eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomia › Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z Miasta Racibórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Lubomia: Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z Miasta Racibórz
Numer ogłoszenia: 313308 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomia , ul. Szkolna 1, 44-360 Lubomia, woj. śląskie, tel. 032 4516614/ 4516128, faks 032 4516614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubomia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z Miasta Racibórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn: Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z Miasta Racibórz w oparciu o dokumentację projektową, a mianowicie: 1.1. Sieć wodociągowa przesyłowa z rur PE100 SDR17 oraz PE100 SDR11 o średnicy Dz 225 mm, ciśnieniach roboczych do 6,0 atm i do 10 atm oraz długości: - na terenie powiatu raciborskiego z wyłączeniem terenów zamkniętych - 6,056 km, - na terenie powiatu wodzisławskiego z wyłączeniem terenów zamkniętych - 4,558 km, - na terenie zamkniętym - 0,627 km, Łączna długość sieci przesyłowej wynosi 11,241 km. Sieć przesyłowa jw. ma zapewnić dostawę wody w ilości 125 m3 na godz. Sieć wyposażona będzie w dwie automatyczne pompownie sieciowe: a) APS1 na terenie powiatu raciborskiego - obiekt kontenerowy o wymiarach 2,44X6,00 m i wysokości 2,95 m, posadowiony na płycie fundamentowej. W skład zestawu pompowego wchodzą 3 pompy pionowe wielostopniowe w module ze zbiornikiem pionowym o poj. 25IPN16 o parametrach hydraulicznych jednej pompy Q=63.1 m3 na godz., H=39,7 m s. w. moc (P2) = 5,5 kW. Sieć wodociągowa będzie pracowała na ciśnienie do 6,0 atm i armatura na ciśnienie 10 atm. b) APS2 na terenie powiatu wodzisławskiego - obiekt kontenerowy o wymiarach 2,44 x 6,00 m i wysokości 2,95 m posadowiony na płycie fundamentowej. W skład zestawu pompowego wchodzą: 3 pompy pionowe wielostopniowe w module ze zbiornikiem pionowym o poj. 25IPN16 o parametrach hydraulicznych jednej pompy Q=63.1 m3na godz., H=67,5 m s. w. moc (P2) = 11,0 kW. Sieć wodociągowa będzie pracowała na ciśnienie do 6,0 atm i armatura na ciśnienie 10 atm, oraz do 10 atm i armatura na ciśnienie 16 atm. Sieć poza przekroczeniami będzie wykonana metodą wykopu wąskoprzestrzennego, umocnionego obudową pełną. c) Przekroczenia projektowanej sieci: - przekroczenia cieków wodnych w obrębie powiatu raciborskiego, wykonane metodą bezwykopową poprzez przebijanie urządzeniem typu kret w rurze osłonowej stalowej Dn 355x10 mm. - przekroczenia poprzeczne dróg powiatowych w obrębie powiatu raciborskiego wykonane metodą bezwykopową przewiertem hydraulicznym, poziomym o długościach: 36,2 m, 8,4 m, 16,1 m, 10,9 m, 23,0 m, - zabudowa sieci w poboczu, na krawędzi jezdni oraz pod rowem - trzy odcinki wykonane metodą przewiertu sterowanego o długościach 31,0 m, 455,6 m, 228,3 m, na terenie powiatu raciborskiego - przekroczenia poprzeczne dróg powiatowych w obrębie powiatu wodzisławskiego wykonane metodą bezwykopową przewiertem w rurze osłonowej stalowej o długościach: 53,8 m, 19,6 m, 33,5 m, - przekroczenie cieku wodnego Lubomia w obrębie powiatu wodzisławskiego w rurze osłonowej stalowej przewiertem na długości 26,5 m - przekroczenie rowów w obrębie powiatu wodzisławskiego w rurze osłonowej stalowej przewiertem, - przekroczenie torów kolejowych wykonane przewiertem sterowanym w rurze ochronnej Dn 355 mm x 11mm na długości ok. 43 m. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym m.in.: -dokonanie geodezyjnego wytyczenia przedmiotu umowy w terenie oraz wyznaczenie stałych punktów odniesienia. -kompleksowe prowadzenie obsługi geodezyjnej realizowanych robót oraz wznowienie geodezyjne znaków granicznych w przypadku ich naruszenia w trakcie prowadzonych robót, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, budowlanej i geodezyjnej, łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych, wraz z wersją elektroniczną, -zlecenie nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, -dokonanie ewentualnych uzgodnień z właścicielem w związku z prowadzeniem robót w pasie drogowym, łącznie z opłatą za zajęcie terenu wraz z przygotowaniem i zatwierdzeniem przez Wykonawcę projektów organizacji ruchu na czas Robót. -odtworzenie zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych, oraz poniesienie konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie robót, -wykonanie badań powykonawczych (szczelności sieci wodociągowej, jej płukanie, odkażanie, pomiary skuteczności zerowania, ochrony przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, badania stopnia zagęszczenia gruntu przez laboratorium posiadające akredytację, itp.), -roboty tymczasowe (zorganizowanie zaplecza dla potrzeb budowy, w tym wydzielenie pomieszczenia dla inspektora nadzoru, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, odprowadzenie ścieków oraz zapewnienie wszelkich innych potrzebnych mediów, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób postronnych), -przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, -na wezwanie Zamawiającego przedłoży oświadczenia właścicieli posesji na terenie których realizowane były roboty o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego i nienaruszeniu punktów granicznych posesji. Zakres niniejszego postępowania nie obejmuje wykonania wspólnego odcinka z siecią kanalizacji sanitarnej, wspomnianej w dokumentacji projektowej oraz wszelkich przynależnych dokumentach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Urzędu Gminy Lubomia - Bank Spółdzielczy Gorzyce nr 42 8469 0009 0010 3408 2000 0004 z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie: Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z Miasta Racibórz. 3. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów należy złożyć w kasie Zamawiającego uzyskując potwierdzenie złożenia na kserokopii dokumentów. Wnoszona przez Wykonawcę ubezpieczeniowa lub bankowa gwarancja zapłaty wadium musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz być płatna na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego bez konieczności spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków poza oświadczeniem zamawiającego, iż wystąpiła którakolwiek z okoliczności określonych w pkt VI.6 lub VI. 7 IDW. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres związania ofertą, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego) lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek rozumiany jako zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu Zamawiający rozumie budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami i odtworzeniem nawierzchni dróg o łącznej długości minimum 10 000 mb (każda z wykazywanych robót budowlanych), przy czym wykazywane roboty budowlane winny zawierać w swym zakresie budowę co najmniej 2 automatycznych pompowni sieciowych łącznie tj. 2 pompownie w jednym zadaniu lub po 1 pompowni w każdym zadaniu. W zakresie warunku wskazanego w części III.1.2) IDW ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp oraz dokumentów określonych w pkt IV.1.2.6) IDW.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek rozumiany jako dysponowanie przez wykonawcę sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zgrzewarka do rur PE, PEHD o średnicy powyżej 140 - 280 mm, koparki (gąsienicowa o poj. łyżki pow. 0,6 m3 - 2 szt.), kop.-ładowarki o poj. łyżki 0,25 m3 - 4 szt., dźwigi, spycharki, samochody ciężarowe 5 - 10 t. - 4 szt., w tym wywrotki, sprzęt do wykonania przewiertów, odtworzenia nawierzchni dróg, w tym walec statyczny samojezdny ogumiony 10 t, walec wibracyjny samojezdny 7,5 t., ubijak spalinowy 200 kg. W zakresie warunku wskazanego w części III.1.3)a) IDW ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp oraz dokumentów określonych w pkt IV.1.2.7) IDW.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek rozumiany jako posiadanie przez wykonawcę do dyspozycji przy wykonywaniu zamówienia odpowiednio wykwalifikowanych osób na następujących stanowiskach: -Kierownik budowy - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba ta winna posiadać doświadczenie min. 5 lat na stanowisku kierownika budowy, przy realizacji w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. -Kierownik robót ds. branży konstrukcyjno-budowlanej - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży konstrukcyjno - budowlanej, -Kierownik robót ds. branży elektrycznej i elektroenergetycznej - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne uprawnienia SEP dla robót elektroenergetycznych, - Kierownik robót ds. branży drogowej - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej, - Uprawniony geodeta posiadający uprawnienia zawodowe do geodezyjnej obsługi inwestycji Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia poszczególnych funkcji. W zakresie warunku wskazanego w części III.1.3)b) IDW ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp oraz dokumentów określonych w pkt IV.1.2.5) IDW.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek rozumiany jako: a/ dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej na poziomie nie niższym niż kwota 4 000 000,00 zł, b/ uzyskanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnio rocznego obrotu w wysokości 15 000 000,00 zł c/ posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż 3 000 000,00 zł W zakresie warunku wskazanego w części III.1.4.a) IDW ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp oraz dokumentów określonych w pkt IV.1.2.9) IDW. W zakresie warunku wskazanego w części III.1.4.b) IDW ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp oraz dokumentów określonych w pkt IV.1.2.8) IDW. W zakresie warunku wskazanego w części III.1.4.c) IDW ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 pzp oraz dokumentów określonych w pkt IV.1.2.10) IDW.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty Kosztorys ofertowy- sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ. Do kompletu Kosztorysów Ofertowych, sporządzonych w cenach netto, należy dołączyć zestawienie kosztorysów, zawierające ich wartości netto, jeśli tych kosztorysów jest więcej. Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy wzór umowy stanowiący część B specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do Umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji robót, okresu i terminów ich realizacji i lub ceny w następujących okolicznościach: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Robót; - zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie stawka podatku VAT, kwota podatku VAT i kwota ceny brutto; - rezygnacji z części Robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy; - obiektywnie uzasadnionej decyzji Zamawiającego co do kolejności realizacji Robót; - wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany osób personelu Wykonawcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - zawieszenia Robót lub zmiany w przewidywanych terminach ich wykonywania; -uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Umowy spowodowanych siłą wyższą; - wystąpienia w trakcie realizacji Umowy konieczności wykonania robót zamiennych; - zmiany osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją Umowy; - zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego; - zmiany technologii wykonania Robót, lub zmiany materiałów i lub urządzeń, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych; - istotnych okoliczności mających wpływ na realizację Robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy - odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubomia ul. Szkolna 1 44-360 Lubomia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubomia ul. Szkolna 1 44-360 Lubomia sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.