eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa sprzętu multimedialnego do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Olsztyn: Dostawa sprzętu multimedialnego do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 31345 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego do Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Zamówienie zostało podzielone na 9 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 38.65.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny ich spełnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie, opis przedmiotu zamówienia będący również formularzem cenowym sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10- 719 Olsztyn, pok. 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, patentów, pochodzenia lub wskazania parametrów technicznych wskazujących na produkt konkretnego producenta Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny: 1. Żywotność lampy 3000h w trybie std i 6000 w trybie Eco 2. Duży zakres zoomu optycznego 1,4-2,3:1 3. 3000 ANSi lumenów 4. Kontrast 3000:1 5. 3D Ready 6. Transmisja obrazu przez sieć LAN (do 4 komputerów), kabel USB 7. Transmisja obrazu bezprzewodowo w opcji za pomocą dostępnych na rynku bezprzewodowych pendriveów (wireless dongle) 8. Prezentacje bez użycia komputera z nośników pendrive (PTG, JPEG) 9. Głośnik 10W 10. Wyświetlanie komunikatów ekranowych, Audio Mix, PJLink, Remote Desktop, Wall Screen, Direct Power Off 11. HDMI, 2 VGA sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny: 1. Rozdzielczość: 1200x800 2. Jasność: 3000 lumen 3. Żywotność lampy min. 20000 godzin sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ekran zawieszany - automatyczny z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekran zawieszany - automatyczny z montażem: 1. Wymiary: 245 x 146 cm 2. Format obrazu 4:3 technologią plug n play 3. Czarna ramka zwiększająca kontrast 4. Ekran do podwieszenia na ścianie lub suficie 5. Pilot ze sterowaniem radiowym 6. Odbiornik pilota montowany na ścianie sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat fotograficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat fotograficzny: 1. matryca CMOS 10 megapikseli 2. szerokokątny obiektyw 24-720 mm 3. potrójna stabilizacja obrazu 4. odchylany 3 calowy wyświetlacz LCD 5. elektroniczny wizjer 6. możliwość zapisu RAW 7. filmowanie Full HD (1080p) 8. tryb szybkiego nagrywania (1000kl/s) 9. unikalny tryb Motion Remover 10. mocowanie filtra 58 mm 11. Liczba pikseli: 10.3 Mpx 12. Zoom optyczny: 30 x 13. Stabilizator obrazu 14. Karty pamięci: Secure Digital HC 15. Gwarancja 12 miesięcy 16. Zestaw zawiera: aparat, pasek i osłona obiektywu, kabel USB, kabel AV, baterie alkaliczne 4 x AA, płyta CD-ROM, instrukcja obsługi sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rzutniki optyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzutniki optyczne: 1. Jasność min. 2500 lm 2. Moc lampy 24V/250W 3. 2 lampy ze zmieniaczem 4. 3 elementowa soczewka zmienno ogniskowa (260 - 300 mm) 5. waga: maks. 6 kg 6. maks. 40 dB sztuka 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Projektory multimedialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektory multimedialne: Cechy produktu: Technologia DLP Rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli Jasność min.: 2500 lm Kontrast: mi. 2000:1 Obsługiwane systemy: Secam, PAL, NTSC Moc lampy: min. 200W Czas pracy lampy: min. 4000h Głośność pracy max 32 dB Waga: max 3 kg Głośniki Złącza zewnętrzne: 1x Audio mini stereo Jack 1x Component video (D-sub 15 pin) 1x Component video 1x RGB analog - D-sub 15 pin 1x S-Video 1x USB typ B DVI -I Wposażenie: Pilot zdalnego sterowania Torba sztuka 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny 1. Rozdzielczość: XGA 2. Jasność (tryb standard): min 3200ANSI lumenów 3. Technologia: LCD 4. Kontrast: min 500:1 5. Waga: < 2,5kg 6. Współczynnik powiększenia 1,4-1,7:1 7. Wejście 2xRGB, video, s-video, audio 2x minijack 8. Wyjście audio stereo minijack aktywne w trybie standby. 9. Sterowanie: RS-232, LAN 10. Funkcje: menu w języku polskim, podtrzymanie chłodzenia, tryb wyświetlania na białej i czarnej tablicy, możliwość wgrania własnego logo, automatyczna korekcja trapezu, 11. żywotność lampy: min. 5000 godz. w trybie eco 12. W zestawie torba sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aparat fotograficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CYFROWY APARAT FOTOGRAFICZNY 1. Rozdzielczość ~ 15 mpx 2. wymienny obiektyw 3. przesłona 3.5 - 5,6 4. zmienna ogniskowa obiektywu 180 - 200 mm 5. Funkcje: video, dźwięk do obrazu, wbudowana lampa błyskowa, gniazdo do lampy zewnętrznej, USB, wyjście AV sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Projektor multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny: 1. Rozdzielczość: 1024x768, 2. Jasność: 3200 ANSI Lumen 3. Kontrast: min. 500:1. 4. Lampa o mocy 220 W i żywotności 5000 godzin. 5. Głośność pracy w trybie Eco: 29 dB. 6. Przekątna ekranu: od 0.8 do 7.6 metra. 7. Wyposażony w złącza: RJ-45, wejście wideo, S-video, RS-232C i 2 x D-sub. 8. Wbudowane głośniki o mocy 1W 9. Zużycie energii w trybie standby: 0.4 W sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.