eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Grudziądzu przy ul. Nadgórnej30/32 z usługą odśnieżania, zamiatania i sprzątania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Grudziądz: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Grudziądzu przy ul. Nadgórnej30/32 z usługą odśnieżania, zamiatania i sprzątania
Numer ogłoszenia: 313857 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 , ul. Nadgórna 30/32, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4517620, faks 056 17644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.grudziadz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Grudziądzu przy ul. Nadgórnej30/32 z usługą odśnieżania, zamiatania i sprzątania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu przy ul. Nadgórnej 30/32 z usługą odśnieżania, zamiatania i sprzątania. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Obowiązki Wykonawcy w zakresie ochrony osób i mienia: a) ochrona obiektu - codziennie 24 godzin na dobę w dni robocze, soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy (całodobowo), b) dozór terenów przyległych (parkingi, chodniki, podwórze itd.), c) wykonawca zapewni odpowiednią liczbę pracowników dla właściwego wykonania przedmiotu zamówienia (minimum 1 osobę na zmianę), d) dla prawidłowej ochrony fizycznej mienia i osób wykonawca jest zobowiązany zamontować system kontroli wartowników ACTIVE - GUARD oraz posiadać stację monitorowania alarmów z obsługującym dyspozytorem pełniącym całodobowy nadzór nad obiektem ochrony fizycznej, e) wykonawca zapewni doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną w postaci interwencji wykonywanych przez grupę interwencyjną w przypadkach działań osób trzecich zagrażających zniszczeniem, dewastacją, uszkodzeniem, włamaniem, kradzieżą i innym naruszeniem chronionego mienia, a także w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu życia i zdrowia osób przebywających w budynkach i na terenie Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Grudziądzu. f) szczegółowy zakres czynności określa załącznik nr 1 do siwz który jest integralną częścią umowy. 2. Obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania w należytym stanie otoczenia DPS Nr 2: a) utrzymanie w stanie wolnym od śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem: chodników i przejść należących do posesji przy ulicy Nadgórnej 30/32 oraz znajdujących się na terenie DPS Nr 2, a także wjazdów na teren parkingów i dojazdów do budynków, b)usunięcie, po zakończeniu okresu zimowego, piasku i innych zanieczyszczeń z odśnieżanych w okresie zimowym powierzchni, c)utrzymanie w należytym porządku i czystości (zamiatanie i sprzątanie) chodników, przejść i wjazdów należących do DPS Nr 2 w okresie trwania umowy. 3. Wynagrodzenie za wykonywanie usługi ochrony będzie realizowane miesięcznie, w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez DPS Nr 2. Załącznikiem do faktury jest rozliczenie faktycznie przepracowanych godzin w danym miesiącu, potwierdzone przez uprawnionego pracownika DPS Nr 2, z zastosowaniem ceny jednostkowej podanej w ofercie, niezmiennej przez okres wykonywania umowy. 4. Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 2. Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). Analizy i oceny dokumentów oraz złożonej oferty dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 2. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Analizy i oceny dokumentów oraz złożonej oferty dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. Analizy i oceny dokumentów oraz złożonej oferty dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. Analizy i oceny dokumentów oraz złożonej oferty dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. Analizy i oceny dokumentów oraz złożonej oferty dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.grudziadz.com.pl lub www.grudziadz.com.pl/sop.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Nadgórna 30/32, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 - sekretariat, ul. Nadgóra 30/32, 86-300 Grudziądz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.