eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Remont pomieszczeń biurowych I piętra budynku administracyjnego Urzędu Gminy Bartoszyce położonego przy Placu Zwycięstwa 2 w Bartoszycach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Bartoszyce: Remont pomieszczeń biurowych I piętra budynku administracyjnego Urzędu Gminy Bartoszyce położonego przy Placu Zwycięstwa 2 w Bartoszycach.
Numer ogłoszenia: 313884 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 77 00, faks 89 762 77 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych I piętra budynku administracyjnego Urzędu Gminy Bartoszyce położonego przy Placu Zwycięstwa 2 w Bartoszycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe obejmują odnowienie częściową wymianę tynków, powłok malarskich na ścianach i sufitach, wymianę posadzek typu lentex i wykładzin dywanowych, pomalowanie rur, grzejników i ściągów oraz zamontowanie nakładek PCV na istniejące parapety z lastriko. Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie. Przewidywany zakres robót: 1. 1 Roboty posadzkarskie 1) zerwanie starych posadzek z tworzyw sztucznych typu lentex wraz z listwami przyściennymi; 2) warstwa pod posadzki z zaprawy samopoziomującej (pokój 104); 3) oczyszczenie podłoża z uzupełnieniem ubytków; 4) rozsmarowanie kleju i przyklejenie posadzki pcv (pokój nr 107, 106, 105, 103, 102, 101 oraz kasa); 5) ułożenie posadzki z paneli podłogowych (pokój nr 109, 110, 111, 108); 6) ułożenie posadzki z deski podłogowej (pokój 104) 7) umocowanie listew przyściennych 1.2 Tynki i okładziny ścian wewnętrznych z malowaniem tynków sufitów i ścian 1) oczyszczenie podokienników/opalanie farby olejnej/ 2) wykucie bruzd 3) zamontowanie nakładek na podokienniki 4) odnowienie zniszczonych tynków po bruzdach 5) odbicie starych tynków cementowo-wapiennych (pokój nr 110, 109, 108, 104) 6) wykonanie tynków cementowo-wapiennych (pokój nr 110, 109, 108, 104) 7) zeskrobanie i zmycie starej farby 8) wykonanie reperacji pęknięć, rys i uszkodzeń oraz wygładzenie powierzchni tynku 9) odgrzybianie 10) gruntowanie 11) wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych 12) dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną 13) przygotowanie i oczyszczenie powierzchni rur i ściągów z brudu, kurzu, rdzy i łuszczącej się farby 14) zagruntowanie powierzchni 15) dwukrotne malowanie farbą olejną rur instalacyjnych, grzejników i ściągów 2. Wymagania dotyczące zastosowanych materiałów 2.1 Wymagania ogólne Przy wykonywaniu robót budowlanych stosowane być mogą jedynie wyroby budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Wykonawca jest odpowiedzialny, aby wszystkie materiały, elementy budowlane i urządzenia wbudowane, montowane lub instalowane odpowiadały wymaganiom zawartym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 2.2 . Szczegółowe właściwości zastosowanych materiałów: 2.2.1 Roboty posadzkarskie kod (CPV 45 432111) 1) elastyczna wykładzina podłogowa PCV a) odporność na poślizg - PN-EN 14041 Klasa DS b) grubość całkowita PN-EN 428 min. 2,0 mm c) wgniecenie resztkowe PN-EN 433 0,03 mm d) klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień - PN-EN 13501-1 Bfl-s1 f) kolor jasny brązowy 2) sznur do spawania wykładziny a) sznur spawalniczy z plastyfikowanego PCV w kolorze zbliżonym do wykładziny b) średnica 4-6 mm 3) roztwór do gruntowania a) dyspersyjny środek gruntujący przeznaczony do przygotowania chłonnych, mineralnych podłoży przed zastosowaniem anhydrytowych i cementowych mas szpachlowych oraz cementowych zapraw klejących. Preparat stosuje się przed szpachlowaniem podłoża poprzedzającym klejenie wykładzin. 4) masa wyrównująca a) systemowa zaprawa pozwalająca na niwelowanie ubytków, zagłębień i innych nierówności podłoża o charakterze miejscowym 5) klej do wykładzin a) klej dyspersyjny do wykładzin podłogowych z PCV i wykładzin tekstylnych układanych wewnątrz pomieszczeń, klej do stosowania na mokro ze średnim czasem wstępnego odparowania, dobrą początkową siłą klejenia i wysoką wytrzymałością połączenia, klej kontaktowy na bazie rozpuszczalników przeznaczony do klejenia cokołów, profili, listew i wykładzin z gładkim lub lekko ustrukturowanym spodem. 6) samopoziomująca masa cementowa przeznaczona do wyrównywania i wygładzania podłoży wewnątrz pomieszczeń 7) panele podłogowe a) klasa ścieralności -EN 13329 AC5 b) grubość całkowita 10-11 mm c) kolor dekoru - jasny dąb d) typ łączenia desek - click e) grubość warstwy ścieralnej 0,6 mm f) gwarancja 20 lat g) podkład pod panele wykonany z włókna drzewnego tłumiący dźwięki uderzeniowe i posiadający właściwości izolacyjne 8) deska podłogowa drewniana a) grubość warstwy użytkowej 0,6 mm b) twardość w skali Brinella - 6 c) grubość całkowita 10-35 mm d) gwarancja 15 lat 9) listwy wykończeniowe drewniane lite lub fornirowane do paneli i wykładziny PCV i desek podłogowych. 2.2.2 roboty tynkarskie kod (CPV 45410000 - 4) 1) suche mieszanki tynkarskie przygotowane fabrycznie powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-B-10109:1998 lub aprobat technicznych. 2) masy tynkarskie do wypraw gipsowych powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-B-10106:1997 ,PN-92-B-01302 lub aprobat technicznych. 3) zaprawy budowlane używane do przygotowania podłoża pod tynki powinny odpowiadać wymaganiom normy PN-90-B-14501 (Zaprawy budowlane zwykłe). 2.2.3 roboty malarskie kod (CPV 45442100 - 8) 1) farba emulsyjna akrylowa (pomieszczenia) a) kolor jasny pastelowy (ściany) b) kolor biały (sufity) c) klasa farby - 1 2) farba emulsyjna lateksowa (korytarz) a) kolor jasny pastelowy b) klasa farby -1 3) farba olejna (grzejniki, rury instalacyjne, ściągi) a) kolor biały 2.2.4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej kod (CPV 45421000-4) 1) nakładka PCV na parapety lastriko a) wymiary przystosowane do parapetów b) wykonane z PCV c) kolor zbliżony do koloru posadzki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 PLN słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na konto 43116022020000000061909989 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2008 r., z późn. zm.) - złożone w kasie zamawiającego czynnej w godzinach od 10.00 do 14.00, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4A ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykaz co najmniej 2 wykonanych robót budowlanych w zakresie jak przedmiot zamówienia, w obiektach, których przeznaczenie byłoby takie jak przedmiot zamówienia lub podobne (budynki użyteczności publicznej o funkcji administracyjnej) - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 3 - letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia i nadzorowania prac o podobnym zakresie i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w trakcie zdobywania doświadczenia, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. dopuszcza się wprowadzenie zmian inicjowanych przez zamawiającego lub przez wykonawcę w przypadkach, które nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany w kolejności i terminach wykonania robót budowlanych, 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) wpis do dziennika budowy dokonany przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. 5. Zmiany, o których mowa w pkt 3, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) podniesienie wydajności urządzeń, 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 5) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 6) zaistnienie wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 7) czas potrzebny na oszacowanie wartości zmian w dokumentacji, uzyskanie zezwoleń, decyzji, 8) okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy. 6. Dokonanie zmian, o których mowa w pkt. 3, 4, 5, wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bartoszyce.ug.gov
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11 - 200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11 - 200 Bartoszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.