eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie obiektów i odśnieżanie posesji Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5



Ogłoszenie z dnia 2010-02-04

Warszawa: Sprzątanie obiektów i odśnieżanie posesji Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5
Numer ogłoszenia: 31346 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektów i odśnieżanie posesji Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie obiektów i odśnieżanie posesji Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEMER SYSTEM Sp. z o.o., ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56584,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56584,66

  • Oferta z najniższą ceną: 56584,66 / Oferta z najwyższą ceną: 56584,66

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Obecnie obowiązująca umowa na sprzątanie obiektów C/ZUS wygasa 03.02.2010 r. Po jej wygaśnięciu Zakład Ubezpieczeń Społecznych traci prawo do korzystania z usług sprzątania w obiektach Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W dniu 09-09-2009 r. na wniosek DAiWDZ zostało wszczęte postępowanie w przedmiocie zamówienia na okres 2 lat począwszy od 04-01.2010 r. W trakcie trwającego postępowania w dniu 23-12-2009 r. wpłynął protest od firmy, która została wykluczona z postępowania z powodu nie spełnienia warunków niezbędnych do wzięcia udziału w postępowaniu, co uniemożliwia zawarcie umowy z wybranym wykonawcą od 04-01-2010 r. Z uwagi na zaistniałe okoliczności faktyczne, niezależne od Zamawiającego, oraz czas trwania procedury protestacyjnej, udzielone zostało zamówienie na czas rozstrzygnięcia protestu tj. od 04.01.2010 r. do 03.02.2010 r. Dnia 07.01.2010 r. protest został rozstrzygnięty poprzez jego oddalenie w całości. Wykonawca wykluczony z postępowania złożył w dniu 18.01.2010 r. odwołanie. W chwili obecnej nie ma możliwości zawarcia umowy długoterminowej przed wygaśnięciem aktualnie obowiązującej umowy, w żadnym z trybów poza zamówieniem z wolnej ręki, a udzielenie zamówienia jest konieczne z uwagi na przedstawione wyżej okoliczności. celowe jest udzielenie niniejszego zamówienia do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu, co umożliwi zawarcie umowy. W obecnych okolicznościach nie ma możliwości rozstrzygnięcia przetargu i zawarcia umowy przed wygaśnięciem aktualnie obowiązującej umowy w żadnym z trybów poza zamówieniem z wolnej ręki, a udzielenie zamówienia jest konieczne z uwagi na przedstawione wyżej okoliczności. Przedmiotowe zamówienie winno być realizowane z przyczyn technicznych i ekonomicznych przez firmę, której oferta została wybrana w dniu 15.12.2009 r. w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawa Prawo zamówień publicznych oraz zapisami SIWZ i będzie świadczyć docelowo usługę przez okres 2 lat. Zawarcie umowy na okres jednego miesiąca pozwoli na zachowanie ciągłości na świadczenie usług sprzątania do czasu rozstrzygnięcia aktualnie prowadzonego przetargu i zawarcia umowy, z wybranym w trybie konkurencyjnym wykonawcą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.