eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek Jasielski › Budowa parkingu na 39 miejsc postojowych wraz z chodnikiem i oświetleniem w miejscowości Samoklęski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-10

Osiek Jasielski: Budowa parkingu na 39 miejsc postojowych wraz z chodnikiem i oświetleniem w miejscowości Samoklęski.
Numer ogłoszenia: 313676 - 2009; data zamieszczenia: 10.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiek Jasielski , Osiek Jasielski 112, 38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie, tel. 013 4420005, faks (013) 442 00 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu na 39 miejsc postojowych wraz z chodnikiem i oświetleniem w miejscowości Samoklęski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Cześć drogową 1. roboty ziemne - wykonanie wykopów i nasypów 2. wykonanie przepustu w rowie drogi powiatowej - 18 m 3. wykonanie podbudowy 4. ułożenie krawężników 5. ułożenie obrzeża z kostki betonowej 6. wykonanie podsypki cementowo-piaskowej 7. wykonanie chodnika - 256 m2 8. wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej - 460 m2 9. wykonanie nawierzchni bitumicznej - 900 m2 Część elektryczną: 1. budowa wydzielonego odcinka linii oświetlenia kablem YAKY 4x35 mm2 o długości ok. 570 mb 2. montaż opraw oświetleniowych - 23 szt. 3. montaż słupów stalowych - 18 szt. 4. montaż reflektorów 400 W - 4 szt. 5. rozbudowa układu sterowania i pomiaru oświetlenia w istn. skrzyni rozdz. na stacji transformatorowej Samoklęski 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniający następujące warunki szczegółowe: a) w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wykonali przynajmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. obejmujące roboty brukarsko-drogowe wraz z infrastrukturą oświetleniową o łącznej wartości minimum 200 000 zł brutto każda. b) dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami do stanowisk jakie zostaną im powierzone zgodnie z wymaganiami zamieszczonymi poniżej: Kierownik Budowy-co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik robót licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w specjalności drogowej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Kierownik Robót Elektrycznych - Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik robót elektrycznych licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, uprawnienia w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych [wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ]. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy w tym okresie, obejmujący przynajmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. obejmujące roboty brukarsko-drogowe wraz z infrastrukturą oświetleniową o łącznej wartości minimum 200 000 zł brutto każda. Wykonawca musi wykazać, w formie Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzonego referencjami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował ww. zamówienia. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz potwierdzonymi za zgodność z oryginałem kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić. Szczegółowy wykaz powinien być sporządzony zostanie zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1). W odniesieniu do pozostałych dokumentów wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jeden wspólny dokument..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiekjasielski.ires.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osiek jasielski 38-223 Osiek Jasielski ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osiek Jasielski 38-223 Osiek Jasielski, pokój nr 9 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich - Europejski Fundusz Rolny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.