eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-24

Wołów: Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych.
Numer ogłoszenia: 313794 - 2012; data zamieszczenia: 24.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej "PIAST" , ul. Cicha 8, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 389 11 16, faks 71 389 11 17 wew. 505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbpiast.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (zadania): Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych do Oddziału w Rawiczu,Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych do Oddziału w Kłodzku,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.60.00.00-7, 14.62.00.00-3, 14.62.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ust. Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ust. Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ust. Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ust. Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ust. Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu bedzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbpiast.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST Oddział w Rawiczu ul. 17 Stycznia 28,63-900 Rawicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2012 godzina 09:45, miejsce: Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST Oddział w Rawiczu ul. 17 Stycznia 28,63-900 Rawicz -Serkretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych do Oddziału w Rawiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 1: Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych do Oddziału w Rawiczu. Zamawiający ustalił szacunkowe ilości przyszłych dostaw realizowanych w okresie obowiązywania umowy na następującym poziomie: blachy (format standartowy):grubość: 0,8 mm-5400 kg, grubość: 1 mm 22000 kg, grubość: 2 mm- 1000 kg, grubość: 3 mm-1000 kg, blachy (format niestardartowy): grubość: 0,8 mm-7000 kg, kątowniki zimnogięte: wymiary: 20x20x2 mm-1000 kg, wymiary: 30x30x2 mm-3000 kg, kątowniki gorącowalcowane:wymiary: 25x25x3 mm-1000 kg, wymiary: 30x30x3 mm-1000 kg, wymiary: 35x35x4 mm-1000 kg, wymiary: 40x40x4 mm-1000 kg, kształtowniki: wymiary: 20x20x1,5 mm-500 kg, wymiary: 20x20x2 mm-3800 kg, wymiary: 50x20x2 mm-500 kg, wymiary: 50x30x2 mm-500 kg, wymiary: 50x50x2 mm-500 kg, wymiary: 60x40x2 mm-200 kg, wymiary: 70x30x2 mm -200 kg, wymiary: 100x100x3 mm-50 kg, wymiary: 30x20x2 mm -500 kg, wymiary: 40x27x2 mm-2000 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.60.00.00-7, 14.62.00.00-3, 14.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych do Oddziału w Kłodzku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla zadania nr 2: Sukcesywne dostawy wyrobów hutniczych do Oddziału w Kłodzku Zamawiający ustalił szacunkowe ilości przyszłych dostaw realizowanych w okresie obowiązywania umowy na następującym poziomie:blacha stalowa łezkowa 3- 670 kg, blacha stalowa łezkowa 4 - 120 kg ,blacha stalowa 1 mm - 4000 kg, blacha stalowa 2 mm-1300 kg, blacha stalowa 2,5 mm - 250 kg, blacha stalowa 3 mm - 3300 kg, blacha stalowa 4 mm- 400 kg, blacha stalowa 5 mm - 350kg, blacha stalowa 8 mm - 380 kg, blacha trapezowa T18x250 oc - 2 m2, kątownik 40x40x4- 200 mb, kątownik 20x20x2- 600 mb, kątownik 25x25x2 40 mb, kątownik 30x30x2- 40 mb, kątownik 40x40x2 700 mb, kątownik 40x40x3- 200 mb, płaskownik 20x4- 400 mb, płaskownik 25x4- 200 mb, płaskownik 30x4- 40 mb, płaskownik 30x5- 100 mb, płaskownik 40x10- 80 mb, pręt o 5 -100 mb, pręt o 10- 70 mb, pręt o 12gat.- 30 mb, pręt o 16- 80 mb, pręt o 20-100 mb, pręt o 6 gat.-1500 mb, pręt o 8 - 250 mb, pręt o 8 żebrowany- 3900 mb, kształtownik 25x25x1,5 - 200 mb, kształtownik 25x25x2-250 mb, kształtownik 30x30x1,5- 400 mb, kształtownik 30x30x2 - 150 mb, kształtownik 40x20x2 -100mb, kształtownik 40x40x2- 180 mb, kształtownik 50x30x2-150 mb, kształtownik 50x50x3- 120 mb, kształtownik 60x40x2 - 100 mb, kształtownik 70x50x3 - 50 mb, rura 1/2- 90 mb, rura 2- 480 mb, rura 2 oc - 600 mb, rura 3/4- 20 mb, rura 3/4 oc.- 70 mb, rura 5/4- 140 mb, rura 5/4 oc.- 140 mb, rura 6/4- 150 mb, rura 6/4 oc.- 150 mb, rura o 108x3,6- 60 mb, rura o 17,2x2,3- 480mb, rura o 42,4x2,6 (5/4)- 90 mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.60.00.00-7, 14.62.00.00-3, 14.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.