eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i montaż tablic MSI kategorii 3 - rozprowadzających ruch kołowy do obszarów i ważnych obiektów oraz słupów będących ich nośnikami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Warszawa: Wykonanie i montaż tablic MSI kategorii 3 - rozprowadzających ruch kołowy do obszarów i ważnych obiektów oraz słupów będących ich nośnikami.
Numer ogłoszenia: 31388 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6549192, fax 0-22 8909211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż tablic MSI kategorii 3 - rozprowadzających ruch kołowy do obszarów i ważnych obiektów oraz słupów będących ich nośnikami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablic kategorii 3rozprowadzających ruch kołowy do obszarów i ważnych obiektów. Dla przedmiotowych tablic należy również wykonać i zamontować słupy będące ich nośnikiem. Wszystkie elementy wykonane będą zgodnie z dokumentacją techniczną będącą załącznikiem do SIWZ. Ilości elementów dla niniejszego zamówienia to: - wykonanie i montaż tablic kategorii 3 - 32 sztuki o łącznej powierzchni do 8 240,245dm2 - wykonanie i montaż słupów (wraz z fundamentem) do ww. tablic w ilości 22 sztuki o łącznej długości 100,410 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.00 - Znaki i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 28.11.22.21 - Słupy stalowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.21.22.21 - Słupy stalowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt. 1. ppkt. d) musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1 ppkt. a), b), c), spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 1.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pt. 1-3 ustawy Pzp Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 250.000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych ), b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 1 ppkt.a i ppkt. b spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: STANOWISKO / WYMAGANA LICZBA OSÓB /STAŻ a) Kierownik produkcji (odpowiedzialny za wykonanie elementów zgodnie z dokumentacją techniczną), 1 osoba, 4 lata, b) Grafik komputerowy (odpowiedzialny za opracowanie graficzne tablic - kolorystyka, czcionka), 1 osoba, 2 lata, c) Osoba odpowiedzialna za wydruk i nanoszenie aplikacji - folii na lico tablic, 2 osoby, 3 lata, d) Kierownik robót terenowych (osoba odpowiedzialna za montaż tablic w pasie ruchu drogowego), 1 osoba, 4 lata, e) Operator dźwigu (osoba posiadająca niezbędne uprawnienia do obsługi dźwigu samojezdnego), 1 osoba, 3 lata. 3.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3. 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 4 prace związane z produkcją i montażem pionowych oznakowań drogowskazowych montowanych w pasie ruchu drogowego. Jedna z powyższych prac musi dotyczyć tablic wykonywanych z aluminium z wykorzystaniem folii II i III generacji. Dla prac wymienionych przez Wykonawcę zostaną przedstawione referencje potwierdzające należytą ich realizację. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg. formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pt. 1-3 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty - za okres jak w zdaniu poprzednim. 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 6. Informacja o osobach, które będą brać udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku Potencjału kadrowego, należy załączyć kopie uprawnień dla osób, dla których uprawnienia są wymagane. 7. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 10.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 10.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2 oraz pkt. 3 powinny być złożone przez każdy podmiot. 10.3. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich - kancelaria pok. nr 15- ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA pok. Nr 15 - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.