eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-27

Ogłoszenie nr 313885 - 2016 z dnia 2016-09-27 r.

Myślibórz: Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 302849 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myślibórz, krajowy numer identyfikacyjny 52976900000, ul. ul. Rynek im. Jana Pawła II  1, 74300   Myślibórz, państwo , woj. zachodniopomorskie, tel. 957 472 061, faks 957 473 363, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mysliborz.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.mysliborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i termomodernizacja elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i termomodernizacji elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu wraz z robotami towarzyszącymi. Działka nr ewid. 163/4 obręb 2 m. Myślibórz gmina Myślibórz. W ramach zamówienia należy wykonać: 1) remont i termomodernizację elewacji budynku mieszkalno - usługowego zlokalizowanego przy ul. Rynek im. Jana Pawła II 7 w Myśliborzu, 2) renowację drzwi lub w przypadku braku możliwości odrestaurowania wykonanie nowych drzwi wejściowych wzorowanych na istniejących, 3) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 4) wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 5) przedłużenie połaci dachowej oficyny i pokrycie jej papą, 6) rozbiórkę sąsiadującego garażu wraz z murkami, 7) wymianę wybranych fragmentów instalacji kanalizacyjnej, 8) przebudowę utwardzenia terenu korytarza zlokalizowanego pomiędzy oficyną i budynkiem głównym, 9) przebudowę utwardzenia terenu przy głównym wejściu do budynku od ul. Rynek im. Jana Pawła II, 10) utwardzenie oraz ogrodzenie terenu przy budynku handlowym, 11) uzyskanie zgody właściciela terenu lub zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego (należy uwzględnić koszt opracowania dokumentacji na zajęcie chodnika), 12) demontaż a po zakończonych pracach montaż reklamy lokalu usługowego, 13) wykonanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu, 14) naprawę uszkodzeń w mieszkaniach powstałych w trakcie prac - na gotowo z malowaniem, 15) wykonanie systemu instalacji antenowej zbiorczej, 2. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania próbnego malowania na małej powierzchni ściany (max. 3,0m2) każdą z proponowanych farb, celem uzyskania akceptacji przez Zamawiającego. Akceptacja musi być w formie pisemnej. 3. Remont, izolację cokołu i ściany fundamentowej wykonać jako systemową (jednego producenta). 4. Termomodernizację ścian w części nad cokołem wykonać jako systemową - jednego producenta. 5. Koszty, formalności związane z ustawieniem rusztowania, opracowaniem projektu czasowej zmiany organizacji ruchu oraz uzyskaniem zgody na zajęcie pasa drogowego po stronie wykonawcy robót. 6. Z uwagi na stan techniczny budynku i lokalizację w ścisłej zabudowie miasta zaleca się dokonanie wizji lokalnej przed wykonaniem oferty cenowej. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawią się nazwy własne materiałów lub urządzeń, należy je rozumieć jako materiały/ urządzenia o parametrach takich lub równoważnych. 9. Zamawiający zamieszcza jako dokument pomocniczy przedmiar robót. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR). 10. Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. 11. Wszystkie prace należy wykonywać bardzo ostrożnie i pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. 12. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, z zasadami BHP, wymogami realizacji i odbioru robót ogólnobudowlanych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 13. Wszystkie przyjęte nazwy własne materiałów są podane jako przykładowe i można zastąpić je równoważnymi o parametrach nie gorszych technicznie. 14. Przedstawione nazwy handlowe urządzeń, materiałów służą wyłącznie do określenia wymaganego standardu. Wykonawca może zaproponować własne rozwiązania o nie gorszych parametrach niż zaproponowane w dokumentacji projektowej i kosztorysowej. 15. Do rozwiązań opisanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dopuszcza się zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych z opisanym. 16. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 17. Dla materiałów i urządzeń opisanych w dokumentacji przez wykazanie znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 18. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 19. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 4 osoby. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 20. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załączniku nr 5 do SIWZ 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienie ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 21. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 22. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Czynności robotnika opisane w przedmiarze robot. 23. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 20 pkt 2 i ust. 21 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 1000,00 PLN. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 20 pkt 2 i ust. 21 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w ust. 1. 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 2% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45443000-4, 45453000-7, 45453100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT286194.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ogólnobudowlany Kazimierz Pakiet,  kpakiet@wp.pl,  ul. Torowa 8,  74-300,  Myślibórz,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 309090
Oferta z najniższą ceną/kosztem 294325,88Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339700
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.