eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łanięta › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla gminy Łanięta na sfinansowanie planowanego deficytu gminy w 2011 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Łanięta: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla gminy Łanięta na sfinansowanie planowanego deficytu gminy w 2011 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Numer ogłoszenia: 313270 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łanięta , Łanięta 2, 99-306 Łanięta, woj. łódzkie, tel. 24 356 74 00, faks 24 356 74 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglanieta.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla gminy Łanięta na sfinansowanie planowanego deficytu gminy w 2011 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla gminy Łanięta na sfinansowanie planowanego deficytu gminy w 2011 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań - w kwocie 891.604,00 złote. Warunki kredytowe: a) Okres kredytowania: od 13 października 2011 roku do 31 grudnia 2013 roku, b) Waluta kredytu - złoty polski c) Wysokość kredytu: 891.604,00 złote, d) Uruchomienie kredytu: postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego w pełnej kwocie jednorazowo po podpisaniu umowy w dniu 13 października 2011 roku, e) Spłata oprocentowania kredytu: - za 2011 rok - jednorazowo w dniu 30.12.2011 roku; - od stycznia 2012 roku do grudnia 2013 roku - płatne miesięcznie wraz z ratą kredytu, f) Spłata rat kapitału kredytu - miesięcznie zgodnie z harmonogramem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ g) Prowizja płatna jednorazowo przy uruchomieniu kredytu, h) Zamawiający (kredytobiorca) nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu, i) Oprocentowanie kredytu będzie stanowić suma zmiennej stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres za który naliczane są odsetki i wyrażonej w procentach stałej marży banku w całym okresie kredytowania, j) Koszt kredytu stanowi suma: oprocentowania kredytu plus kwota prowizji związanych z udzieleniem kredytu, k) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu i zmiany harmonogramu spłaty kredytu, l) Oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, m) Wykonawca (kredytodawca) nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ, n) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie wyłącznie weksel in blanco z deklaracja wekslową, o) Zamawiający (kredytobiorca) nie będzie ponosił kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności zmiany harmonogramu spłaty, 4.2. Dane dotyczące sytuacji finansowej Zamawiającego dostępne są na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Łanięta pod adresem: www.uglanieta.bip.org.pl. Jednocześnie Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzania dla potrzeb Wykonawców danych i informacji w postaci przetworzonej według wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania. 4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje także sporządzenie przez Wykonawcę (kredytodawcę), którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza - umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na udzielenie długoterminowego kredytu dla gminy Łanięta, zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty niezbędne do podpisania umowy w postaci: Uchwały Rady Gminy w sprawie zaciągnięcia kredytu oraz opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty zaciągniętego kredytu, przedstawione zostaną przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. 4.4. Przedmiot zamówienia opisują następujące kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66 11 30 00-5 - usługi udzielania kredytu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 roku Nr 72, poz. 665 ze zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

20.1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy - Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - wcześniejszej spłaty zaciągniętego kredytu, w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi środkami, - zmiany harmonogramu spłaty rat kredytowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglanieta.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łanięta, Łanięta 16, 99-306 Łanięta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łanięta, Łanięta 16, 99-306 Łanięta, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.