pkt. Ostateczna ocena spełnienia warunków przez poszczególnych wykonawców jest liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma wykonawca. Pi = suma {Pi (X) * W(X)} gdzie : Pi - ocena punktowa wniosku "i"; Pi (X) - ilości punktów jakie otrzyma wniosek "i" za dane kryterium W (X) - Znaczenie procentowe danego kryterium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 118 poz. 34377 z 19.07.2004. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 7. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena oferty - 50% koszty eksploatacyjne - 50% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: cena - 200 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.07.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Memorandum Finansowe nr 2003/PL/16/P/PE/037 "Oczyszczanie ścieków w Grudziądzu". 2) Data wysłania ogłoszenia: 21.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.