eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa w wymiarze 940 godzin) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-05

Lębork: Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa w wymiarze 940 godzin) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 313452 - 2013; data zamieszczenia: 05.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa w wymiarze 940 godzin) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cele projektu Wzrost i rozwój kompetencji kluczowych oraz świadomości i umiejętności społeczno-kulturalnych, a także wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych i wzmocnienie zdolności u 865 uczniów i uczennic (550K i 315M) Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Lęborku (ZSO nr 1 i ZSO nr 2) do przyszłego zatrudnienia poprzez wprowadzenie programów rozwojowych wzmacniających atrakcyjność i podnoszących jakość oferty edukacyjnej do dnia 31.12.2014 r. Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych i wyrównawczych i pozostałych przewidzianych działań projektowych. 2. Adresaci Grupę docelową w projekcie stanowić będzie 865 uczennic i uczniów (550K i 315M). Zgodnie z SZOP będą to uczennice i uczniowie dwóch placówek oświatowych, prowadzących kształcenie ogólne, posiadających miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie woj. pomorskiego uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 (ZSO nr 1) i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 (ZSO nr 2) w Lęborku. 3. Czas trwania świadczenia usług psychologicznych Łączna liczba godzin świadczenia usług psychologicznych do 20.06.2014 r. to 940 godzin, po ok. średnio 94 godzin w każdym miesiącu (po ok. średnio 47 godzin w każdym miesiącu w każdej ze szkół). Jedna godzina pracy = 60 minut. Usługi będą realizowane co do zasady w dni robocze w trakcie godzin lekcyjnych uczniów - od 8:00 do 15:00 według harmonogramu ustalonego we współpracy z dyrekcją szkoły w ujęciu tygodniowym i miesięcznym oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego. Poza ww. godzinami i w dni wolne od obowiązkowych zajęć lekcyjnych prowadzenie usługi odbywać się może wyłącznie za pisemną zgodą wszystkich zainteresowanych uczestników. 4. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa w wymiarze 940 godzin) uczniom w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku oraz w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez jedną osobę prowadzącą zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć 1 ofertę. Doradztwo psychologiczne dla 865 (550 kobiet i 315 mężczyzn) uczniów i uczennic LO nr 1 w Lęborku i LO nr 2 w Lęborku mające na celu przede wszystkim zapewnienie opieki psychologicznej dla uczniów z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty w szkołach w latach 2012 - 2014 oraz wsparcie uczestników/uczestniczek projektu w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących ich szeroko rozumianej aktywności społeczno - zawodowej, w szczególności zniwelowanie barier psychologicznych występujących u skierowanych osób, podniesienie ich kompetencji życiowych, umiejętności społeczno - zawodowych, pomoc w rozwiązywaniu ich problemów osobistych i rodzinnych, wpływanie na poprawę ich relacji z innymi, komunikacji interpersonalnej, wzmocnienie ich pewności siebie, określenie predyspozycji psychofizycznych, przezwyciężania ograniczeń związanych z niepełnosprawnością oraz pomoc wyborze dalszej ścieżki edukacyjno - zawodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie badania i diagnozy psychologicznej zgłaszających się lub skierowanych uczestników/uczestniczek projektu. 2. Świadczenie 940 godzin usług w okresie wrzesień 2013 - czerwiec 2014 r., średnio po 94 godzin w każdym miesiącu (w tym średnio po ok. 47 godzin miesięcznie w każdej ze szkół, średnio 23 24 godzin w każdym tygodniu , w trakcie trwania obowiązkowych godzin lekcyjnych uczniów tj. od 8:00 - 15:00). 3. Ankietyzowanie uczniów lub uczennic w celu oceny stopnia osiągnięcia rezultatów projektu oraz oceny osób prowadzących zajęcia przewidziane w ramach projektu. W tym celu Zamawiający zapewni opracowane wcześniej ankiety. 4. W uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie indywidualnego oddziaływania terapeutycznego dla uczestników lub uczestniczek projektu. 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla uczestników i uczestniczek z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. W tym celu należy m.in. zweryfikować uczniów lub uczennice, u których istnieje ryzyko nieosiągnięcia promocji do następnej klasy. Opracowanie Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznego (średnio 5 IPWP w miesiącu w każdej ze szkół) 6. Prowadzenia grupowych zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego (średnio 4 spotkania grupowe w miesiącu w każdej ze szkół). Tematy spotkań grupowych należy przedstawić 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w celu zaakceptowania przez przedstawiciela Zamawiającego. Tematyka może ulec zmianie zgodnie z oczekiwaniami odbiorców. 7. Zapewnienia materiałów dydaktycznych dla uczniów lub uczennic biorących udział w projekcie. Powielanie ich i dostarczanie (ksero, wydruki itp.) we własnym zakresie. 8. Pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, barier i ograniczeń wynikających z niepełnosprawności, z wyuczonej bezradności lub innych. 9. Pomoc w łagodzeniu konfliktów interpersonalnych występujących u uczestników lub uczestniczek i poprawa ich relacji społecznych, komunikacji interpersonalnej poprzez prowadzenie terapii indywidualnej, rozmów terapeutycznych, profilaktycznych i interwencyjnych. 10. Wspieranie aktywności społecznej i zawodowej uczestników lub uczestniczek projektu. 11. Współpraca z rodzicami oraz nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie usług psychologicznych. 12. Współpraca z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku. 13. Współpraca z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w ramach projektu w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 14. Uczestnictwo w zaplanowanych wyjazdach edukacyjno-kulturowych dla uczestników projektu Tandemem do świetlanej przyszłości jako opiekun wycieczki przy jednoczesnym świadczeniu w tym czasie porad psychologicznych. 15. Przygotowania propozycji zestawu materiałów dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień (np. książki, filmy) do bibliotek szkolnych w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 16. Stosowania właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego oraz grupowego poradnictwa psychologicznego. 17. Współorganizacja warsztatów oraz pogadanek dla uczniów i rodziców zaplanowanych w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości 18. Dokumentacja własnej pracy (m.in. dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego przy rozliczeniu miesięcznym oraz całościowym wykonania usługi). 5. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Harmonogram zajęć: a) osoba zatrudniona w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu. Harmonogram należy ustalić we współpracy z dyrekcją szkoły w ujęciu tygodniowym i miesięcznym oraz uzyskać akceptację Zamawiającego. Wstępny harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy. b) harmonogram miesięczny, należy przedstawić Zamawiającemu do końca każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi. c) harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. d) harmonogram podlega akceptacji przedstawiciela Zamawiającego e) wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 2. W celu uzyskania lepszego zrealizowania rezultatów Projektu oraz lepszego dostosowania świadczenia przedmiotu zamówienia do potrzeb uczestniczących w nim uczniów i uczennic dopuszczalne i wskazane jest wprowadzanie zmian w przedmiocie zamówienia. O zmianach takich Wykonawca obowiązany jest poinformować Zleceniodawcę w formie pisemnej lub elektronicznej. 6. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą 1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania (w formie pisemnej lub elektronicznej) dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc świadczenia usług. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć. 7. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez przedstawiciela Zamawiającego (koordynatora szkolnego) uczestników. 2. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 3. Usługi należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni robocze dla ZSO nr 1 i ZSO nr 2 w Lęborku, w trakcie godzin lekcyjnych, również po obowiązkowych godzinach lekcyjnych lub w weekendy (w przypadku wyrażenia takiej woli przez uczestników i uczestniczki). Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. 4. Harmonogram należy ustalić z dyrekcją szkoły i personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia przedstawicielowi Zamawiającego. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały papiernicze Zleceniobiorca zapewni we własnym zakresie. 6. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. 7. Zamawiający zapewni sprzęt, urządzenia i inne materiały dydaktyczne niezbędne do zrealizowania usług zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania indywidualnego poradnictwa, jak również podczas grupowych zajęć. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest również do: - bieżącego monitorowania obecności uczestników podczas grupowego i indywidualnego poradnictwa w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie, - miesięcznego sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań - odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozaszkolnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). - opracowywania materiałów dydaktycznych wykorzystywanych podczas grupowego i indywidualnego poradnictwa oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji po zakończeniu każdego miesiąca: a) prawidłowo wypełnione i podpisane deklaracje uczestnictwa wszystkich uczniów i uczennic biorących udział w realizacji grupowego oraz indywidualnego poradnictwa psychologicznego według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, które w danym miesiącu rozpoczęły udział w zajęciach po raz pierwszy). b) dziennik zajęć, który musi zawierać następujące informacje: listy obecności, zestawienie zrealizowanych zajęć (z wyodrębnieniem zajęć indywidualnych i grupowych) ze wskazaniem miejsca ich odbywania, liczbą godzin i tematów zajęć za przepracowany miesiąc c) miesięczną kartę czasu pracy zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin, d) dokumentacje fotograficzną ze zrealizowanych spotkań indywidualnych i grupowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - spełnienie wymagań dla nauczyciela - psychologa, zgodnie z § 22 ust. 1 Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowej kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, kiedy można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400), tj.: § 19. Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-psychologa w szkłach i placówkach, o których mowa w § 2-4, 14, 15, 17 i 18, posiada osoba, która ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom lub posiada dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej, o którym mowa w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. Nr 73, poz. 763 i Nr 154, poz. 1798 oraz z 2009 r. Nr 22, poz. 120), oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. - znajomość specyfiki pracy i potrzeb środowiska szkolnego, w którym będzie realizowany przedmiot umowy - 3-letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą szkół ponadgimnazjalnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.