eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa 200 szt. kominiarek, 120 par rękawiczek skórzanych zimowych, 960 par skarpet antypotnych, 480 szt. ręczników, 120 kpl. dresów sportowych, 120 szt. worków marynarza, 240 zasobników osobistych, 720 szt. emblematów POLAND, 720 szt. emblematów UE-nr sprawy 39/Ckt/14/TG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Warszawa: Dostawa 200 szt. kominiarek, 120 par rękawiczek skórzanych zimowych, 960 par skarpet antypotnych, 480 szt. ręczników, 120 kpl. dresów sportowych, 120 szt. worków marynarza, 240 zasobników osobistych, 720 szt. emblematów POLAND, 720 szt. emblematów UE-nr sprawy 39/Ckt/14/TG
Numer ogłoszenia: 31325 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji , ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, faks 022 6011857.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 200 szt. kominiarek, 120 par rękawiczek skórzanych zimowych, 960 par skarpet antypotnych, 480 szt. ręczników, 120 kpl. dresów sportowych, 120 szt. worków marynarza, 240 zasobników osobistych, 720 szt. emblematów POLAND, 720 szt. emblematów UE-nr sprawy 39/Ckt/14/TG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 200 szt. kominiarek, 120 par rękawiczek skórzanych zimowych, 960 par skarpet antypotnych, 480 szt. ręczników, 120 kpl. dresów sportowych, 120 szt. worków marynarza, 240 zasobników osobistych, 720 szt. emblematów POLAND, 720 szt. emblematów UE Zamówienie zostało podzielone na 8 części: 1.Dostawa 200 szt. kominiarek 2.Dostawa 120 par rękawiczek skórzanych zimowych 3.Dostawa 960 par skarpet antypotnych 4.Dostawa 480 szt. ręczników 5.Dostawa 120 kpl. dresów sportowych 6.Dostawa 120 szt. worków marynarza 7.Dostawa 240 szt. zasobników osobistych 8.Dostawa 720 szt. emblematów POLAND i dostawa 720 szt. emblematów UE.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.00 - Zabezpieczające nakrycia głowy 18.42.40.00 - Rękawice 18.31.70.00 - Skarpety 39.51.41.00 - Ręczniki 18.41.20.00 - Odzież sportowa 18.93.00.00 - Worki i torby 39.56.10.00 - Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera załącznik nr 1 do SIWZ), 2.Wzór oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oznakowany nazwą firmy: Dla części zamówienia nr 1 - kominiarka - rozmiar uniwersalny. Dla części zamówienia nr 2- rękawiczki - rozmiar 22. Dla części zamówienia nr 3 - skarpety -zakres rozmiarowy 38-40. Dla części zamówienia nr 4- ręcznik frotte o wymiarach 50x100 cm (+-3 cm). Dla części zamówienia nr 5 - dres sportowy w rozmiarze 170 cm wzrost/104 cm ob. klatki piersiowej (wraz z wszywką rozmiarową). Dla części zamówienia nr 6 - worek marynarza. Dla części zamówienia nr 7 - zasobnik osobisty (torba podróżna). Dla części zamówienia nr 8 - emblemat POLAND oraz emblemat UE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ocena techniczna i jakościowa - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2.Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w sytuacji gdy: a)powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy, b)realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej, a z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa, c)niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 3.Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH BIURO FINANSÓW KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38 tel. 22-60-120-44, fax 22-60-118-57,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pokój 531A, tel. 22 601 32 04, w godz. 8.30 - 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: dla części zamówienia nr 1,4,6,7,8 - w terminie do 2 miesięcy od daty podpisania umowy, nie później niż do 15 kwietnia 2014 r. dla części zamówienia nr 2,3,5 - przedmiot umowy dostarczony będzie przez Wykonawcę w dwóch dostawach po 50% przedmiotu umowy, przy czym: I dostawa w ciągu 30 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji o ilościach i rozmiarach, nie później niż do 15 kwietnia 2014r., II dostawa w ciągu 30 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji o ilościach i rozmiarach, nie później niż do 15 października 2014r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.