eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Jaz Nr 9 w km 12+750 na Czarnej Strudze Defet - odbudowa gmina Grodziec, powiat Konin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Konin: Jaz Nr 9 w km 12+750 na Czarnej Strudze Defet - odbudowa gmina Grodziec, powiat Konin
Numer ogłoszenia: 313872 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie , ul. Okólna 59, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2421075, faks 063 2432083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jaz Nr 9 w km 12+750 na Czarnej Strudze Defet - odbudowa gmina Grodziec, powiat Konin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jaz Nr 9 w km 12+750 na Czarnej Strudze Defet - odbudowa, gmina Grodziec powiat Konin. Przedmiotowa inwestycja polegać będzie na: - rozbiórce środkowego filara żelbetowego i połączeniu dwóch środkowych otworów w jedno o świetle 3,80m, - żelbetowym poszerzeniu dwóch pozostałych filarów o grubości 25cm do 47,5cm, - rozbiórce kładek roboczych nad dwoma łączonymi środkowymi otworami i wykonaniu nowych kładek nad powstałym w ten sposób otworem o świetle 3,80m, - rozbiórce betonowej płyty ponuru oraz istniejących zniszczonych płyt umacniających skarpy rzeki oraz rowów dopływających powyżej jazu i wykonaniu nowego ponuru i umocnień skarp z dozbrajanych płyt betonowych, - skuciu 20cm warstwy betonu niecki wypadowej oraz poszuru i ich nadbetonowaniu wraz z zazbrojeniem, - rozbiórce i wykonaniu nowych dozbrajanych płyt betonowych na skarpach rzeki poniżej jazu na długości płyt niecki wypadowej oraz poszuru, - hydrodynamicznym oczyszczeniu z porostów pozostałych powierzchni konstrukcji betonowych jazu oraz trzech zastawek na uchodzących w sąsiedztwie rowach i doprowadzalniku z wypełnieniem ubytków specjalnymi zaprawami, - zaizolowaniu wszystkich powierzchni betonowych jazu i zastawek preparatem antykorozyjnym, - wymianie istniejących zniszczonych zasuw dwudzielnych na nowoczesne typu JZD oraz mechanizmów wyciągowych na typ MPR z wielostopniowymi przekładniami, -wykonaniu na długości kilkudziesięciu metrów powyżej i poniżej jazu umocnień zdeformowanych skarp rzeki gabinowymi materacami kamiennymi o grubości 0,30m na geowłókninie, - założeniu na konstrukcji jazu dwóch łat wodowskazowych, jednego bolca stalowego na poziomie NPP= 86,75m n.p.m., oraz 16 stalowych reperów do kontroli osiadania budowli, - wykonaniu brakujących żelbetowych kładek i stalowych poręczy na trzech istniejących zastawkach na rowach w pobliżu jazu. Lokalizacja robót gm. Grodziec, pow. Konin Obręb Biskupice -dz. nr: 21, 149, 179, 205, 206 gm. Rzgów, pow. Konin Obręb Kurów - dz. nr: 87, 119 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: ­ Dokumentacji projektowej, ­ Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ­ Przedmiarze robót,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zgodnie z art. 45 ustawy jest obowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osobą fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie jako np. konsorcjum lub grupa podmiotów zrzeszona dla wykonania konkretnego zamówienia. / Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/. Opis warunków udziału w postępowaniu A. WARUNKI WYMAGANE OD WYKONAWCY O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej uszczegółowione warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 pzp : / W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie to każdy podmiot z osobna musi spełniać warunek, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy. Pozostałe warunki udziału wymienione poniżej podmioty muszą spełniać sumarycznie/ 1. PRAWO DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE PRAWNYM 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp. 2. WIEDZA I DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY 1/ wykaże się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /np. referencje/; 2/ za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na wykonaniu / łącznie / : - budowie lub modernizacji jazu IV klasy lub budowli przelewowej lub przelewowo- upustowej min IV klasy ważności lub wyższej (III, II lub I) w świetle Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie [Dz.U. Nr 86, poz. 579] - minimum 1 obiekt 3/ za roboty odpowiadające swoją wartością Zamawiający uważa łączną wartość wykonanego obiektu/obiektów odpowiadających swoim rodzajem nie mniejszą niż wartość składanej oferty. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY 1/ dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami : - w asortymencie i ilościach niezbędnych do wykonania zamówienia wynikającego z technologii robót, - gwarantującego terminowe i jakościowo dobre wykonanie zamówienia 2/ dysponuje lub będzie dysponował co najmniej niezbędnymi do wykonania zamówienia następującymi w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami : - koparka gąsiennicowa 0,6 m3 - spycharka gąsiennicowa 75 KM - żuraw samochodowy 5-6 Mg - żuraw kołowy12-16 Mg - pompa przeponowa spalinowa - sprężarka spalinowa do 5 m3/min 4. POTENCJAŁ KADROWY 1/ dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Samodzielna funkcja techniczna w budownictwie może być pełniona przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 17.04.2008 r. Nr 63 poz. 394)): 2/ dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub z uprawnieniami odpowiednio zbieżnymi, a wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów do pełnienia funkcji kierownika budowy lub funkcji kierownika/kierowników robót w sytuacji prowadzenia robót budowlanych do kierowania którymi jest wymagane przygotowanie zawodowe w specjalności innej niż posiada kierownik budowy w następujących specjalnościach : - wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej wpisanymi na aktualną listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA 1/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj : posiada środki finansowe lub zdolność kredytową /lub oba przypadki łącznie/ w wysokości minimum 756 037,00 zł tj. wartości robót przewidzianych przez Zamawiającego do wykonania w 2009 r. 2/ środki finansowe podane w walucie innej niż polskiej przeliczone będą według kursów wyznaczonych na dzień składania ofert z Tabeli kursów średnich walut obcych ogłaszanych przez Narodowy Bank Polski. 3/ jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4/ zaakceptuje przewidywane warunki płatności : - rozliczenie za przedmioty odbioru będzie się odbywać fakturami częściowymi za wykonane etapy lub fakturą końcową za wykonanie całości zadania, zgodnie z tabelą etapów fakturowania. - harmonogram realizacji zamówienia i Tabela etapów fakturowania, będą przez Strony uzgadniane na początku każdego roku realizacji inwestycji w oparciu o potwierdzenia wielkości środków finansowych otrzymanych przez Zamawiającego i zatwierdzonych w planie inwestycyjnym. - Zamawiający przewiduje następujące ilości odbiorów i fakturowania w kolejnych latach kalendarzowych : - jedną płatność na koniec 2009 r. z terminem wystawienia faktury do 15.12.2009 r. w kwocie 756 037,00 zł - dwie płatności w 2010 r. - ostatnia płatność po zakończeniu zadania - wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone łącznie fakturami częściowymi nie może przekroczyć 90% wynagrodzenia umownego - termin zapłaty faktur do 30 dni od daty jej dostarczenia do Zamawiającego 6. PODWYKONAWCY 1/ część lub całość zamówienia może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 2/ robotami wykonywanymi przez podwykonawcę kieruje kierownik budowy lub kierownik robót ustanowiony przez Wykonawcę. 3/ za jakość robót odpowiada względem Zamawiającego Wykonawca. 4/ roboty wykonywane przez podwykonawcę objęte są gwarancją udzieloną przez Wykonawcę 7. SPEŁNI POZOSTAŁE WYMOGI SIWZ - złoży wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych od Wykonawcy. Na podstawie art.. 24 ust. 1 pzp. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się : 1/ wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2/ wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3/ wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5/ spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6/ spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7/ spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8/ osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9/ podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10/ wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. Na podstawie art. 24 ust. 2 pzp. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy : 1/ wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy; 2/ złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3/ nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 4/ nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. B. WARUNKI WYKONANIA ZAMÓWIENIA Wykonawca składający ofertę musi spełnić warunki wykonania zamówienia wynikające z SIWZ i poniżej uszczegółowione. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY 1/ treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ oraz być zgodna z zasadami wynikającymi z ustawy pzp. 2/ ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem oferty, 3/ w przypadku gdy jakaś część wzoru formularza oferty nie dotyczy Wykonawcy, Wykonawca winien odnieść się słowem - NIE DOTYCZY. Zakazuje się : braku odniesienia do tych części, ich pomijania, bądź usuwania. GWARANCJA JAKOŚCI 1/ zapewni co najmniej 3 /trzy / letni okres gwarancji na wykonane zamówienie, jako rozszerzenie zakresu uprawnień wynikających z tytułu rękojmi. 2/ zobowiąże się do podjęcia napraw gwarancyjnych w sposób natychmiastowy od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie, jeśli wada uniemożliwia zgodne z obowiązującymi przepisami użytkowanie obiektu, 3/ zobowiąże się do podjęcia napraw gwarancyjnych w terminie do 7 dni od momentu powiadomienia o ujawnionej wadzie lub w terminie uzgodnionym w protokóle spisanym przy udziale Zamawiającego/ Użytkownika i Wykonawcy 4/ zaakceptuje ogólne warunki gwarancji jakości wynikające z karty gwarancji jakości 5/ zaproponuje szczegółowe warunki udzielanej gwarancji w stosunku do robót, materiałów, urządzeń w karcie gwarancji jakości mając na uwadze: ­ co jest objęte gwarancją, a co nie, ­ zakres udzielanej gwarancji w stosunku do robót, materiałów, urządzeń ­ terminy gwarancji na materiały, urządzenia w przypadku gdy są inne aniżeli ogólna gwarancja na wykonane zamówienie ­ warunki napraw gwarancyjnych dot. robót wykonywanych przez siebie, zakupionych materiałów i urządzeń ­ zalecenia przeglądów i serwisowania urządzeń ­ zalecenia dotyczące eksploatacji urządzeń i całego obiektu KOSZTORYS OFERTOWY 1/ wykonać kosztorys ofertowy metodą kalkulacji uproszczonej 2/zachować formę i zawartość kosztorysu ujętą w opisie sposobu obliczania ceny oferty. WARUNKI REALIZACJI 1/ wymagane jest przestrzeganie terminów prowadzenia robót, zachowania okresów ochronnych i warunków wykonania robót - określonych w decyzjach administracyjnych wydanych dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego tj. : ­ Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 4 sierpnia 2009 r. nr RDOŚ-30.PN.I-6632-6/09/jp dot. ustalenia warunków prowadzenia robót ­ Decyzji NR 48/08 Wojewody Wielkopolskiego z dnia 10 marca 2008 r. nr WI.V-2.7111-25/08 w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę ­ Decyzji Starosty Konińskiego z dnia 06.11.2007 r. nr WO.6224-24/07 udzielająca pozwolenia wodnoprawnego ­ Decyzji Wójta Gminy Grodziec z dnia 06.04.2007 r. nr RG.7624-1/07 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. ­ Decyzji Nr 3/09 Wójta Gminy Grodziec z dnia 14.04.2009 r. nr RG.7624-1/07 o wydłużeniu terminu ważności decyzji z dnia 6.04.2007 r. o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 2/ zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy. PROPOZYCJA WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1/ winna być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ. 2/ winna dotyczyć sposobu podejścia do wykonania zakresu rzeczowego zamówienia, w tym robót budowlano-montażowych i technologii ich wykonania 3/ winna stanowić słowne uszczegółowienie harmonogramu realizacji zamówienia 4/ winna zawierać propozycje Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia, a nie opisane w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót / STWiOR / 5/ winna zawierać własne sugestie, wnioski i uwagi 6/ winna zawierać propozycję - wstępną koncepcję elektronicznego - automatycznego monitoringu stanów/poziomów/ wody na stanowisku górnym i dolnym budowli przekazywaną z budowli do siedziby inspektoratu za pośrednictwem łącza telefonii GPS mając na uwadze : - budowę czujników poziomu wody, ich rodzaju i sposobu rozwiązania - zainstalowanie nadajnika i oprogramowania dla potrzeb przekazu danych wskazań poziomów wody przez telefonię GPS - formę i zakres projektu monitoringu budowli wraz z łączem GPS i niezbędnym oprogramowaniem, który zostanie przedstawiony przez Wykonawcę do akceptacji przez Zamawiającego w trakcie wykonywania zadania ale przed rozpoczęciem wyżej wymienionych prac/robót. SPEŁNI POZOSTAŁE WYMOGI SIWZ - złoży wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1. Ocenia spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegać będzie na badaniu i ocenie treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony. 2. Zamawiający wykluczy oferenta z ubiegania się o zamówienie publiczne w konsekwencji negatywnej oceny prawa oferenta do ubiegania się o zamówienie publiczne lub też braku zdolności albo braku potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 1/ o wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 2/ ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą i nie podlega dalszemu rozpatrywaniu. W toku badania i oceny złożonych ofert, zamawiający: 1/ wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2/ zgodnie z art.87 ust.1 ustawy, zamawiający może żądać złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3/ nie będzie prowadził negocjacji z wykonawcą, dotyczących złożonej oferty. 4/ poprawi w ofercie (niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona): ­ oczywiste omyłki pisarskie, ­ oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, ­ inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy, a złożona przez wykonawcę oferta nie będzie brała udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert, w przypadku: 1/ treść oferty jest niezgodna z ustawą; 2/ gdy treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy; / jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4/ zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5/ została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6/ zawiera błędy obliczeniu ceny; 7/ wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego w ofercie innej omyłki (o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy) polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, 8/ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ARTYKUŁU 22 ust. 1 PZP złożone na załączniku nr 1 do FORMULARZA OFERTY wraz z udokumentowaniem PRAWA DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE PRAWNYM. W załączeniu dołączyć : 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 2/ Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. / Wykonawcy występujący wspólnie winni dołączyć dokument, w którym usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia/ 3/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 4/ Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 5/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 6/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie); 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 2 WIEDZA I DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie /np. referencje /. W przypadku wykazania zamówień wykonanych na rzecz zamawiającego, Wykonawca nie ma potrzeby uzyskiwania i załączania referencji. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, na załączniku nr 3 POTENCJAŁ TECHNICZNY wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z zadeklarowaniem osób do pełnienia funkcji kierownika budowy, kierownika / kierowników robót na załączniku nr 4 POTENCJAŁ KADROWY wraz z udokumentowaniem wymaganych uprawnień i przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy, kierownika/kierowników robót oraz pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 4. Informacja na temat sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zakresu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej /OC/ prowadzonej działalności na załączniku nr 5 SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA wraz z udokumentowaniem wykazanych danych za pomocą informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz załączeniem polisy /OC/, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom na załączniku nr 6 PODWYKONAWCY. A. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW WYKONANIA ZAMÓWIENIA 6. Oferta na FORMULARZU OFERTY sporządzona zgodnie ze sposobem sporządzenia oferty. 7. KARTA GWARANCJI JAKOŚCI jako załącznik nr 7 zawierająca akceptację ogólnych warunków udzielanej gwarancji jakości i propozycję szczegółowych warunków gwarancji jakości. 8. PROPOZYCJA HARMONOGRAMU REALIZACJI ZAMÓWIENIA jako załącznik nr 8 zawierająca proponowane terminy, zakresy i wartości wykonania etapów/elementów obiektu. 9. TABELA PROPONOWANYCH ETAPÓW FAKTUROWANIA jako załącznik nr 9 zawierająca proponowane terminy, zakresy i wartości etapów fakturowania. 10. KOSZTORYS OFERTOWY jako załącznik nr 10 sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty. 11. Zaparafowany PROJEKT UMOWY jako załącznik nr 11 zawierający warunki realizacji. 12. PROPOZYCJA WYKONANIA ZAMÓWIENIA jako załącznik nr 12 zawierająca propozycje Wykonawcy dot. realizacji zamówienia. B. JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ, 13. ZAMIAST DOKUMENTÓW: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych c) i informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, - wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ad. a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, ad. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, ad. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 14. Zamiast informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy: - wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony odpowiednio jak powyżej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, 62-510 Konin, ul. Okólna 59, pok. 3 lub.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, 62-510 Konin, ul. Okólna 59, pok. 10 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt inwestycyjny finansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś. 1, działanie 125, schemat II - Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.