eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Rozbudowa kontroli dostępu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Katowice: Rozbudowa kontroli dostępu
Numer ogłoszenia: 313270 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.kskarbowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kontroli dostępu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. System kontroli dostępu musi spełniać właściwe wymogi systemów stosowanych przy ochronie danych osobowych pod warunkiem odpowiedniego zapisania danych w oprogramowaniu i w szczególności być kompatybilny z posiadanym już oprogramowaniem NPA500 oraz resztą już posiadanych elementów systemu kontroli dostępu SALTO. System musi działać na zasadzie odczytywania zaszyfrowanych danych wpisanych w sektory nośników np. kart, breloków itd. Elementy systemu kontroli dostępu: System musi mieć możliwość łączenia zabezpieczeń offf-line, wireless oraz on-line. Okucia (off-line i wireless) muszą współpracować ze wszystkimi standardowymi zamkami wpuszczanymi dostępnymi na rynku. Okucia muszą mieć możliwość montażu zarówno w drzwiach drewnianych, z profilu aluminiowego , drzwiach metalowych jak również drzwiach szklanych. Okucia powinny być wyposażone w czytniki kart zbliżeniowych Mifare Desfire. Z uwagi na brak możliwości poprowadzenia instalacji elektrycznej do każdych drzwi - system powinien być bezprzewodowy a instalacja elektryczna może być poprowadzona do miejsc oraz urządzeń (w istniejących kanałach naściennych), gdzie nie ma możliwości innego rozwiązania technicznego. Oferent we własnym zakresie prowadzi instalację elektryczną. Zamki elektroniczne muszą mieć możliwość pracy w różnych trybach do wyboru m.in.: * standardowy - otwarcie następuje po zbliżeniu do czytnika karty posiadającej dostęp do danego zamka. Po przyłożeniu uprawnionej karty przez określony czas jest możliwość otwarcia drzwi, po upływie tego czasu zamek automatycznie powraca do stanu zamkniętego. * przełączanie trybów - w celu otwarcia zamka jak również w celu zamknięcia należy przyłożyć upoważnioną kartę do czytnika *automatyczne otwieranie zamków (automatyczne otwieranie/zamykanie zgodnie z ustalonym harmonogramem, minimum 8 czasowych zamknięć) *funkcja klucz ( karta otwiera i zamyka zamek) * funkcja office ręczna *funkcja office automatyczna Okucia w wersji wireless - okucia nieokablowane z wbudowaną dodatkową anteną, dzięki której komunikują się bezprzewodowo z systemem. Przekazują w czasie rzeczywistym informacje o otwarciu drzwi. Monitorują stan drzwi: czy są zamknięte czy otwarte. System daje możliwość zdalnego otwarcia drzwi przez administratora Czytniki kart w okuciach muszą umożliwiać zarówno odczyt jak i zapis karty. Okucia powinny zapamiętywać min. 1000 ostatnich zdarzeń. Rejestr zdarzeń pobranych powinien zawierać informacje: czyja karta otwierała/zamykała okucie o której godzinie oraz datę. Okucia powinny z automatu dokonywać zmiany czasu leni/zimowy. Okucia muszą być zasilane bateriami dostępnymi w wolnej sprzedaży, nie mogą ograniczać użytkownika systemu do jednego dostawcy. Okucia muszą informować użytkownika o niskim stanie pojemności baterii. Okucia muszą dawać możliwość wyboru modelu : okucia bez otworu na wkładki patentowe, z otworem, z wkładką z audytem ( dodatkowa informacja w pamięci zamka o otwarciu drzwi przy użyciu klucza mechanicznego). System musi dawać możliwość przenoszenia zdarzeń na karcie pomiędzy okuciami off-line, a czytnikiem on-line. Czytnik on-line musi mieć możliwość dokonania aktualizacji karty - zmiana dostępów użytkownika, zapis w czarnej liście informacji o zagubionych kartach w systemie. Karta musi przenosić informacje o stanie baterii okuć, które otwierała. Wszystkie urządzenia muszą być zasilane bateryjne lub posiadać awaryjne zasilanie. Wkładki do drzwi powinny być w systemie MasterKey. Do każdych drzwi powinien być jeden klucz pasujący tylko do nich oraz drugi pasujący do wszystkich drzwi. Wkładki systemowe powinny posiadać certyfikat IMP - klasy bezpieczeństwa C i patent. System powinien posiadać kartę bezpieczeństwa na podstawie, której będzie możliwość domówienia wkładek i kluczy. Wszystkie elementy kontroli dostępu powinny zostać zamontowane uruchomione oraz skonfigurowane. Specyfikacja fabrycznie nowych materiałów i urządzeń systemu: Okucia do drzwi standardowych z kontrolą dostępu typu on-line w Siedzibie w Katowicach - 76 szt., Okucia do drzwi antywłamaniowych z kontrolą dostępu typu on-line Siedzibie w Katowicach- 8 szt., Samozamykacz do drzwi piętrowych w siedzibie w Katowicach- 8 szt., Samozamykacz do drzwi w Ośrodku Zamiejscowym w Bielsko-Biała - 1 szt., Samozamykacz do drzwi w Ośrodku Zamiejscowym w Częstochowie - 1 szt., Centralka on-line do systemu Salto w Ośrodku Zamiejscowym w Bielsko-Biała - 1 szt., Centralka on-line do systemu Salto w Ośrodku Zamiejscowym w Częstochowie - 1 szt., Programator kart Mifare Desfire - 1 szt., Karty naklejki - 350 szt.,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega konieczności wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oferta zgodna z formularzem oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz., b) Formularz cenowy - sporządzony na własnym druku wykonawcy, obejmujący kalkulację cenowa wszystkich elementów składowych systemu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.kskarbowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, pok. 502, V-piętro,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, pok. 502, V-piętro,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.