eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 na 2016 rok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Katowice: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 na 2016 rok
Numer ogłoszenia: 313444 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 59 im.Jana Matejki w Katowicach , ul. Bolesława Chrobrego 5, 40-881 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 25 46 579, faks 0-32 25 46 579.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp59katowice.szkolnybip.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 na 2016 rok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 na 2016 rok. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I - Produkty mleczarskie, Część II - Mięso świeże: wołowe, wieprzowe i cielęce, produkty mięsne, wędliny, Część III - Drób, Część IV - Owoce, warzywa i podobne produkty, Część V - Ryby, Produkty głęboko mrożone, Część VII - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie , Część VIII - Jaja, Część IX - Różne produkty spożywcze. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe telefonicznie lub faksem z 1 dniowym wyprzedzeniem, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wystawionego przez Zamawiającego zamówienia w wyznaczonym w zamówieniu terminie. Zamawiający wymaga aby dostawy produktów były realizowane w dni powszednie w godzinach 7.00 - 9.00 z wyłączeniem dni, w których stołówka szkolna nie podaje obiadów), bezpłatnym transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest realizować dostawy zgodnie z obowiązującymi normami HACCP i dostarczyć Zamawiającemu dokument na potwierdzenie spełniania tych norm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 2.1. do 2.9. do SIWZ - formularze cenowe na dane części zamówienia, określające przewidywane roczne zapotrzebowanie Zamawiającego wg asortymentu, maksymalnej przewidywanej ilości oraz cen jednostkowych. W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilości uzależnionych od rzeczywistych potrzeb -od liczby osób korzystających z wyżywienia. Tym samym rzeczywiste ilości zakupionych produktów mogą być mniejsze od wskazanych w załącznikach do SIWZ od nr 2.1 do 2.9..Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń do Zamawiającego w przypadku, gdy wartość przedmiotu umowy do dnia jej zakończenia nie zostanie wyczerpana. Cena za całość zamówienia jest ceną ryczałtową i jest niezmienna w okresie realizacji zamówienia, obejmuje również koszty transportu i rozładunku do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 15.89.60.00-5, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W sytuacji gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale; nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfikacji tego zasobu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany, określonych poniżej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany: 1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy; 3) podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku. Niniejsza zmiana może nastąpić nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał publikowany przez Główny Urząd Statystyczny w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę. Zmiany cen mogą zostać wprowadzone wyłącznie w drodze aneksu do umowy i będą obowiązywać od dnia podpisania. 4) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne: a) zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych 5) Inne zmiany: zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy. 6) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Podstawą aneksu do umowy będzie Protokół konieczności lub notatka służbowa zatwierdzona przez obie strony, określająca przyczyny zmiany i potwierdzająca wystąpienie powyższych okoliczności, która będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp59katowice.szkolnybip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach ul. B. Chrobrego 5, 40-881 Katowice w pok. Nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach ul. B. Chrobrego 5, 40-881 Katowice pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych produktów mleczarskich do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. ,2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik od 2.1. do SIWZ - formularz cenowy określający przewidywane, maksymalne roczne zapotrzebowanie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso świeże: wołowe, wieprzowe i cielęce, produkty mięsne, wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych mięsa świeżego, wołowego, wieprzowego i cielęcego, produktów mięsnych i wędlin do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. , 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik od 2.2. do SIWZ - formularz cenowy określający przewidywane, maksymalne roczne zapotrzebowanie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych mięsa drobiowego do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. , 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik od 2.3. do SIWZ - formularz cenowy określający przewidywane, maksymalne roczne zapotrzebowanie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Owoce, warzywa i podobne produkty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych owoców, warzyw i podobnych produktów do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik od 2.4. do SIWZ - formularz cenowy określający przewidywane, maksymalne roczne zapotrzebowanie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ryby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych ryb do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik od 2.5. do SIWZ - formularz cenowy określający przewidywane, maksymalne roczne zapotrzebowanie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty głęboko mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych produktów głęboko mrożonych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. , 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik od 2.6. do SIWZ - formularz cenowy określający przewidywane, maksymalne roczne zapotrzebowanie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.89.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik od 2.7. do SIWZ - formularz cenowy określający przewidywane, maksymalne roczne zapotrzebowanie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych jaj do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. , 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik od 2.8. do SIWZ - formularz cenowy określający przewidywane, maksymalne roczne zapotrzebowanie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy sukcesywne na podstawie odrębnych zleceń jednostkowych różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 w Katowicach przy ul. B. Chrobrego 5 w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik od 2.9. do SIWZ - formularz cenowy określający przewidywane, maksymalne roczne zapotrzebowanie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.